Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
quincy123 schreef:Zit nu in de auto kom net van divoza af. Laarzen bekeken en mevrouw zegt dat is normaal omdat het geen leer is aan de binnenkant! Daar ging ik echt niet mee akkoord, nu worden ze opgestuurd om verder te bekijken, ben benieuwd of daar meer uitkomt! Ik ben boos!
probabeest schreef:binnenzijde is idd geen echt leer, hierdoor is de laars natuurlijk minder ademend als een laars die bv met kalfsleer is gevoerd.
afhankelijk van het gebruik en van de warmte die van het been/voet van de ruiter/amazone af komt kan een voering wat scheurtjes of barsten vertonen.
gelukkig is dit verder niet erg voor de rest van je laars, zolang de buitenzijde er maar netjes uit ziet.
heb zelf bij een laarzenfabrikant gewerkt en heb het zelfs wel eens gezien bij laarzen die wel gevoerd zijn met leer, waarschijnlijk had diegene erg last van zweetvoeten![]()
voor een laars van 100,- zou ik me er niet zo druk om maken zolang ze verder netjes zijn.
bovendien zit er vaak toch maar max een jaar garantie op bij dit soort dingen, houd nog in dat wanneer je ze bv al een half jaar hebt ze maar de helft hoeven te vergoeden aangezien je ze de andere helft van het jaar gewoon hebt kunnen gebruiken.
W0PPY schreef:Ik wil ze ook aanschaffen!
Maar voordat ik dat doe, wil ik graag weten of de veters (van de field uitvoering dus) van die veters zijn die je echt zelf moet strikken (waar dus ook een strik voorop je laars zit) of dat het van die "elastieke" veters zijn die van zichzelf al vast zitten (waarbij er dus ook geen strik voor op de laars zit). Iemand een idee?
quincy123 schreef:Zit nu in de auto kom net van divoza af. Laarzen bekeken en mevrouw zegt dat is normaal omdat het geen leer is aan de binnenkant! Daar ging ik echt niet mee akkoord, nu worden ze opgestuurd om verder te bekijken, ben benieuwd of daar meer uitkomt! Ik ben boos!
germie schreef:Laat het resultaat maar horen. Ik krijg het idee dat ze steeds moeilijker gaan doen.