Divoza(Mondoni) rijlaarzen - deel 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

esther_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 00:06

Het stiksel was bij mij toen op de kunststof rijlaarzen ook kapot. Netjes om kunnen ruilen.
Als de rits kapot is heb je geen garantie, jammer genoeg.

Marjo

Re: Divoza(Mondoni) rijlaarzen - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 19:31

Nou ik ga woensdag kijken voor zwarte Field II. Mijn rits is nu al voor de 2e keer kapot dus ik ga gewoon nieuwe kopen :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 22:38

Kun je niet beter wachten op de Wakefield? Komt die niet over 2 dagen uit? Ik hoor veel verhalen over de slechte kwaliteit van Field II

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 22:59

Ja slecht leer bij de bruine. Maar aangezien ik voor de zwarte wil gaan... Mijn budget is maar beperkt en woensdag is er 25% korting :)

[edit]Ik dacht dat de Wakefield veel duurder was, maar als die binnen is woensdag kijk ik daarnaar :P

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 23:01

Ik heb bij de Field maat 40M met een hakje. Dat is 48/39. Van de Wakefield moet ik dan 40W wel passen toch?? 47/39?

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-14 23:06

Op de site staat dat ie pas 11 augustus binnenkomt.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 00:22

Ik kom niet eens meer op de normale website, krijg telkens de mobiele..

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 10:29

Ik ga gewoon voor de Field II en Let even goed op de garantie. Mocht ie dan kapot gaan ofzo dan wil ik m inruilen voor de Wakefield

Manon_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 17:10

Ik heb mmondoni field ik vind ze heel fijn (:

_Orlando_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 17:23

Mijn mondoni fields (oude model) zijn nu bijna versleten, maar wel 2 jaar mee gegaan! De hak laat los van het leer :) Binnenkort eens even kijken naar de nieuwe mondoni Fields.

Hoixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 16:52

Ik weet in ieder gevL dat ik NOOIT meer iets in de winkel bestel bij divoza, wat een gedoe. Anderhalve maand geleden de kendals gepast, zat prima had maat 39w maar toch ook 38w laten bestellen. 39W zou 1 week later binnen zijn. 2 weken later maar gebeld of ze er al waren "ze kunnen elk moment binnenkomen" nou prima. weer een week later gebeld. "de laarzen worden pas in september geleverd het is misgegaan met de bestelling" Ik baalde als een stekker dus op naar divoza. daar nog de mondoni kingston gepast maar die paste niet. Toen maar een cavallo laars besteld die zat heel mooi en de kendals geannuleerd. Dit was een week geleden. krijg ik net een telefoontje dat mijn kendal laarzen binnen zijn!!! Iets minder vriendelijk uitgelegd dat ik er nu genoeg van had en het gewoon bij de cavallo hou en dat ze eens goed met elkaar moeten overleggen voor ze iets tegen een klant zeggen. Bestellen in de winkel? nee bedankt!!

Crazy_girl13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 15:14

Hallo
Ik ga rijlaarzen kopen bij divoza maar ik weet niet welke maat want me 37s 37m 38s 38m ...... Snap ik het niet echt
Mijn schoenmaat:36/37
Mij kuit:40/41
Mijn hoogte van de kuit:38/39

Hopelijk kunnen jullie mij helpen
Alvast bedankt XXX

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 15:16

Raadpleeg de maattabel eens op de divoza site bij de laarzen misschien?

annelieke92

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-14 16:42

Op de site staat een tabel. De maataanduidingen verschillen tussen de type laarzen.

lycil8

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-14 18:55

Ik heb eeeeeeiiiineeelijk mijn kendal's binnen!! (na bijna 4 maand wachten, bedankt Divoza.... -.-) Ik heb ze gister meteen gedragen maar ze brengen nog niet echt geluk. Mijn paardje gleed uit toen we over heuveltjes aan het galopperen waren en toen kwam mijn been er onder, teen gebroken, been in het gips...

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 13:38

Helaas, na zes maanden twee a drie keer per week rijden met mijn Mondoni Kendal's is 1 rits kapot. De andere begon ook al slechter te gaan lopen. Had ze al aangeschaft in oktober 2013 maar pas in januari 2014 mee gaan rijden. Het stiksel waarmee de rits is vastgezet aan de laars laat los, waardoor de rits niet meer strak staat, maar gaat "golven". Hierdoor lopen ze steeds stroever tot je ze op een gegeven moment helemaal niet meer dicht krijgt.

Gebeld en kreeg het standaard verhaal "ritsen vallen niet binnen de garantie", maar moest maar even naar een van de winkels komen zodat ze er naar konden kijken.
Mevrouw bij de winkel was uiterst vriendelijk en zei direct dat dit nog onder de garantie viel en kreeg het gehele aankoopbedrag terug!

Direct nieuwe laarzen uitgezocht <3 Helaas nog acht weken wachten omdat mijn maat niet op voorraad was en ik met een extra hoge dressuurboog wilde. Mocht zelfs mijn Kendals houden en weer inleveren als die andere binnen zijn zodat ik toch nog kan rijden! (Hetzij met een half open rits :+ ) Echt zeer nette en fijne service.

Afbeelding

pietaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 13:44

Focussed@ Dit had ik ook met mijn kendals. Twee keer heen geweest eerste keer zijden ze dat het lag aan hoe ik mijn been had dat het daardoor versleet. Andere keer zijden ze dat het lag omdat ik ze niet goed schoonmaakte. Nu betaalt ieder de helft voor het repareren alleen zijden ze dat het een week zou duren inmiddels al 3 weken :(

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 13:45

Focussed schreef:
Helaas, na zes maanden twee a drie keer per week rijden met mijn Mondoni Kendal's is 1 rits kapot. De andere begon ook al slechter te gaan lopen. Had ze al aangeschaft in oktober 2013 maar pas in januari 2014 mee gaan rijden. Het stiksel waarmee de rits is vastgezet aan de laars laat los, waardoor de rits niet meer strak staat, maar gaat "golven". Hierdoor lopen ze steeds stroever tot je ze op een gegeven moment helemaal niet meer dicht krijgt.

Gebeld en kreeg het standaard verhaal "ritsen vallen niet binnen de garantie", maar moest maar even naar een van de winkels komen zodat ze er naar konden kijken.
Mevrouw bij de winkel was uiterst vriendelijk en zei direct dat dit nog onder de garantie viel en kreeg het gehele aankoopbedrag terug!

Direct nieuwe laarzen uitgezocht <3 Helaas nog acht weken wachten omdat mijn maat niet op voorraad was en ik met een extra hoge dressuurboog wilde. Mocht zelfs mijn Kendals houden en weer inleveren als die andere binnen zijn zodat ik toch nog kan rijden! (Hetzij met een half open rits :+ ) Echt zeer nette en fijne service.

[ Afbeelding ]

Mijn mondoni cardiff zijn ook kapot gegaan, indd ook mee terug gegaan en de helft terug gekregen (ik geef zelf toe had veel eerder terug moeten gaan, had er op doorgereden) echt super service!
Ik heb ook gelijk Petrie's gekocht (petrie olympic) kan ze vrijdag komen halen (morgen dus) ben ook heel erg te spreken over de klantvriendelijkheid en de service van divoza!

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 13:47

Ben het met jullie eens over de service :j Ik ben tot nu toe ook altijd erg fijn geholpen!

Ik wil graag zwarte laarzen voor erbij (heb alleen bruin) en ga denk toch weer voor Mondoni's

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 14:02

Capriootje schreef:
Ben het met jullie eens over de service :j Ik ben tot nu toe ook altijd erg fijn geholpen!

Ik wil graag zwarte laarzen voor erbij (heb alleen bruin) en ga denk toch weer voor Mondoni's

Voor mij nooit geen mondoni's meer, waren super snel kapot zit gewoon een gat in het leer (uhhh what the f*ck ?! ) het inlopen was een hel, na een half jaar zie je nog steeds mijn blaren, en mijn hele hak van mijn voet doet nog steeds pijn.

Voor mij voortaan weer derby's of petries! :Y)

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 14:09

Voor mij ook geen Mondoni's meer!

Heb met mijn oude Petrie's meer dan acht jaar gedaan, en al zou je er een nieuwe hak onder laten zetten kunnen ze zo nog een paar jaar mee! En m'n Kendals al binnen zes maanden rijden kapot :(

pietaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 15:12

Voor mij ook niet meer!
Toch wat meer verwacht van de kendals. Dit is/was de eerste en laatste keer Mondoni's :evaw:

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-14 15:21

Focussed schreef:
Voor mij ook geen Mondoni's meer!

Heb met mijn oude Petrie's meer dan acht jaar gedaan, en al zou je er een nieuwe hak onder laten zetten kunnen ze zo nog een paar jaar mee! En m'n Kendals al binnen zes maanden rijden kapot :(

Ik deed ook altijd een paar jaar met mijn derby's mijn petrie's was ik toen der tijd snel uitgegroeit dus heb ik niet lang van kunnen genieten toen zag ik mondoni's liggen en ik dacht ach ik probeer ze gewoon wie niet waagt wie niet wint, nou weet ik voor mijzelf dat mondoni's geen goede laarzen zijn maar wel dat ik toch weer bij divoza laarzen ga halen omdat de service daar super is! :)

kimiwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 15:12

Ik heb ze ook van madoni, bruine met croco print waarvan ik de precieze naam niet meer weet :') maar ze bevallen mij echt heel goed!

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 15:17

Ik heb sinds een maandje of 3 de Mondoni Cardiff, toen gekocht voor €100,- .
Ben er nog steeds heeeeel blij mee en zien er nog als nieuw uit. Passen als gegoten.
Afbeelding