Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Roxxiejj schreef:Moet jij eens kijken wat ze op hoger niveau dragen. Springen in de lagere klasses ook al hoor. Animo, Jeamo, GPA weet ik veel..
felinehoi schreef:Ik heb ooit ergens deze zelfde vraag voorbij zien komen maar geen idee wat het antwoord meer was.
Mag je nou eigenlijk met een 'zelfgemaakt' jasje starten?
Ik vind deze ontzettend mooi:
http://www.zalando.nl/vero-moda-jana-bl ... NS_NL.97_..
Een knoopje erbij, (voor het springen) iets korter maken en tada een rijjasje.
Is dit toegestaan?
Ra_chel schreef:wat zouden jullie adviseren voor een zwart bonte? in de zomer neigt het zwart op zijn lichaam wel wat naar donkerbruin.
nu heb ik gewoon een zwart standaard jasje, witte rijbroek en wit dekje , zadel en hoofdstel zijn zwart.
Nies_ schreef:Ra_chel schreef:wat zouden jullie adviseren voor een zwart bonte? in de zomer neigt het zwart op zijn lichaam wel wat naar donkerbruin.
nu heb ik gewoon een zwart standaard jasje, witte rijbroek en wit dekje , zadel en hoofdstel zijn zwart.
Ik zit hier te brainstormen voor je, maar vind het toch maar lastig.. Bij een bonte wordt het al snel zo.. bont.
Passionato schreef:Ik zou op een bonte misschien gewoon zwart wit houden. Vind dat nog steeds heel mooi, en denk ik het rustigste beeld. Ik ben het niet helemaal eens dat het onzin is om duurdere dingen te kopen. Ik zweer bv bij pikeur rijbroeken. misschien ietsjes duurder, maar mijn vorige heb ik acht jaar heeeeel veel wedstrijden mee gereden, en die is nog mooi en wit. Omdat ik er zowel in werk als in sport, heb ik meestal wel wat duurdere jassen en bovenkleding etc. Bv van anky, daar doe ik echt jaren mee en het blijft mooi. Maar ook van niet ruitersportmerken, zoals northface. Bitten heb ik het liefst van sprenger.. ja duur, maar met goed onderhoud..... Ik ben dus meer van het degelijk dan dat ik steeds het nieuwste volgens de mode wil. zou ik dat wel willen zou ik misschien voor wat goedkoper gaan. Als kind kreeg ik bv ook geen peperdure laarzen enzo hoor, pas toen mijn voeten niet meer groeiden... Nog heel even over niet-ruitersport jasjes, daar moet je wel iets mee oppassen. De stoffen zijn niet altijd sterk genoeg om in te rijden. Laatst was er op wedstrijd een meisje uit haar jasje gescheurd. Gelukkig had ze nog wat anders bij zich
TessaS schreef:Ik heb gisteravond dit jasje besteld ! : http://www.horsea.nl/wedstrijdjasjes/21 ... ssage.html
Iemand ervaring met deze jasjes ?
anne3000 schreef:Jij snapt het
Rachel, ik heb nu een beetje hetzelfde probleem. Ik heb een erg donkerbruinbonte gekocht, terwijl mijn andere paard echt 'normaal' bruin bont is en daardoor makkelijk te combineren met een normale kleur bruin, beetje melkchocolade achtig.
Dit paard is dus al wat lastiger, maar draait toch allemaal om de tint. Je kan iedere kleur in principe wel doen die je mooi vind, maar de tint moet hetzelfde zijn.
Zwart zou dus prima zijn, maar bruin ook. Ik hou het voorlopig bij mijn melkchoco set met een zandkleurig jasje
Bij bont is het: more is less
Amigo_ schreef:Zullen we ff ontopic blijven dames.. Denk dat dat wel via PB kan?
tuurlijk zie je mensen met super dure spullen. Wat ik alleen erg jammer vind is dat soort mensen altijd een beetje raar aangekeken worden. Er zijn mensen met veel geld en die alles kunnen kopen. Maar sommige werken/sparen er hard voor om het te kopen..
Toen ik nog bij de pony`s reed kwam net de GPA uit.. Al het geld dat ik kreeg voor verjaardag, rapport of klusjes spaarde ik op, gaf nooit wat uit. Al vrij snel nadat die cap uit was had ik hem ook.. Toen ze begonnen de mensen op de manege en ch toch anders te kijken naar mij "ow dat zal wel zo`n verwend nest zijn die alles krijgt wat ze wil." Dat vond/vind ik altijd erg jammer. Er zijn ook mensen die er hard voor sparen!