Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Madelyn schreef:mijn laarzen heb ik nu een ook al een tijdje,
maar ze beginnen vanbinnen te barsten, kan ik terug gaan?
ik rij er ongeveer 3 x per week mee..
Daantje96 schreef:dit had ik dus ook.
wij zijn er mee terug gegaan en toen zeiden ze dat dit ook geen laarzen waren om 4/5 keer per week mee te rijden en dat ze ook niet zo lang mee gaan.
ik heb de laarzen sinds juli 2009 en in de ene laars heb ik al een nieuwe rits moeten zetten en ook scheurt de binnenkant helemaal in en bij de hak in heel de voering uitgescheurt.
van de buitenkant is de binnenkant versleten( dit vind ik overgins niet het grootste probleem.) en aan de binnen en buitenkant van de voet zitten allemaal scheurtjes die snel door kunne scheuren zeiden ze in de divoza.
zij wouden mij geen nieuwe laarzen geven omdat ze vonden dat je er na 3/4 jaar eigenlijk niet weer mee terug kon gaan.
ik kon 25% korting krijgen op een volgend paar.
nu maar voor petrie's gegaan.
Janine1990 schreef:Daantje96 schreef:dit had ik dus ook.
wij zijn er mee terug gegaan en toen zeiden ze dat dit ook geen laarzen waren om 4/5 keer per week mee te rijden en dat ze ook niet zo lang mee gaan.
ik heb de laarzen sinds juli 2009 en in de ene laars heb ik al een nieuwe rits moeten zetten en ook scheurt de binnenkant helemaal in en bij de hak in heel de voering uitgescheurt.
van de buitenkant is de binnenkant versleten( dit vind ik overgins niet het grootste probleem.) en aan de binnen en buitenkant van de voet zitten allemaal scheurtjes die snel door kunne scheuren zeiden ze in de divoza.
zij wouden mij geen nieuwe laarzen geven omdat ze vonden dat je er na 3/4 jaar eigenlijk niet weer mee terug kon gaan.
ik kon 25% korting krijgen op een volgend paar.
nu maar voor petrie's gegaan.
Divoza heeft zelf in de algemene voorwaarden staan dat ze overal een jaar garantie op geven.....
germie schreef:Janine1990 schreef:Divoza heeft zelf in de algemene voorwaarden staan dat ze overal een jaar garantie op geven.....
Maar ze doen echt wel moeilijk hoor als je voor de 3e keer teruggaat, en dat al binnen een half jaar.
Ik heb nu dus de rits stuk (4e klacht). En ook hier ga ik wel weer mee terug. In juni heb ik ze een jaar en ik zit nu al aan m'n 3e paar, waarvan ik op het laatste paar 3 maanden heb moeten wachten en die ik pas in maart ben gaan dragen vanwege de vorst. En nu zijn ze dus al weer stuk. Alleen gedragen op wedstrijden. Je kunt bij mij niet eens spreken van een jaar meegaan, want ze zijn telkens stuk na enkele keren dragen. Met andere laarzen nooit problemen gehad, of alleen een fabricagefout die hersteld is waarna het euvel ook echt verholpen was.
In mijn geval is absoluut geen sprake van oneigenlijk gebruik, maar hoe bewijs je dat?