Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Lottekuhh_x schreef:Ik denk idd ook dat het komt doordat het model gewoon erg populair is, want het is idd ook echt alleen bij de Bia. Ik vind de rest van de laarzen ook mooi, alleen lijken me veters gewoon erg handig aangezien m'n kuitmaat per dag nogal kan variëren. De Rita zou ook een optie kunnen zijn, alleen heb ik denk ik liever de rits schuin aan de voorkant en lijken de Rita me wat soepeler qua leer aangezien deze allround zijn?
lindamusters schreef:Lottekuhh_x schreef:Ik denk idd ook dat het komt doordat het model gewoon erg populair is, want het is idd ook echt alleen bij de Bia. Ik vind de rest van de laarzen ook mooi, alleen lijken me veters gewoon erg handig aangezien m'n kuitmaat per dag nogal kan variëren. De Rita zou ook een optie kunnen zijn, alleen heb ik denk ik liever de rits schuin aan de voorkant en lijken de Rita me wat soepeler qua leer aangezien deze allround zijn?
Je kan bij de rita de rits ook schuin voor laten zetten. Iemand in dit topic heeft daar ook voor gekozen. Is al een tijdje terug
goldenarrow schreef:Ik weet niet zeker of de rits ook kon, omdat het model laars dan wel veranderd. Maar je kan wel de veter zoals de Bia doen, met die gespjes, dat heb ik ook
Lottekuhh_x schreef:Ik denk idd ook dat het komt doordat het model gewoon erg populair is, want het is idd ook echt alleen bij de Bia. Ik vind de rest van de laarzen ook mooi, alleen lijken me veters gewoon erg handig aangezien m'n kuitmaat per dag nogal kan variëren. De Rita zou ook een optie kunnen zijn, alleen heb ik denk ik liever de rits schuin aan de voorkant en lijken de Rita me wat soepeler qua leer aangezien deze allround zijn?
MyChoice schreef:Vandaag na precies 15 weken wachten zijn ze binnengekomen. Iets wijd om mijn voeten, maar verder perfect passend! Op zich wel fijn, dan kan ik sokken met badstof voeten aan, lekker warm