Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Focussed schreef:Helaas, na zes maanden twee a drie keer per week rijden met mijn Mondoni Kendal's is 1 rits kapot. De andere begon ook al slechter te gaan lopen. Had ze al aangeschaft in oktober 2013 maar pas in januari 2014 mee gaan rijden. Het stiksel waarmee de rits is vastgezet aan de laars laat los, waardoor de rits niet meer strak staat, maar gaat "golven". Hierdoor lopen ze steeds stroever tot je ze op een gegeven moment helemaal niet meer dicht krijgt.
Gebeld en kreeg het standaard verhaal "ritsen vallen niet binnen de garantie", maar moest maar even naar een van de winkels komen zodat ze er naar konden kijken.
Mevrouw bij de winkel was uiterst vriendelijk en zei direct dat dit nog onder de garantie viel en kreeg het gehele aankoopbedrag terug!
Direct nieuwe laarzen uitgezochtHelaas nog acht weken wachten omdat mijn maat niet op voorraad was en ik met een extra hoge dressuurboog wilde. Mocht zelfs mijn Kendals houden en weer inleveren als die andere binnen zijn zodat ik toch nog kan rijden! (Hetzij met een half open rits
) Echt zeer nette en fijne service.
[ Afbeelding ]
Capriootje schreef:Ben het met jullie eens over de serviceIk ben tot nu toe ook altijd erg fijn geholpen!
Ik wil graag zwarte laarzen voor erbij (heb alleen bruin) en ga denk toch weer voor Mondoni's
Focussed schreef:Voor mij ook geen Mondoni's meer!
Heb met mijn oude Petrie's meer dan acht jaar gedaan, en al zou je er een nieuwe hak onder laten zetten kunnen ze zo nog een paar jaar mee! En m'n Kendals al binnen zes maanden rijden kapot