Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
). Ik speur al tijdenlang op internet en ik vind het echt lastig om in een grotere maat (46) een fatsoenlijk jasje te vinden waar je er niet al een opgestopte worst uitziet
. Veel merken hebben tegenwoordig alleen softshell jasjes. Heel mooi als je een slank figuur hebt maar dat heb ik nu eenmaal niet. UIteindelijk kom ik altijd weer uit bij Horka, maar dat vind ik van die suffe saaie jassen.
SteffiiY schreef:Janine1990 schreef:Ik heb een (weliswaar Softshell) jasje van Harry's Horse helemaal laten pimpen. Erg mooi geworden!
Foto?

Nann__ schreef:Misschien kan hier iemand mij helpen, voor mijn spring set compleet te maken wil ik een beige kleurige rijbroek om mijn set compleet te maken met springen. Wel 1 waar je mee mag starten. Weet iemand waar je zo'n broek kan kopen? Zag op wedstrijd 2 hele mooie Animo's voorbij komen maar op internet zie ik alleen witte.. Of ze staan niet tussen de wedstrijd broeken?
idd mn knotje viel uit geen idee hoe dat kwam eigenlijk
oh, leuk om te horen!
Je zult vast niet snel iemand tegenkomen die hetzelfde heeft. Kaula schreef:Ik vind het wel schattigJe zult vast niet snel iemand tegenkomen die hetzelfde heeft.