Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

josewoos schreef:Ik rijd ook altijd met cap!!! Ook al vetrouw je je paard 100% er kan altijd wat gebeuren, gebeurd er iets met jou, ben je niet verzekerd als je geen cap op heb!
Sterker nog, toen ik een jaartje of 12 was liep ik met een pony aan de hand om droog te stappen, plotseling slaat die op hol en ik liet niet los (slim, maar niet heus) dus hij trok mij helemaal mee, uiteindelijk natuurlijk wel losgelaten, maar mijn kleren daar was niks meer van over. Maar de verzekering betaald dit niet als je geen cap op heb gehad....
Hoe streng zijn jullie eigenlijk als je cap ik gevallen? Ze zeggen dat wanneer je cap is gevallen dat die dan is afgekeurd. Die van mij is niet gevallen, maar vroeg me af wat jullie hiermee doen.
oomens schreef:josewoos schreef:Ik rijd ook altijd met cap!!! Ook al vetrouw je je paard 100% er kan altijd wat gebeuren, gebeurd er iets met jou, ben je niet verzekerd als je geen cap op heb!
Sterker nog, toen ik een jaartje of 12 was liep ik met een pony aan de hand om droog te stappen, plotseling slaat die op hol en ik liet niet los (slim, maar niet heus) dus hij trok mij helemaal mee, uiteindelijk natuurlijk wel losgelaten, maar mijn kleren daar was niks meer van over. Maar de verzekering betaald dit niet als je geen cap op heb gehad....
Hoe streng zijn jullie eigenlijk als je cap ik gevallen? Ze zeggen dat wanneer je cap is gevallen dat die dan is afgekeurd. Die van mij is niet gevallen, maar vroeg me af wat jullie hiermee doen.
ik voel me op de eenofandere manier gewoon veiliger met cap maar dan moet ie wel goed zitten anders heb je er eigenlijk bijna niks aan want dan schuift ie als het ware een beetje over je hooft