Ervaringen met celerisrijlaarzen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Love_Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 21:33

Janine1990 schreef:
Love_Rosie schreef:
Even een vraagje;
Hoe bewaren jullie de laarzen? Rechtop staand met laarzenspanner, liggend met/zonder laarzenspanner?
Ik moet ook nog even gaan bedenken hoe ik ze mee naar stal ga krijgen op de fiets.. daar laten liggen vind ik eerst nog even zonde.

Ik ga in mijn nieuwe bijkeuken voor dit:
[ Afbeelding ]

Chique en goed voor je laarzen!

Geen optie met een puppy in huis :+ .

Ik ga denk ik maar even kijken naar een laarzentas :j

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 21:46

Love_Rosie schreef:
Janine1990 schreef:
[ Afbeelding ]

Chique en goed voor je laarzen!

Geen optie met een puppy in huis :+ .

Ik ga denk ik maar even kijken naar een laarzentas :j

Afbeelding

Misschien een optie? Je moet het wel aan je wand willen hebben natuurlijk :)

HindaFree

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 21:59

lindamusters schreef:
Love_Rosie schreef:
Even een vraagje;
Hoe bewaren jullie de laarzen? Rechtop staand met laarzenspanner, liggend met/zonder laarzenspanner?
Ik moet ook nog even gaan bedenken hoe ik ze mee naar stal ga krijgen op de fiets.. daar laten liggen vind ik eerst nog even zonde.

Liggend met laarzenspanners in een tas. Laat ze na t rijden altijd wel even staan (om te luchten) en doe ze daarna in de tas. De tas doe ik nooit helemaal dicht, altijd maar tot de helft. Maar neemt heel makkelijk mee!

Hier het zelfde. Al liggen ze nu gewoon op zolder ivm zwangerschap

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 22:46

Janine1990 schreef:
[ Afbeelding ]!

Voor een bezem i.p.v. benenwagen? O:)

Ik heb ze met laarzenspanners staan, maar niet in een tas. Doe ze alleen in een tas wanneer ik wedstrijd heb en ze op locatie aan doe.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 10:00

Lithya schreef:
Janine1990 schreef:
[ Afbeelding ]!

Voor een bezem i.p.v. benenwagen? O:)

Ik heb ze met laarzenspanners staan, maar niet in een tas. Doe ze alleen in een tas wanneer ik wedstrijd heb en ze op locatie aan doe.

Dat is mijn gebruikelijke vervoersmiddel }:)

Gesshinkai

Re: Ervaringen met celerisrijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 21:31

Mijn nieuwe laarzen zijn weer binnen. Ik ben opnieuw opgemeten en we hebben voor een ander model gekozen maar wel hetzelfde design. We zijn wel bijna 10 maanden verder. Maar ben nog steeds in love met mijn laarzen. Ze zitten trouwens nu erg fijn. Dus netjes opgelost
Afbeelding

Hubbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 12:38

Gesshinkai schreef:
Mijn nieuwe laarzen zijn weer binnen. Ik ben opnieuw opgemeten en we hebben voor een ander model gekozen maar wel hetzelfde design. We zijn wel bijna 10 maanden verder. Maar ben nog steeds in love met mijn laarzen. Ze zitten trouwens nu erg fijn. Dus netjes opgelost
[ [url=m/GWNiUS.jpg]Afbeelding[/url] ]

hahaha je hebt dezelfde laarzen als ik heb inderdaad, alleen ik heb ze zonder veter.
Mooi hoor, ik ben nu uiteindelijk ook blij met mijn laarzen, moest wel 12 kilo afvallen en ze op laten rekken voor ik er in paste( en ik was na het aanmeten echt geen 12 kilo aangekomen). Bij mij waren ze echt te smal aangemeten. ik heb er geen "klacht"over ingediend omdat ik dacht dat het door mijn gewichtstoename lag (was 5 kilo aangekomen) maar dat bleek achteraf echt niet het geval. maar de voet is echt nog wel smal hoor. bij de winterdag heb je je tenen binnen 5 minuten bevroren, zo knel zitten ze

Friesianlov

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 10:24

Omg wat een slechte service bij zoveel mensen
Had ik dit topic maar eerder bekeken, heb twee weken geleden een paar laarzen laten opmeten. Zie er nu best tegen op...

Love_Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 11:53

SavannahdB schreef:
Had ik dit topic maar eerder bekeken, heb twee weken geleden een paar laarzen laten opmeten. Zie er nu best tegen op...

Dat had ik ook maar bij mij ging alles goed.
Een vriendin van me zei ook; mensen zetten het eerder neer als ze ergens ontevreden over zijn dan wanneer ze tevreden zijn. Die gedachte heeft mij mn weken doorgeholpen :)

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 12:55

Love_Rosie schreef:
Een vriendin van me zei ook; mensen zetten het eerder neer als ze ergens ontevreden over zijn dan wanneer ze tevreden zijn. Die gedachte heeft mij mn weken doorgeholpen :)

Dat is zeker zo. In het geval van dit topic hadden dieven die zeiden dat het niet goed was gegaan al aangegeven dat ze laarzen hadden best.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 13:02

Lithya schreef:
Love_Rosie schreef:

Dat is zeker zo. In het geval van dit topic hadden dieven die zeiden dat het niet goed was gegaan al aangegeven dat ze laarzen hadden best.

Wat? :')

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 15:15

Mensen die wat te klagen hebben zullen eerder hin ongenoegen uiten op/via media. In dit geval waren de negatieve uitingen vaak een reactie op het eerst melden dat de laarzen besteld waren en het afwachten op het resultaat begon. Zo duidelijker?

pientjuhlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 21:33

Ik had het topic ook gelezen nadat ik mijn laarzen had besteld. Helaas gaat het bij mij wel zoals bij veel mensen in dit topic. Ik heb ze 2 december besteld en heb ze nog niet ontvangen. De communicatie gaat ook niet super. Heb 17 maart een update gehad dat ze bijna klaar waren en binnen 2 weken afronden en uitleveren tot nu toe niks ontvangen, deze week om een nieuwe update gevraagd omdat ik nog niks had gehoord. Tot en met vandaag nog weer niks gehoord.

Jessol

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 21:39

Hier ook de rits al kapot na 1,5 jaar, een drukknop ook eraf, ik heb wel een nieuwe knop gekregen maar toch, laarzen van 700 verwacht ik toch iets anders van..

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 21:45

Marije zit toch ook op bokt? Misschien haar eens een pb sturen als je haar telefonisch niet te pakken kan krijgen? Druk zal ze het in ieder geval hebben, ik heb haar deze week 3x zien rijden :') er staat celeris op de auto, dus dat valt me wel op.

Friesianlov

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 00:22

Love_Rosie schreef:
SavannahdB schreef:

Ja dat is waar die gedachte moet ik ff vast houden de aankomende weken :)

vaaleriee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 01:26

Love_Rosie schreef:
SavannahdB schreef:

Dat is zeker waar maar zie je zóveel negatieve berichten en onvrede in het Petrie of Ariat/DeNero topic?

Ik lees al even mee omdat ik een jaar of 2 geleden ook nieuwe laarzen wilde maar wat ben ik blij dat ik niet voor Celeris ben gegaan. Buiten dat ik de voet erg lomp en oncharmant vind en de afwerking vaak ook niet netjes, is de ervaring van de meeste dat de service ook waardeloos is. Toch een rede waarom ik niet voor Celeris ben gegaan. Voor laarzen van, in mijn ogen, veel geld mag je op zn minst een fatsoenlijke service verwachten.

En de levertijden die ik hier af en toe voorbij zie komen, onbeschoft gewoon. Als ze dit van te voren melden, kun je zelf de keuze maken, maar zo te lezen doen ze dit niet.

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 09:04

Ik wilde een afspraak maken bij Celeris. Toen ik ging googelen kwam ik op dit topic en moet eerlijk zeggen dat ik nu zo ontzettend twijfel...
Vind de laarzen prachtig en weet geen andere merken die laarzen met veters tot bovenaan zo maken.
Hoe zit dat met bestellen? Doe je een aanbetaling of betaal je meteen de hele laars? Met andere woorden, heb je als consument wat achter de hand?

Vind de laarzen wel allemaal heel gaaf! <3

CoRiNa1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 09:08

Simbaa schreef:
Ik wilde een afspraak maken bij Celeris. Toen ik ging googelen kwam ik op dit topic en moet eerlijk zeggen dat ik nu zo ontzettend twijfel...
Vind de laarzen prachtig en weet geen andere merken die laarzen met veters tot bovenaan zo maken.
Hoe zit dat met bestellen? Doe je een aanbetaling of betaal je meteen de hele laars? Met andere woorden, heb je als consument wat achter de hand?

Veel merken maken lace-up laarzen. Ik ken ze van Petrie, Derby, Lipica, Cavallo en veel andere merken.

bamsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 09:11

CoRiNa1983 schreef:
Simbaa schreef:

Veel merken maken lace-up laarzen. Ik ken ze van Petrie, Derby, Lipica, Cavallo en veel andere merken.

DeNiro heeft de optie ook met veter tot bovenaan, de “nep”variant met enkel de veter voor de sier maar ook met echte veter die dus open is

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 09:13

Simbaa schreef:

Je doet een aanbetaling met bestellen en als ze binnen zijn de rest en dan versturen ze hem.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 09:24

Simbaa schreef:

Zijn meer merken die dat hebben hoor, in Duitsland is het helemaal hip dus veel merken springen daar op in. Ik vind het zelf echt heel fijn zitten ook. Volgens mij heeft elk merk waar je laarzen kunt samenstellen zo'n model wel. Dus oa DeNiro, Lipica, Königs, Kingsley, Cavallo, Derby, Petrie.

bryce27

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 20:53

Ik heb geen laarzen maar jodphurs bestelt.
2 maanden wachten maar ben er super tevreden over.
Zitten heerlijk, komt niet veel stro/hooi in met mesten en ze zien er super uit.

lauraneyens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 15:00

lauraneyens schreef:
Phoeboe schreef:
Zijn er toevalig mensen met een recente ervaring? :D

Mijn recente ervaring:

17 november laten aanmeten.. al een keer of 4 gevraagd wanneer ik ze kan verwachten. Steeds krijg ik al reactie dat ze het gaat navragen.. verder geen reactie of dergelijke. Als ik dat vraag wat ze bij Celeris zeiden zegt ze dat ze nog niets gehoord heeft maar dat het niet lang meer kan duren. Zondag op Flanders Horse expo heb ik hun weer aangesproken. Zeggen ze ja ze zullen nu wel bijna klaar zijn. Er zijn dit weekend nog pakjes geleverd thuis wie weet zitten ze daar al tussen.. ondertussen weer vrijdag maar nog steeds niets gehoord..

Wachten wachten wachten is de boodschap. Engelen geduld moet je hebben blijkbaar.

Mijn oude laarzen komen van Lipica. Daar ging het een stuk sneller.. 19-10 laten aanmeten en 5-12 telefoon gekregen dat ze klaar waren..

Hopelijk zijn mijn nieuwe laarzen het wachten waard en passen ze ook direct. Geen zin in dat op en neer sturen van de laarzen en nog meer wachten..

Waar ik al beng voor was.. zoals eerder gezegd waren ze veeeeel te ruim. Bij de rechtse laars kreeg ik mijn hand er nog bij zo breed was de kuit. Heb de laarzen 14 dagen geleden terug gestuurd . Een weekje later vroeg ik of ze ze ontvangen hand.. Helaas tot op heden geen reactie..

wat een belaberde service is me dat..

lauraneyens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 15:00

lauraneyens schreef:
[ [url=m/XOWhtC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7Xf0Ks.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/936zjt.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zie berichtje hierboven....