Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
friendly schreef:Soms heb je ook gewoon de pech dat er een slappe rits in de laars is gezet. Maar ik weet niet in hoeverre ze dit soort dingen testen. Hadden jullie het eigenlijk bij beide laarzen? Want bij 1 laars kan je nog de pech hebben van slappe rits.. Bij twee van hetzelfde paar is dat al wat ongeloofwaardiger..
Jildau schreef:friendly schreef:Soms heb je ook gewoon de pech dat er een slappe rits in de laars is gezet. Maar ik weet niet in hoeverre ze dit soort dingen testen. Hadden jullie het eigenlijk bij beide laarzen? Want bij 1 laars kan je nog de pech hebben van slappe rits.. Bij twee van hetzelfde paar is dat al wat ongeloofwaardiger..
Ja bij mij helaas beide! Denk er nog over na om ze naar de schoenmaker te brengen.
Walrus schreef:Ik heb een klein vraagje, ik maak nu ongeveer een jaar gebruik van de Mondoni Field II bruin, nu heb ik de Mondoni Field II in het zwart ook maar besteld. Ik heb van de zwarte dezelfde maat als van de bruine besteld echter kom ik er met geen mogelijkheid in. Meer mensen die dit probleem hebben ondervonden? Ik moet ze nu op laten rekken, heeft iemand een idee hoe dit het mooiste kan? Misschien een breder elastiek erin laten zetten?
fjordjes schreef:Ben net terug van de zadelmaker, hij kon de rits die er nu in zit verplaatsen naar buiten zodat de rits breder word en hij gaat ze oprekken. Ben benieuwd.