En de ruitershop heeft het netjes met me opgelost, al is een half jaar wachten niet echt goed te maken, ik ben blij dat ik ze nu heb

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
RivellaLight schreef:Annekeee schreef:Hoezo 7 maanden op moeten wachten?
Ze zijn wel erg gaaf!!
Dankjewel![]()
Tjaa.. alles wat mis kon gaan ging mis. Eerst zijn ze in het zwart gekomen ipv oxford, daarna bestelling niet goed doorgekomen, en toen zijn ze nog een keer beschadigd aangekomen uit Italië, dus al met al waren we ruim 6 maanden verder
Zinn schreef:hoe bedoel je juist problemen? Ik heb brushed black, heb nergens last mee...gaat in de plooien wel iets sneller af dan gewoon leder, het laagje scheurt daar zeg maar. Maar ik heb ze nu al bijna 2 jaar, maak het brushed gewoon schoon met een vochtig doekje, ziet er nog top uit
DanielleVos schreef:Birmaantje schreef:Ik lees even mee want zit te twijfelen tussen de DeNiro Dressaggio en de Petrie Anky Elegance. Eventueel alleen de schacht van lak. Weet iemand hoe hoog de boog is van de Dressaggio? Heeft iemand foto's als iemand ze aan heeft?
Ik heb echt precies dezelfde vraag!
RivellaLight schreef:Ik heb de Dressaggio's nu een week! Zie voor foto's pag 101.
Foto's te paard heb ik nog niet, hoop dit weekend..
En zal vanavond als ik thuis ben de hoogte van de boog even meten. Je kunt trouwens kiezen voor een extra hoge boog, maar dat heb ik niet gedaan.
RivellaLight schreef:De boog is ongeveer 5,5 cm hoog.Ik heb de Dressaggio's nu een week! Zie voor foto's pag 101.
Foto's te paard heb ik nog niet, hoop dit weekend..
En zal vanavond als ik thuis ben de hoogte van de boog even meten. Je kunt trouwens kiezen voor een extra hoge boog, maar dat heb ik niet gedaan.
DanielleVos schreef:Als je naar de Anky laars kijkt zie je dat het stiksel bij je enkel veel hoger zit in vergelijking met het stiksel bij de Dressaggio. Dit zorgt er o.a. voor dat je de laars van De Niro niet hoeft in te lopen, maar een deskundige kan nog veel meer voordelen noemen. Mij hebben ze iig overtuigdOh ja! Ik twijfel echt wel flink.. Vind de anky elegance ook echt heel erg mooi..!
Ik ben heel benieuwd naar de hoogte van de boog! (en de foto´s te paard)
RivellaLight schreef:Als je naar de Anky laars kijkt zie je dat het stiksel bij je enkel veel hoger zit in vergelijking met het stiksel bij de Dressaggio. Dit zorgt er o.a. voor dat je de laars van De Niro niet hoeft in te lopen, maar een deskundige kan nog veel meer voordelen noemen. Mij hebben ze iig overtuigd(hiervoor heb ik ook Petrie's gehad)