Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cupido0 schreef:Ik ben vandaag langs Divoza geweest en heb deze laarzen gekocht.
http://www.divoza.com/collectie/ruiter/ ... laars.html
galopje2000 schreef:Die bruine Kendal ziet er sjiek uit zeg!
Jaja, ik heb de keuze gemaakt! Ik ga morgen de Mondoni Cardiff bestellen!
sannedeedee1 schreef:galopje2000 schreef:Die bruine Kendal ziet er sjiek uit zeg!
Jaja, ik heb de keuze gemaakt! Ik ga morgen de Mondoni Cardiff bestellen!
daar zal ik serieus toch even nog overna denken.....
De cardiff word ontzettend snel lelijk, de rits gaat gauw kapot, het leer kreeg bij mij allemaal hobbels en bobbels en zelfs zomaar een gat erin.
Ik was binnen een half jaar gebruik van de cardiff er doorheen.
Ik kan wel een foto maken van hoe ze er bij staan als je het wilt zien? *pas op foto kan als schokkend worden ervaren*
pietaaa schreef:Nou ik heb hier een paar maanden geleden een berichtje gedaan over mn kendals. Nu zijn ze bijna 8 weken weg ipv 1 week wat ze zeiden. En we hebben er niks meer over gehoord.. Na veel telefoontjes kunnen ze ons nog niks vertellen. Waarschijnlijk zijn ze ze kwijt. Maar maandag bellen ze terug of ze weten waar ze zijn. Zeer jammer allemaal
Romy1234 schreef:Ik hoorde van iemand die ook mondoni laarzen heeft maar ze weet niet meer welk model het is.
Is met veter en rits en zeer brede kuit maat (45/46 cm), maar kan op de site niet verder komen als kuit maat 40, heeft iemand van jullie een idee of ervaring?