Binnenkort zal ik ook maar eens gaan passen dan. Het lijkt me een prima laars voor een lekker prijsje maar dan moeten ze wel passen..
Weet iemand hoelang je leren laarzen ongeveer moet inlopen?
Marr_
Geplaatst: 12-04-09 16:19
ik heb de laars niet ingelopen. Heb ze op vrydag middag gekregen, en 's avonds ben ik er gelijk mee op paard gestapt. Ik voelde ze soms wel iets in mijn kuit, maar niet storend!
Ik heb de 2de keer dat ik ermee reed wel blaren op mijn hakken gehad. Zal wel komen omdat ik toen veel fanatieker heb gereden
Heb nu nergens last meer van en ze zitten super! Zal eens kyken of ik vandeweek fotos kan maken hoe ze zijn als je op paard zit
Ik heb ze ook niet echt ingelopen, ben er ook gelijk mee gaan rijden. Heb er afgelopen vrijdag ook wel een stuk mee gewandeld en heb nu wel blaren op mijn hielen, maar met rijden zaten ze eigenlijk meteen goed.
Datjaa
Geplaatst: 12-04-09 20:41
Annettee schreef:
De bruine laarzen staan in de catalogus, ze zijn donkerbruin. (erg mooi!)
Ja, maar alleen bij de plain, (nog?) niet mij de field..
Iemand een foto van de bruine en iemand die mijn vraag kan beantwoorden of ze gewoon vallen zoals de maten zeggen? Ik weet namelijk welke maten ik heb dus dan kan ik ze gewoon via internet bestellen, aangezien ik anders erg ver moet reizen.
Ik heb dit topic doorgelezen en daar stond dat de bruine in de catologus stonden met foto, dus die zou ik dan graag willen zien en ik heb het topic ookal doorgelezen op maten en daar stond dat ze voor kleine mensen niet geschikt waren. Maar ik vraag me af of ze gewoon vallen zoals de maten die erop staan.
ik heb ook gekeken, maar ik vind ze dan wel behoorlijk donkerbruin.. ivm zwart moet je best goed kijken... maar ik kan het ook fout hebben en nog niet de goede gezien hebben
Nu je het zegt zie ik het inderdaad! vind ze wel nogal donker maar misschien valt dat in het echt wel mee. We zullen moeten afwachten tot mei, jammer!
Maar ze zijn dus niet geschikt voor kleine mensen? Zelf ben ik 1.66m met korte benen dus dan zullen ze niet voor mij geschikt zijn? Ik ga zoiezo gewoon een keer passen je weet het nooit.
ja idd.. nou ik denk trouwens dat ik deze week maar even een bezoekje breng aan divoza ik heb al lichtere bruine laarzen en opzich zouden deze dan ook wel kunnen... ben trouwens bang dat ze met toch niet gaan passen.. maatje 36 past meestal de kuitmaat niet, aangezien die voor kinderen is aangepast
nee die kuitmaten? aangezien de maten van de andere laarzen er wel in staan... kan die van het huismerk niet vinden... of ik lees er helemaal overheen met mn brakke hoofd
Annettee
Geplaatst: 13-04-09 13:23
Nee die kuitmaten staan niet in de gids nee.. Van de andere laarzen kan ik ook geen kuitmaten vinden hoor.. alleen van de rubberen..