Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
saab1 schreef:oja... moraalridder...
dus als je het een beetje mooi inpakt kan je eigenlijk iedereen beledigen?
IsabelvS schreef:Het is wel zo (yamcha) dat je ze niet 'de grond in moet trappen' maar als iemand te zwaar is kan dat gewoon niet, zeker niet als je niet geweldig zit

IsabelvS schreef:Ik bedoel, als je een hele goede zit ehb en je bent iets te zwaar is het minder erg
saab1 schreef:iets te zwaar is ook geen koe op een paard

saab1 schreef:oja... moraalridder...
dus als je het een beetje mooi inpakt kan je eigenlijk iedereen beledigen?
Yamcha schreef:IsabelvS schreef:Ik bedoel, als je een hele goede zit ehb en je bent iets te zwaar is het minder erg
Niet mee eens.
Te zwaar is te zwaar.
saab1 schreef:en hoeveel van jullie zitten er nu stiekem te lachen achter dat beeldscherm?
Nouks schreef:Kleine toevoeging: ik denk dat Isabel eerder bedoelt dat, als een paard 60 kan hebben, je beter iemand van 60 kilo er op kunt zetten die netjes zit en het paard niet in de weg kan hebben dan iemand van 50 kilo die alle kanten uit stuitert.
saab1 schreef:ja, die oneliners komen altijd lekker hard aan he?
ik weet er nog wel één hoor: spek moet je bakken en niet op een paard zetten!
en ik heb me overigens wel ingelezen... en iedereen zegt zijn eigen mening. Maar bij de meest komt het er gewoon erg schijnheilig uit. dat is een echte wijven oh sorry -dames- kwaal he...
Ik zeg gewoon waar het op staat. Ik geef meer om eerlijkheid dan om 'fatsoen'
Klara16 schreef:SA, sa,sa!!!
Denken jullie ook niet? Maar 24 posts en er dan zo hard tegenaan gaan...
Kom op, laat maar eens zien wie je écht bent!

Nouks schreef:Tsja, OF reltopic, OF dient even opgevoed te worden. De eerste 20 posts om en nabij (tot dit topic) zijn best netjes... Maar ik heb al getemd, dus zal wel uitgezocht worden denk ik.
ik heb even haar 24 berichten door gekeken en 26 jr moeder van 2 kinds,lekker voorbeeld ben je dan als je zo praat over je medemens,diep triest 
diesel83 schreef:ik ben geen rekenaar wie kan het mij zeggen?
mijn paard is 1.68 en ik weeg 73 kg (1.78m) ben ik dan te zwaar voor mijn paard?ik vind zelf van niet namelijk.
_JL_ schreef:ik heb een paard van 1.80, dat zo'n 650 kilo weegt,
zelf kom ik met mijn 59 kilo dus aan 9%,
maar hoewel ze meer kan dragen dan 70 kilo,
komt dat er echt niet op,
ze heeft een slechte hoefconformatie en oefent veel druk uit op haar achillespezen vanachter,
dus daar zet ik liefst niet teveel gewicht op,
hiermee bedoel ik dat je echt niet alleen rekening kunt houden met gewichten,
externe factoren spelen vaak een belangrijkere rol...

Neroo schreef:Gelijk heb je!Wat een misselijkmakende opmerkingen zijn hier geplaatst, ik heb ook een paar flink hard op die temknop geramd.