Ervaringen met celerisrijlaarzen

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_karin_

Berichten: 3926
Geregistreerd: 26-05-06
Woonplaats: Utrecht

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 14:25

Maar dat de prijs omhoog gaat, staat toch los van of je wel of geen ervaring hebt met het bedrijf? Dat kun je ook observeren zonder er een product te kopen.

zorro

Berichten: 8770
Geregistreerd: 19-02-05

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 14:27

Ik wist nog niet dat de prijs gestegen was, dus opzich wel goed om te weten. Dat neem ik wel mee in eventuele nieuwe laarzen.

Love_Rosie

Berichten: 1509
Geregistreerd: 01-06-12

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 15:16

De prijs is 1 jan 2018 al verhoogd

HindaFree

Berichten: 3279
Geregistreerd: 10-04-08
Woonplaats: Hoogwoud (WF-N-Holland)

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 17:11

En overal worden prijzen verhoogd. Dat is niks nieuws

Lottekuhh_x

Berichten: 849
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 21:50

De vergelijking was idd niet echt goed en terecht, maar het ging me meer op de prijsstijging. Ik begrijp dat prijzen stijgen in deze tijden en had ook al wel gehoord dat de prijs ietsjes zou stijgen. Het viel me alleen op dat ik de prijsstijging persoonlijk best behoorlijk vind. Ik heb er idd geen ervaring mee, het was alleen een constatering. Iedereen mag er anders over denken, even goede vrienden.

goldenarrow

Berichten: 8670
Geregistreerd: 26-01-09
Woonplaats: Brabant

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 17:08

Valt me wel op dat het eigenlijk alleen de Bia is die in prijs is gestegen. Ik heb bijvoorbeeld de Rita en die zijn nog steeds even duur als dat ik ze kocht :)

germie

Berichten: 26132
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 09:18

Een stijging van 10% ook nog. Dat is wel erg veel en een beetje vreemd. Waarschijnlijk is het model gewoon erg populair.

Romanoff
Berichten: 3565
Geregistreerd: 25-12-10

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 22:22

Ind erg populaire laars. Zie ze heel vaak voorbij komen haha

Lottekuhh_x

Berichten: 849
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 23:01

Ik denk idd ook dat het komt doordat het model gewoon erg populair is, want het is idd ook echt alleen bij de Bia. Ik vind de rest van de laarzen ook mooi, alleen lijken me veters gewoon erg handig aangezien m'n kuitmaat per dag nogal kan variëren. De Rita zou ook een optie kunnen zijn, alleen heb ik denk ik liever de rits schuin aan de voorkant en lijken de Rita me wat soepeler qua leer aangezien deze allround zijn?

lindamusters

Berichten: 715
Geregistreerd: 02-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-18 05:26

Lottekuhh_x schreef:
Ik denk idd ook dat het komt doordat het model gewoon erg populair is, want het is idd ook echt alleen bij de Bia. Ik vind de rest van de laarzen ook mooi, alleen lijken me veters gewoon erg handig aangezien m'n kuitmaat per dag nogal kan variëren. De Rita zou ook een optie kunnen zijn, alleen heb ik denk ik liever de rits schuin aan de voorkant en lijken de Rita me wat soepeler qua leer aangezien deze allround zijn?

Je kan bij de rita de rits ook schuin voor laten zetten. Iemand in dit topic heeft daar ook voor gekozen. Is al een tijdje terug ;)

Lottekuhh_x

Berichten: 849
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 13:36

lindamusters schreef:
Lottekuhh_x schreef:
Ik denk idd ook dat het komt doordat het model gewoon erg populair is, want het is idd ook echt alleen bij de Bia. Ik vind de rest van de laarzen ook mooi, alleen lijken me veters gewoon erg handig aangezien m'n kuitmaat per dag nogal kan variëren. De Rita zou ook een optie kunnen zijn, alleen heb ik denk ik liever de rits schuin aan de voorkant en lijken de Rita me wat soepeler qua leer aangezien deze allround zijn?

Je kan bij de rita de rits ook schuin voor laten zetten. Iemand in dit topic heeft daar ook voor gekozen. Is al een tijdje terug ;)


Oh dat wist ik nog niet, misschien is dit dan ook wel een optie :) Bedankt!

goldenarrow

Berichten: 8670
Geregistreerd: 26-01-09
Woonplaats: Brabant

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-18 16:05

Ik weet niet zeker of de rits ook kon, omdat het model laars dan wel veranderd. Maar je kan wel de veter zoals de Bia doen, met die gespjes, dat heb ik ook :j

MyChoice

Berichten: 2209
Geregistreerd: 08-11-17

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 20:49

Ik zit nu op 9 weken wachten. Ben benieuwd :-)

Lottekuhh_x

Berichten: 849
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 21:52

goldenarrow schreef:
Ik weet niet zeker of de rits ook kon, omdat het model laars dan wel veranderd. Maar je kan wel de veter zoals de Bia doen, met die gespjes, dat heb ik ook :j


Jaa dat klopt inderdaad, anders heb je al zo ongeveer de Bia natuurlijk... dat lijkt me ook niet echt de bedoeling. Dat van de veters had ik al eens gezien jaa, wilde ik anders ook. Ik vind dat net ietsjes mooier, maar dan heb je letterlijk de Bia dusja haha. Miss toch maar eens informeren en anders desnoods toch de gok wagen en wat meer betalen of toch maar de rits aan de achterkant.

Kit13
Berichten: 10
Geregistreerd: 12-10-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 15:47

ik zit nu meer dan 16 weken te wachten, gaat nu wel erg lang duren... was eerst begin september maar inmiddels nog niets

Friesianlov
Berichten: 142
Geregistreerd: 26-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 19:58

Kit13 schreef:
ik zit nu meer dan 16 weken te wachten, gaat nu wel erg lang duren... was eerst begin september maar inmiddels nog niets


Heb je contact met ze opgenomen?
Volgends mij gaan ze namelijk een maand dicht in de zomer en dat komt dan boven op de wachttijd...

HindaFree

Berichten: 3279
Geregistreerd: 10-04-08
Woonplaats: Hoogwoud (WF-N-Holland)

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 20:54

Klopt. Ze gingen namelijk begin september pas ook weer open na de vakantie sluiting

Kit13
Berichten: 10
Geregistreerd: 12-10-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 13:25

HindaFree schreef:
Klopt. Ze gingen namelijk begin september pas ook weer open na de vakantie sluiting


Ja maar ik had ze begin augustus al moeten hebben. Inmiddels contact gehad en als het goed is morgen!

MyChoice

Berichten: 2209
Geregistreerd: 08-11-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 08:02

Ik zit op 12 weken wachten nu. Dus ik ga er vanuit dat ze er deze of volgende week zijn. Ben benieuwd!

MyChoice

Berichten: 2209
Geregistreerd: 08-11-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-18 08:49

De mijne zijn klaar en onderweg naar NL, volgende week heb ik ze in huis *\o/*

Incl de zomervakantie dan dus 14 weken gewacht, én altijd netjes binnen 1 a 2 dagen reactie gehad op mijn appjes. Als de laarzen fijn zijn dan bestel ik heel snel nog een paar erbij :-)

boerinnetje

Berichten: 656
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: In de driehoek, Zwolle, Deventer, Apeldoorn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 08:35

Lottekuhh_x schreef:
Ik denk idd ook dat het komt doordat het model gewoon erg populair is, want het is idd ook echt alleen bij de Bia. Ik vind de rest van de laarzen ook mooi, alleen lijken me veters gewoon erg handig aangezien m'n kuitmaat per dag nogal kan variëren. De Rita zou ook een optie kunnen zijn, alleen heb ik denk ik liever de rits schuin aan de voorkant en lijken de Rita me wat soepeler qua leer aangezien deze allround zijn?


Dit valt mee hoor. Ik heb ook de Rita met verharde schacht, ze zijn dan niet zo hard als de Bia's, maar voor mij prima. Is ook maar net wat je gewend bent 8-)

MyChoice

Berichten: 2209
Geregistreerd: 08-11-17

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 20:27

Vandaag na precies 15 weken wachten zijn ze binnengekomen. Iets wijd om mijn voeten, maar verder perfect passend! Op zich wel fijn, dan kan ik sokken met badstof voeten aan, lekker warm :-)

Friesianlov
Berichten: 142
Geregistreerd: 26-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 23:01

MyChoice schreef:
Vandaag na precies 15 weken wachten zijn ze binnengekomen. Iets wijd om mijn voeten, maar verder perfect passend! Op zich wel fijn, dan kan ik sokken met badstof voeten aan, lekker warm :-)


Gelukkig zitten ze goed!!
Heel veel plezier ervan!

Love_Rosie

Berichten: 1509
Geregistreerd: 01-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 12:03

MyChoice schreef:
Vandaag na precies 15 weken wachten zijn ze binnengekomen. Iets wijd om mijn voeten, maar verder perfect passend! Op zich wel fijn, dan kan ik sokken met badstof voeten aan, lekker warm :-)


:+ met warm weer ga je hier blij mee zijn. Ik rij nog steeds afwisselend met een dunne korte sok of met gewoon paardrijsokken met dikkere voet. Afhankelijk van hoe dik m'n benen en voeten zijn.
Ik zat er aan te denken om nog zo'n wollen inlegzooltje te kopen bij de schoenmaker voor in de winter.
Als m'n voeten zich gedragen moet dat volgens mij makkelijk passen. lekker warm <3 .

MyChoice

Berichten: 2209
Geregistreerd: 08-11-17

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 13:52

Ze zijn opgemeten met warm weer haha

Ik heb een badstof zool voor de normale temperaturen, en een schapenvachtje voor de kou :D

En net mijn tweede paar besteld met de 15% Halloweenkorting <3