Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
..
nataly_ schreef:mm heb net met mijn moeder overlegd dat ik een mailtje terug doe naar Divoza. Heb ze nu misschien 3/4 maanden. Ze zijn al wat ingezakt wat niet verkeerd is hoor, maar ik denk dat er een fabrieksfout in zit. Erg jammer.
Want als ik ze aan heb steekt er iets in mijn enkel. Stalgenootje heeft ze ook aangehad haar eerste opmerking was ook al gelijk dat het daar niet lekker zat. Het ziet er na mijn mening ook niet echt goed uit. Ik kan ze ook niet langer aanhebben dan 1x mee rijden. Dan heb ik de 2de x ermee rijden al blaren..

Marian0557 schreef:nataly_ schreef:mm heb net met mijn moeder overlegd dat ik een mailtje terug doe naar Divoza. Heb ze nu misschien 3/4 maanden. Ze zijn al wat ingezakt wat niet verkeerd is hoor, maar ik denk dat er een fabrieksfout in zit. Erg jammer.
Want als ik ze aan heb steekt er iets in mijn enkel. Stalgenootje heeft ze ook aangehad haar eerste opmerking was ook al gelijk dat het daar niet lekker zat. Het ziet er na mijn mening ook niet echt goed uit. Ik kan ze ook niet langer aanhebben dan 1x mee rijden. Dan heb ik de 2de x ermee rijden al blaren..
Daar doen ze verder niks aan.
Heb ik ook gehad met mijn Petrie's. Is gewoon hoe ze ingelopen zijn.
Of je stalgenootje of jij ze nou aan doet.
Op dat punt zijn ze gewoon ingezakt, en blijven ze zo zitten
Pikeur schreef:De eerste keer doe ik het altijd zo, gaan ze iig niet deuken als ik ze inloop
Van de hoge laarzen krijg ik wondjes in mijn knieholtes, te lange broeken vind ik daarmee niet echt te vergelijken..
Mijn baggy's slepen ook een eind over de grond maar dat doet me geen zeer
De zwarte, met veter. Ik ben er zo ontzettend blij mee
Zaterdag eens proberen hoe dat nou rijdt, na zeker 4 jaar zonder laarzen..