Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ierr schreef:Ik ben nog even aan het uitvogelen hoe ik mijn laarzen precies wil laten maken. Nu vind ik de bruine croco heel erg mooi met een bruin voet en wil ik een klip boven hebben met een hoge veter. Kan iemand vertellen hoe de veter zit en of dat fijn zit met croco. De laarzen wil ik nemen in kalfsleer aangezien ze ook voor het springen zijn.
Love_Rosie schreef:ierr schreef:Ik ben nog even aan het uitvogelen hoe ik mijn laarzen precies wil laten maken. Nu vind ik de bruine croco heel erg mooi met een bruin voet en wil ik een klip boven hebben met een hoge veter. Kan iemand vertellen hoe de veter zit en of dat fijn zit met croco. De laarzen wil ik nemen in kalfsleer aangezien ze ook voor het springen zijn.
En ik zou vragen of de veter goed blijft zitten (als in dat je em steeds in 1x dicht kan ritsen zonder dat je de veter steeds weer goed moet doen). Ik heb dat nl met mn ariat outdoorlaarzen en dat is flink irritant.
Selina schreef:Ik heb nu toch wel spijt dat ik ze toentertijd niet heb laten terugsturen om ze op te laten rekken. Als ik dan lees hoe fijn de laarzen bij jullie zitten. Na halfjaar zitten ze echt nog waardeloos.
MyChoice schreef:Waarmee onderhouden jullie je laarzen? Tot nu toe m'n lipica laarzen altijd met de petrieset behandeld. Maar celeris verkoopt eigen wax, is dat aan te raden of voldoet een andere ook goed?
Selina schreef:Ik heb nu toch wel spijt dat ik ze toentertijd niet heb laten terugsturen om ze op te laten rekken. Als ik dan lees hoe fijn de laarzen bij jullie zitten. Na halfjaar zitten ze echt nog waardeloos.
SavannahdB schreef:Oke dit is echt te belachelijk voor woorden. Er zou nagevraagd worden of het mochelijk was om korting te krijgen op laarzen die fout geleverd zijn, naar mijn mening nog te weinig korting ook. Heb nu al drie keer gemaild en krijg maar geen antwoord! Ja een keertje dat ze me vergeten was!!!
Ik snap dat ze het druk heeft maar zo doe je toch zaken!
Edit: sorry maar dit moest er ff uit
Janine1990 schreef:Ik zeker wel. Omdat Marije al 2 paar laarzen perfect heeft aangemeten bij mij. Met maatwerk wil ik het risico van verkeerd aanmeten niet lopen.
Romanoff schreef:Ja ik wel. Ondanks dat die van mij voor ze 2de keer naar de fabriek moeten 1ste x waren de kuiten te wijd en nu omdat ze bij de enkels toch veelste ruim zitten.
Maar het wordt altijd netjes opgelost.
Laarzen die ik nu heb waren eigenlijk bedoeld voor de wedstrijden maar mn trainingslaarzen begeven het ook een beetje, dus rijd er nu ook maar gewoon thuis mee haha