Kramer Paardensport Fans

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

supertammy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-24 20:17

Dan bestel ik toch maar mijn gewone maat. Ik zag hierboven een broek voorbij komen die ik wil proberen. Ik ben ook anti siliconen-zit. :+

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-24 20:57

Slmt9 schreef:
Dat wisselt nog al. Ik heb ze allemaal in een maat groter dan mn gewone maat broeken en ik lees dat mensen hier ze ook weer gelijk of kleiner moeten hebben :+

En soms wisselt het per kleur. Ik heb eigen maat of maat kleiner en bestelde pas geleden met de korting een broek die ik al heb. In dezelfde maat dus ook. Komt binnen, veel te groot. Echt wel 1 of zelfs 2 maten te groot, in hetzelfde model... ook de winterrijbroek is in de ene kleur groter als de ander, maar dat scheelt geen hele maat.

Doppers

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-24 21:01

lies schreef:
Ja, ik vind dus dat die zakken op je linkerbeen horen.. Ik kan met rechts mijn telefoon niet uit mijn zak halen :')

Ik wil overigens ook liever geen silliconen zit, dus als iemand een zomerbroek/legging zonder silliconen en met een zak op linkerbeen weet, hou ik me aanbevolen!
Die 2e in de linkjes hierboven leek me wel wat (zakken op beide benen), maar die is alleen nog in maat 34 en 46.. :roll:

https://www.kramer.nl/NIEUW/Ruiter/Dame ... et-zitvlak

Deze heb ik en vind ik fijn! Is een legging met zitvlak (geen siliconen) en twee zakken op de benen.

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-24 21:19

Die heb ik ook, fijne broek (en idd ook een zakje op links :D ).
Wel een tikje warm voor de zomer.

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-24 21:21

Die heb ik ook pas gekocht, fijne broek. Ik heb verder alleen jodphurbroeken maar kon daar niet in slagen, deze is goedgekeurd. Behalve dat ik weer moet wennen aan hooi in mijn schoenen :+

FemkeKarma

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-24 09:02

Ik heb net deze broek binnen:
https://www.kramer.nl/NIEUW/Ruiter/Dame ... et-zitvlak

Hij zit heerlijk! Tot mijn navel ongeveer, lekker stretchy, niet te strak bij de buik. Ik moet wel een riem erbij om denk ik maar dat heb ik bij bijna alle broeken.

De kleur champagne is echt heel mooi.

Excalibur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-24 15:55

Heeft hier iemand ervaring met de Claridge House dressuurzadels van Kramer? Ben opzoek naar een dressuurzadel voor mijn jonge paard. Wil nu eigenlijk een tweedehands zadel kopen en dan over een jaar of drie, als die is uitgegroeid, een nieuw zadel kopen. Maar kan toen nu toe nog geen tweedehandse zadel naar mijn zin vinden.

Op de foto zien de zadels er oké uit. In de brochure zie ik ze ook regelmatig op het paard liggen maar als ik dan naar de prijs kijk, denk ik dat kan nooit wat zijn. Een paar weken terug was ik een keer in de winkel maar ben toen helemaal vergeten de zadels eens in het echt te bekijken. Op Nederlandse sites kan ik geen ervaringen vinden. Zag nu op Facebook wel een tweedehands met monoblad voorbijkomen van twee jaar oud.

Afbeelding

Texas02

Re: Kramer Paardensport Fans

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-24 22:19

Mocht iemand een match zoeken bij de Equito Peppermint, de longsleeve Anni (en daarmee ook de t-shirts Romy en Maya) in de kleur Eucalyptus zijn een perfecte match! Vandaag het dekje binnengekregen en het past echt zo perfect erbij.. <3

Afbeelding

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-24 22:23

Ik zou nooit zomaar een zadel uit een winkel kopen. De kans dat dat past is nihil..

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-24 22:47

Excalibur schreef:
Heeft hier iemand ervaring met de Claridge House dressuurzadels van Kramer? Ben opzoek naar een dressuurzadel voor mijn jonge paard. Wil nu eigenlijk een tweedehands zadel kopen en dan over een jaar of drie, als die is uitgegroeid, een nieuw zadel kopen. Maar kan toen nu toe nog geen tweedehandse zadel naar mijn zin vinden.

Op de foto zien de zadels er oké uit. In de brochure zie ik ze ook regelmatig op het paard liggen maar als ik dan naar de prijs kijk, denk ik dat kan nooit wat zijn. Een paar weken terug was ik een keer in de winkel maar ben toen helemaal vergeten de zadels eens in het echt te bekijken. Op Nederlandse sites kan ik geen ervaringen vinden. Zag nu op Facebook wel een tweedehands met monoblad voorbijkomen van twee jaar oud.

[ [url=m/QXmMQW.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik zou ook nooit zonder te kunnen passen met een zadelpasser (of je moet zelf heeeel veel kennis en kunde hebben) een zadel online bestellen. Zeker niet voor een jong paard!

Er zijn genoeg zadelpasser die een tweedehands assortiment hebben.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-24 22:55

Dat zou ik ook niet doen inderdaad :n Dan zou ik ook voor een tweedehands zadel bij een zadelpasser nemen. Mijn zadel komt ook tweedehands van een zadelpasser, niks mis mee hoor :)

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-24 07:07

Excalibur ik heb het ook overwogen, maar durfde het toch niet aan. Om de reden die hierboven ook genoemd wordt ;)

Heb toen voor mn jonkie gekozen voor Wintec, aangemeten door de zadelmaker. Ik ben blij verrast!

Excalibur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-24 08:01

Mijn zadelpasser zou sowieso naar het zadel kijken, heb er zelf niet genoeg verstand van om te beoordelen of het zadel 100% goed ligt.

Zelf heeft ze momenteel weinig tweedehands dus had al eerder een tweedehands zadels ergens opgehaald en haar er naar laten kijken. Was nu meer benieuwd naar de kwaliteit van deze zadels. Heb nu een afspraak staan om verschillende nieuwe zadels te proberen.

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-24 19:14

Via Divoza heb ik ook wel eens een zadel uit de winkel gekocht hoor :j Ik heb hem toen door mijn eigen zadelmaker laten nakijken en als hij niet gepast had zou ik hem terugbrengen

IwanLuver

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-24 08:08

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-24 22:02

Ik zoek een leuk bijpassend shirt bij het ES anemone dekje. Iemand suggesties? :)

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 06:03

Was gisteren even bij kramer en wat mij opviel dat alle shirts polyester zijn.
Er hing welgeteld 1 polo van katoen.
Dat vind ik zo jammer.

Via de site kan ik wel bestellen maar ik vind het jammer.

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 08:28

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 08:31

Mando schreef:
Was gisteren even bij kramer en wat mij opviel dat alle shirts polyester zijn.
Er hing welgeteld 1 polo van katoen.
Dat vind ik zo jammer.

Via de site kan ik wel bestellen maar ik vind het jammer.

Oh dat vind ik voor sportshirts juist fijn! Dan wordt katoen ook altijd afgeraden volgens mij

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 08:32

Vanaf 27 juni is er trouwens 20% korting op spullen voor het paard zag ik

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 08:52

Kidde schreef:

Dan wacht ik mooi even ivm bestellen deken :+

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 08:57

Saaams schreef:
Kidde schreef:

Dan wacht ik mooi even ivm bestellen deken :+

Ja ik heb er ook al een in mijn mandje zitten :+

Dit zijn nog de artikelen die er onder vallen:

Afbeelding

Niqui

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 09:15

Ik zat ook al even naar die korting te kijken want we hebben een regendeken nodig. Valt een deken onder horse fashion? Ik denk dan meer aan dekjes, oornetjes en peesbeschermers ed.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 09:21

Even de afbeelding lezen, dekens staan er tussen ;)

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 09:32

Ik vind de stof juist heel fijn. Lekker soepel, dun. Ik koop alleen maar van die stretchy sport shirtjes. :D