Divoza leren rijlaarzen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Pikeur

Re: Divoza leren rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-10 17:00

Het stuk bij mn voet vet ik regelmatig, dan blijft het lekker zacht enz. Aan de rest doe ik nooit wat eigenlijk.

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 18:37

ben benieuwd wanneer de Divoza outdoorlaarzen binnenkomen van 99 euro :-) heb ze een tijd geleden al besteld en betaald,.. waarschijnlijk eind april,... hoop dat ze mooi/fijn zijn (kleur leek een beetje raar op de foto)

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-10 19:16

Ik kom ook even een positief berichtje brengen :D Ik heb de plain nu dik een half jaar en ben er nog steeds blij mee!
Ik heb ze meestal 1x per week een uurtje aan, soms iets meer, soms minder. Ik heb geen rare deuken oid. Aan de binnenkant zitten hele lichte slijtplekken maar dat is echt minimaal. Ze zijn netjes ingezakt en ze zitten ook lekker, kan er ook best lang gewoon op lopen :)

Daantje96

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 15:31

Madelyn schreef:
mijn laarzen heb ik nu een ook al een tijdje,
maar ze beginnen vanbinnen te barsten, kan ik terug gaan?
ik rij er ongeveer 3 x per week mee..

dit had ik dus ook.
wij zijn er mee terug gegaan en toen zeiden ze dat dit ook geen laarzen waren om 4/5 keer per week mee te rijden en dat ze ook niet zo lang mee gaan.
ik heb de laarzen sinds juli 2009 en in de ene laars heb ik al een nieuwe rits moeten zetten en ook scheurt de binnenkant helemaal in en bij de hak in heel de voering uitgescheurt.
van de buitenkant is de binnenkant versleten( dit vind ik overgins niet het grootste probleem.) en aan de binnen en buitenkant van de voet zitten allemaal scheurtjes die snel door kunne scheuren zeiden ze in de divoza.
zij wouden mij geen nieuwe laarzen geven omdat ze vonden dat je er na 3/4 jaar eigenlijk niet weer mee terug kon gaan.
ik kon 25% korting krijgen op een volgend paar.
nu maar voor petrie's gegaan.

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 15:33

Eerlijk waar? Wat een onzin zeg! Je mag toch verwachten dat je met laarzen gewoon meot kunnen rijden... Ik kreeg gewoon nieuwe mee toen ik ermee terug ging :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 15:34

Ik heb ze gisteren toevallig besteld! :D Ben benieuwd!

EDIT: De Mondoni Plain in het zwart dus ;)

Sharon89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 18:59

Ik heb mijn laarzen te koop staan..
Ze zien er echt nog heel mooi uit! Ik heb ze vanaf september vorig jaar, en rij er 4/5 keer per week mee!
Nog nooit de rits kapot gehad, altijd netjes onderhouden en regelmatig ingevet!
Het is de Plain laars in de kleur zwart
Voetmaat 39
Hoogte 44
Kuitmaat 41

Ze mogen echt voor een prikkie weg, reden van verkoop is dat ik al heel lang Petrie's wil, en er nu geld voor heb, deze laarzen waren een soort van noodoplossing!
Bij interesse kan ik foto's maken

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 10:37

Daantje96 schreef:
dit had ik dus ook.
wij zijn er mee terug gegaan en toen zeiden ze dat dit ook geen laarzen waren om 4/5 keer per week mee te rijden en dat ze ook niet zo lang mee gaan.
ik heb de laarzen sinds juli 2009 en in de ene laars heb ik al een nieuwe rits moeten zetten en ook scheurt de binnenkant helemaal in en bij de hak in heel de voering uitgescheurt.
van de buitenkant is de binnenkant versleten( dit vind ik overgins niet het grootste probleem.) en aan de binnen en buitenkant van de voet zitten allemaal scheurtjes die snel door kunne scheuren zeiden ze in de divoza.
zij wouden mij geen nieuwe laarzen geven omdat ze vonden dat je er na 3/4 jaar eigenlijk niet weer mee terug kon gaan.

Divoza heeft zelf in de algemene voorwaarden staan dat ze overal een jaar garantie op geven.....

cadee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 10:38

ik vindt ze niet zo mooi :)
mijn mening.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 10:38

cadee schreef:
mijn mening.

En wat is de toegevoegde waarde van jouw opmerking in dit topic????

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 11:57

Janine1990 schreef:
Daantje96 schreef:
dit had ik dus ook.

Divoza heeft zelf in de algemene voorwaarden staan dat ze overal een jaar garantie op geven.....

Maar ze doen echt wel moeilijk hoor als je voor de 3e keer teruggaat, en dat al binnen een half jaar.
Ik heb nu dus de rits stuk (4e klacht). En ook hier ga ik wel weer mee terug. In juni heb ik ze een jaar en ik zit nu al aan m'n 3e paar, waarvan ik op het laatste paar 3 maanden heb moeten wachten en die ik pas in maart ben gaan dragen vanwege de vorst. En nu zijn ze dus al weer stuk. Alleen gedragen op wedstrijden. Je kunt bij mij niet eens spreken van een jaar meegaan, want ze zijn telkens stuk na enkele keren dragen. Met andere laarzen nooit problemen gehad, of alleen een fabricagefout die hersteld is waarna het euvel ook echt verholpen was.
In mijn geval is absoluut geen sprake van oneigenlijk gebruik, maar hoe bewijs je dat?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 12:34

germie schreef:
Janine1990 schreef:

Maar ze doen echt wel moeilijk hoor als je voor de 3e keer teruggaat, en dat al binnen een half jaar.
Ik heb nu dus de rits stuk (4e klacht). En ook hier ga ik wel weer mee terug. In juni heb ik ze een jaar en ik zit nu al aan m'n 3e paar, waarvan ik op het laatste paar 3 maanden heb moeten wachten en die ik pas in maart ben gaan dragen vanwege de vorst. En nu zijn ze dus al weer stuk. Alleen gedragen op wedstrijden. Je kunt bij mij niet eens spreken van een jaar meegaan, want ze zijn telkens stuk na enkele keren dragen. Met andere laarzen nooit problemen gehad, of alleen een fabricagefout die hersteld is waarna het euvel ook echt verholpen was.
In mijn geval is absoluut geen sprake van oneigenlijk gebruik, maar hoe bewijs je dat?

Heb je ze al eens gewezen op hun algemene voorwaarden?
Ik moet zeggen, mijn stiksel deden ze heel erg makkelijk over: "Je krijgt een brief als ze klaar zijn, en als we ze niet kunnen maken krijg je gewoon nieuwen van ons."
Heb zelf dan ook nog nooit moeilijkheden gehad met divoza, ze zijn erg soepel en makkelijk.

Verder heb ik wel erg mazzel, laarzen zien er nog super uit, op het kapotte stiksel na. Dat moet gewoon verholpen voordat het verder uitrekt. Ik rij er 5 keer per week mee en hou ze echt niet supernetjes.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 13:30

Nou, heel wat pagina's terug staan foto's van mijn 2e paar. Daar heb ik echt moeite voor moeten doen hoor om die vervangen te krijgen. Ze zagen er na 20 keer dragen echt niet meer uit. Sporen dragen ging niet meer omdat het contrefort gewoon helemaal slap was. Dat begint nu na nog geen 10 keer dragen ook al weer met het paar dat ik nu heb.
De eerste keer deden ze ook niet moeilijk, daarna wel steeds meer.

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 18:53

Janine1990 schreef:
cadee schreef:
mijn mening.

En wat is de toegevoegde waarde van jouw opmerking in dit topic????

Dat vroeg ik me inderdaad ook af :')

Boschher1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 19:05

Is er iemand die zijn laarzen een jaar geleden heeft gekocht en er nu nog steeds tevreden mee is?

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 19:47

zal per filiaal misschien ook wel verschillen hoe de service is,.. ik heb alleen maar (gelukkig) hele positieve ervaringen met vervangingen van dingen die kapot waren. kreeg tot 2x toe wat nieuws zonder pardon,...

wel vervelend joh,.. het meot gewoon goed zijn, ook 100 euro is veel geld voor iets dat na een paar keer al stuk is,..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 15:23

Heb ze! Krijg er gelijk laarzentrekkers en een tas bij, wel netjes vind ik :D Ik vind ze erg mooi, vooral voor die prijs!

EllenRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 15:35

laarzentrekkers? die heb je niet nodig neem ik aan met een rits erin? :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 15:44

Nee, geen idee ook waarom ze erbij zitten _O-

EllenRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 15:53

Nja het is iig luxe om ze erbij te krijgen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 15:53

Haha daarom :D

ikkelies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-10 20:43

herbosch1987 schreef:
Is er iemand die zijn laarzen een jaar geleden heeft gekocht en er nu nog steeds tevreden mee is?

Ik heb ze sinds juli geloof ik en ze zijn nog prima :). Vind ze alleen niet zo lekker zitten vergeleken mijn cavallo laarzen. Maar ze doen hun ding en zijn nergens kapot :)

Sharon89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 11:04

herbosch1987 schreef:

1 jaar kan volgens mij nog niet want ze kwamen pas rond juli/augustus in de winkel!
Ik heb ze vanaf eind augustus, en ze zien er nog super uit! :)

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 11:04

Ik heb ze toch echt vorig jaar in juni gekocht.

Sharon89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 11:05

Oh oke!
Maar dan nog is het geen jaar want we zitten in april nu ;) hihi!