[HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Moratoetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 12:36

alleen met een witte rijbroek

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Moratoetje op 01-08-16 12:38, in het totaal 1 keer bewerkt

wwillemijn

Re: [HK] Bijzondere / aparte wedstrijdtenues deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 12:36

Ik heb inderdaad ook bruin tuig, en nu bruine laarzen cap en jasje met witte broek en dekje. Maar zo'n crème jasje is wel erg gaaf. Alleen met een witte broek weet ik dat zo net niet haha

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 12:52

Ik vin creme vaak niet zo mooi, wel
Met het beige jasje! Maar het lijkt vaak zo vies verwassen haha

roosje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 13:06

roxyolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 16:37

benthevigox schreef:
Wie rijd er hier in een beige/creme achtige rijbroek en heeft daar een foto van voor mij ?
Ik twijfel heel erg of ik toch niet in het beige ga bij mijn bruine en blauwe jasje :)

Ik!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 16:50

De offwhite van Anky is erg mooi. Valt amper op dat het nt wit is, pas naast een witte broek zie je het goed.

Ik heb heel lang met anky offwhite en blauw gereden, pas later overgegaan naar wit.

Bij bruin vind ik persoonlijk wit mooier, geeft net wat meer power. Het kan anders erg snel oubollig lijken.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 16:56

Ik rijd ook in het blauw met crème. Dan lijkt m'n paard wit(ter) O:)

Afbeelding

Afbeelding

Moratoetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 17:03

Valt mij op dat er weer steeds meer mensen met een creme broek starten .... het lijkt dat creme het nieuwe wit is ;)

Mijn offwhite broek is van Anky .... maar ik vind het toch echt wel opvallen dat die niet wit is. Toen ik hem thuis kreeg, dacht ik nog: WOW die is wel erg gelig. Eenmaal aan en gecombineerd met m'n jasje vind ik het weer minder opvallen.

Ik heb pas nog een zwart Horsea jasje gekocht met creme accenten :P
Daar zoek ik dus nog een creme met zwart dekje bij

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 17:11

Dat is waar idd moratoetje, re paard vind ik het echt niet opvallen.

Bunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 17:30

Ding met crème en offwhite is dat het jaren terug kei hip was, maar eigenlijk is er de laatste twee jaar steeds minder te vinden. Komt nu weer een ommekeer in, dus hopelijk is er snel weer wat meer keuze. ;)

Ik heb ook offwhite, vind het net wat netter staan dan dat sterke wit, al valt het vooral op als je naast iemand met een witte rijbroek gaat staan. :P

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 17:37

Laatst met een vriendinnetje op zoek geweest naar een nieuwe gebroken witte broek en wedstrijdshirt, maar nergens kunnen vinden… uiteindelijk is ze dus overgestapt op wit, ondanks dat ze bijv. nog wel een mooi dekje en plastron had. Het was er gewoon niet. Zou fijn zijn als het weer een beetje opkomt.

Bunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 18:25

Nymeria schreef:
Laatst met een vriendinnetje op zoek geweest naar een nieuwe gebroken witte broek en wedstrijdshirt, maar nergens kunnen vinden… uiteindelijk is ze dus overgestapt op wit, ondanks dat ze bijv. nog wel een mooi dekje en plastron had. Het was er gewoon niet. Zou fijn zijn als het weer een beetje opkomt.

Jup, precies! Ik ben ook nog altijd op zoek naar een wedstrijdshirt met een off-white kraagje, maar dat lijkt echt onvindbaar. -O- Gelukkig zie je wel steeds vaker shirts waar het kraagje dezelfde kleur heeft als het lijfje, dus het is wachten tot er een mooie donkerblauwe is, ofzo. HV Polo heeft er een, maar ik vind 80,- voor een shirt wat ik eens per maand aan heb een beetje overdreven. :')

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 18:35

Ik ga op zoek naar een fijne broek in off White/crème bij m'n nieuwe bruine dressuur zadel. Iemand nog een aanrader qua merk? Zoekt misschien wat makkelijker

Heb nu alleen een springset in wit/navy. Voor dressuur vind ik crème toch wel chiquer.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 18:47

Anky off white is erg fijn

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 18:47

Bunn schreef:
Nymeria schreef:

Jup, precies! Ik ben ook nog altijd op zoek naar een wedstrijdshirt met een off-white kraagje, maar dat lijkt echt onvindbaar. -O- Gelukkig zie je wel steeds vaker shirts waar het kraagje dezelfde kleur heeft als het lijfje, dus het is wachten tot er een mooie donkerblauwe is, ofzo. HV Polo heeft er een, maar ik vind 80,- voor een shirt wat ik eens per maand aan heb een beetje overdreven. :')

Lijkt niet onmogelijk, het is onmogelijk. Zo jammer!

Rij al jaren in het crème, vind het zo mooi! Maar tegenwoordig is er nog maar weinig te vinden. Vroeger had pikeur een hele mooie rijbroek (Pikeur Montana) maar die is er niet meer.

@ capriootje: ik heb die van Horse Pilot gekocht laatst, prachtige broek!

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 18:57

Crème is niet echt mijn ding. Vind het snel een beetje oubollig tonen. Maar is ind een lastige kleur om te vinden.

benthevigox

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 10:10

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Dit is mijn set tot nu toe .
Wil dus creme/beige broek erbij omdat mijn jasje dat ook heeft . En dan nog leuk dekje en oornetje . Het jasje is in het echt trouwens iets lichter dan op de foto .
Maar wat denken jullie ? Creme rijbroek er mooi bij ?

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 10:16

Die laarzen zijn gaaf!
Zou inderdaad iets van creme/gebroken wit doen bij dat jasje.
Vind op de foto's het jasje wel minder rood-bruin dan al je andere items maar dat hoeft natuurlijk weinig te zeggen op foto's en beeldschermen komt de kleur vaak toch niet echt goed uit.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 10:17

Ik vind crème 99 van de 100 keer echt verschrikkelijk. Off-white kan in iets meer gevallen (zoals bij het beige jasje op de vorige pagina), maar bijna altijd vind ik wit toch gewoon het mooiste.

benthevigox

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 10:22

Evelijn schreef:
Die laarzen zijn gaaf!
Zou inderdaad iets van creme/gebroken wit doen bij dat jasje.
Vind op de foto's het jasje wel minder rood-bruin dan al je andere items maar dat hoeft natuurlijk weinig te zeggen op foto's en beeldschermen komt de kleur vaak toch niet echt goed uit.

Ik zou even een eigen foto van het jasje hier bij zetten . Maar dat kan vanavond pas :) ligt op stal ..
Hij is idd wel iets donkerder dan de rest . Maar dit was het enige beetje betaalbare bruine softshell jasje ..

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 10:43

Ik vind crème of beige in t springen mega sjiek!
Van Equiline, iago of montar hebben ze wel mooie vind ik :)

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 10:51

paljaslaura schreef:
Ik vind crème of beige in t springen mega sjiek!
Van Equiline, iago of montar hebben ze wel mooie vind ik :)

Vind alleen dat die broeken van Equiline en Montar te zand kleurig zijn.

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 11:33

Misschien hebben jullie ook nog een leuk idee voor mij. Ik heb m'n springset compleet maar wil evt ook dressuur erbij gaan doen maar liefst wel spullen combineren met het oog op SGW starten volgend jaar.

Dit is m'n springtuig;
Afbeelding

Met dit jasje (knopen vervangen voor zilveren) en cap(s) en navy dekje;
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nu in combinatie met wit maar wil eigenlijk over op off white/creme.
M'n dressuur zadel is een stuk roder van kleur

Afbeelding

Als ik een off white dekje (anky pad?) en broek heb kan het denk wel met m'n springjasje en cap nog maar misschien roept iemand hier een mooiere combi. Zelf vond ik dit jasje erbij ook erg gaaf, dan met de br cap;

Afbeelding

:D

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 14:57

Ik houdt ook niet van off white of crème. Heb er wel een tijdje in gestart in het off white bruin maar omdat ik wit mooier vind en er zoooo veel meer keuze in is met alles ben ik voor wit gegaan.
Stel ik zou een schimmel hebben zou ik eerder voor een dekje gaan in de kleur van m'n jasje, dan valt het ook niet op als je schimmel niet helemaal wit is!

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 21:45

Oeh werd gebeld door Divoza dat mijn KEP er was, zoooo blij mee! Knotje zit wat gek, maar tis voor het idee. Hij is mat zwart, met blauwe shine inzet aan de voor en achterkant.

Afbeelding
Afbeelding