Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nymeria schreef:Laatst met een vriendinnetje op zoek geweest naar een nieuwe gebroken witte broek en wedstrijdshirt, maar nergens kunnen vinden… uiteindelijk is ze dus overgestapt op wit, ondanks dat ze bijv. nog wel een mooi dekje en plastron had. Het was er gewoon niet. Zou fijn zijn als het weer een beetje opkomt.
Bunn schreef:Nymeria schreef:Laatst met een vriendinnetje op zoek geweest naar een nieuwe gebroken witte broek en wedstrijdshirt, maar nergens kunnen vinden… uiteindelijk is ze dus overgestapt op wit, ondanks dat ze bijv. nog wel een mooi dekje en plastron had. Het was er gewoon niet. Zou fijn zijn als het weer een beetje opkomt.
Jup, precies! Ik ben ook nog altijd op zoek naar een wedstrijdshirt met een off-white kraagje, maar dat lijkt echt onvindbaar.Gelukkig zie je wel steeds vaker shirts waar het kraagje dezelfde kleur heeft als het lijfje, dus het is wachten tot er een mooie donkerblauwe is, ofzo. HV Polo heeft er een, maar ik vind 80,- voor een shirt wat ik eens per maand aan heb een beetje overdreven.
Evelijn schreef:Die laarzen zijn gaaf!
Zou inderdaad iets van creme/gebroken wit doen bij dat jasje.
Vind op de foto's het jasje wel minder rood-bruin dan al je andere items maar dat hoeft natuurlijk weinig te zeggen op foto's en beeldschermen komt de kleur vaak toch niet echt goed uit.