Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

RivellaLight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 22:01

Ja echt hè! :( maar goed, nu heb ik ze ein-de-lijk :D
En de ruitershop heeft het netjes met me opgelost, al is een half jaar wachten niet echt goed te maken, ik ben blij dat ik ze nu heb ;)

Jolet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 08:42

Jeetje wat een gedoe zeg :( Maar goed nu heb je ze eindelijk :)

Hmm ik dacht al zoiets dat de croco van DeNiro er niet op leek... :(

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 08:55

RivellaLight schreef:
Annekeee schreef:
Hoezo 7 maanden op moeten wachten?
Ze zijn wel erg gaaf!!

Dankjewel :)
Tjaa.. alles wat mis kon gaan ging mis. Eerst zijn ze in het zwart gekomen ipv oxford, daarna bestelling niet goed doorgekomen, en toen zijn ze nog een keer beschadigd aangekomen uit Italië, dus al met al waren we ruim 6 maanden verder :O

Jeetje :(:)

RivellaLight

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 09:44

Ja leuk is anders inderdaad ;) gelukkig heb ik ze nu, dus snel vergeten wat een gedoe het is geweest!

Afwezig

Re: Ervaringen met DeNiro rijlaarzen en gaithers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 10:46

Ja dat is wel zo hihi :=

_Babettee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 19:06

Ik plaats hier even een stipje.
Vandaag heb ik de De Niro polo's besteld in de kleur oxford. Het stukje waar het merkje opstaat wordt dezelfde kleur, maar dan in lak. De dame van de winkel zei me dat ze misschien begin augustus al geleverd kunnen worden. Ik kan alleszins niet wachten tot ze er zijn. :)

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 19:30

Begin augustus? Dat is snel!! Ik weet niet beter dat DeNiro altijd in de zomervakantie 3 weken langer duurt....

_Babettee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 19:35

Ze zei me dat ze al een 20-tal laarzen hadden besteld en dat mijn laarzen misschien nog net mee bij die bestelling konden. De Niro zou harder hun best doen voor grote bestellingen en daarom bestaat de kans er dat ik ze begin augustus al heb. Als het niet gelukt is heb ik ze pas in september of later. (Dat is wat ik ervan heb verstaan tenminste) :)

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 20:54

Ah ok! Ik hoop het natuurlijk wel voor je! Máár probeer in te calculeren op 10 weken. (Althans dat was bij mij vorig jaar wel zo!)

_Babettee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 21:02

Annekeee schreef:
Ah ok! Ik hoop het natuurlijk wel voor je! Máár probeer in te calculeren op 10 weken. (Althans dat was bij mij vorig jaar wel zo!)

Ik heb me mentaal al helemaal voorbereidt op de lange wachttijden. +:)+

Jolet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 08:51

Ik heb wel een foto van de Dressagio's brushed black te paard... Weet niet meer wie daar naar vroeg maar dan zou ik even moeten zoeken op mn laptop...

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 14:32

Ik heb mijn nieuwe Niro's binnen, Model polo, blauw met brush. :D

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 14:40

Foto's!!!! :):)

Niek123

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 14:41

Jolet schreef:
Ik heb wel een foto van de Dressagio's brushed black te paard... Weet niet meer wie daar naar vroeg maar dan zou ik even moeten zoeken op mn laptop...

Oeh ben ik benieuwd naar! :)

_Babettee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 17:09

Zijn er hier mensen die problemen hebben met hun laarzen met brush? Ik hoorde in de winkel dat zij ze gaan schrappen omdat er problemen zijn met het leder. Vond het best wel vreemd ...

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 17:47

Ik weet dat bij van Rijs die vrouw ze zelf niet echt aanraadde. Ze vond het nl net plastic.

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 18:52

hoe bedoel je juist problemen? Ik heb brushed black, heb nergens last mee...gaat in de plooien wel iets sneller af dan gewoon leder, het laagje scheurt daar zeg maar. Maar ik heb ze nu al bijna 2 jaar, maak het brushed gewoon schoon met een vochtig doekje, ziet er nog top uit :)

_Babettee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 21:03

Zinn schreef:
hoe bedoel je juist problemen? Ik heb brushed black, heb nergens last mee...gaat in de plooien wel iets sneller af dan gewoon leder, het laagje scheurt daar zeg maar. Maar ik heb ze nu al bijna 2 jaar, maak het brushed gewoon schoon met een vochtig doekje, ziet er nog top uit :)

Ik heb er geen idee van welke problemen je ermee kan hebben, maar ik vroeg me af of mensen hierover tevreden waren of niet. Dit nav. wat de dame in de winkel tegen me zei over het feit dat zij ze van de lijst gaan schrappen doordat er 'problemen met het leder' zijn. Ik heb er niet verder over doorgevraagd aangezien dit niet de optie was waar ik in geïnteresseerd was. :)

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 12:14

ahzo, ik heb nergens last mee in ieder geval :)

DanielleVos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 13:10

Birmaantje schreef:
Ik lees even mee want zit te twijfelen tussen de DeNiro Dressaggio en de Petrie Anky Elegance. Eventueel alleen de schacht van lak. Weet iemand hoe hoog de boog is van de Dressaggio? Heeft iemand foto's als iemand ze aan heeft?

Ik heb echt precies dezelfde vraag!

RivellaLight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 14:45

DanielleVos schreef:
Birmaantje schreef:
Ik lees even mee want zit te twijfelen tussen de DeNiro Dressaggio en de Petrie Anky Elegance. Eventueel alleen de schacht van lak. Weet iemand hoe hoog de boog is van de Dressaggio? Heeft iemand foto's als iemand ze aan heeft?

Ik heb echt precies dezelfde vraag!

Ik heb de Dressaggio's nu een week! Zie voor foto's pag 101.
Foto's te paard heb ik nog niet, hoop dit weekend..
En zal vanavond als ik thuis ben de hoogte van de boog even meten. Je kunt trouwens kiezen voor een extra hoge boog, maar dat heb ik niet gedaan.

DanielleVos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 15:21

RivellaLight schreef:
En zal vanavond als ik thuis ben de hoogte van de boog even meten. Je kunt trouwens kiezen voor een extra hoge boog, maar dat heb ik niet gedaan.

Oh ja! Ik twijfel echt wel flink.. Vind de anky elegance ook echt heel erg mooi..!
Ik ben heel benieuwd naar de hoogte van de boog! (en de foto´s te paard) :)

RivellaLight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 21:15

RivellaLight schreef:
De boog is ongeveer 5,5 cm hoog.
DanielleVos schreef:
Oh ja! Ik twijfel echt wel flink.. Vind de anky elegance ook echt heel erg mooi..!
Ik ben heel benieuwd naar de hoogte van de boog! (en de foto´s te paard) :)
Als je naar de Anky laars kijkt zie je dat het stiksel bij je enkel veel hoger zit in vergelijking met het stiksel bij de Dressaggio. Dit zorgt er o.a. voor dat je de laars van De Niro niet hoeft in te lopen, maar een deskundige kan nog veel meer voordelen noemen. Mij hebben ze iig overtuigd ;) (hiervoor heb ik ook Petrie's gehad)

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 21:16

Voor mij nooit weer Petrie's.
Ze zijn mooi maar ik kan er absoluut niet meer rijden. Dus ik zou ook De Niro laarzen aanraden :D

DanielleVos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 00:30

RivellaLight schreef:
Als je naar de Anky laars kijkt zie je dat het stiksel bij je enkel veel hoger zit in vergelijking met het stiksel bij de Dressaggio. Dit zorgt er o.a. voor dat je de laars van De Niro niet hoeft in te lopen, maar een deskundige kan nog veel meer voordelen noemen. Mij hebben ze iig overtuigd ;) (hiervoor heb ik ook Petrie's gehad)

Ik zie wat je bedoelt met die stiksels! Alleen ik vind de boog van de elegance zo mooi omdat die een soort van om je knie loopt en dan omhoog (heel duidelijk :') ). Die boog van De Niro lijkt wat ronder in z'n geheel... Ik ben daarom heel erg benieuwd naar jouw foto's te paard.. Wil wel zien hoe die boog vanaf de zijkant op het been oogt wanneer je rijd!