Hoe snel denk jij door de klasses heen te vliegen ? +berijke

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

OemmiejO

Re: Hoe snel denk jij door de klasses heen te vliegen ? +berijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 21:18

Phoe toe maar zeg, gefeliciteerd hoor! Knipoog

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 21:59

Netjes hoor, gefeliciteerd!

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 10:17

Leuk hoor, planningen.... Ik zou afgelopen week met mijn jonge voor het eerst L2 gaan starten. Helaas heeft hij zich vorige week in de wei geraakt en heeft hij nu een bloeduitstorting + vocht in de peesschede. Gelukkig is de pees Ok, maar mijn L2 debuut gaat nog even op zich laten wachten.
(de gaten in de planning gaan we dan maar opvullen met ZZ-L en springwedstrijden met de andere Knipoog )

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 10:35

Ik heb niet echt een planning, maar wel een klein beetje een doel. Ik zou graag met mijn arabje de M1 halen. Maakt niet uit in welk tijdsbestek.
Ik heb momenteel 4 wedstrijden gereden en nu 2 winstpunten in de B.
We zien het dus allemaal wel.

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 11:22

Ik had gister mijn eerste L1 debuut. In de eerste instantie had ik gehoopt op direct een wp, maar meneer was vorige week heerlijk aan het etterbakken dat ik voor een braaf en ontspannen rondje ging. En dat is gelukt. Hij liep weer al van ouds en heb de hele rit genoten en ik was super tevreden. zo voor het eerst binnen en na een week ouwehoeren toch braaf zijn best doen.

Door het genieten en de ontspanning had ik behoorlijk wat kleine foutjes en dat heeft me de WP gekost. Ik hag 176, maar was desondanks super tevreden en ik heb genoten, en dat is me nog altijd meer waard dan een puntje erbij. volgende keer beter, maar hier kan ik iig weer me verder.

Roxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 11:29

Dat vind ik dus de juiste instelling WBC! Kijken wat op dat moment de meest verstandige manier van rijden is en waar je paard qua opleiding het meeste aan heeft. Ook als dat betekent dat je die dag tevreden moet zijn met minder punten. Soms moet je juist een stapje terug doen om beter te worden.

Ik heb gisteren tijdens een onderlinge wedstrijd ook gekozen voor een andere manier van rijden: mijn paard is juist van de rustige brave rondjes, dus die heb ik gisteren maar eens lekker opgepept en scherp gereden. Je loopt dan het risico dat er wel eens wat fout gaat, maar dat is dan niet anders. Voor het leerproces van mijn paard is dat wel nodig en dat doe ik dan liever dan het zoveelste veilige rondje te rijden. Zo is ieder paard weer anders.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 13:11

WinBinChes schreef:
Ik had gister mijn eerste L1 debuut. In de eerste instantie had ik gehoopt op direct een wp, maar meneer was vorige week heerlijk aan het etterbakken dat ik voor een braaf en ontspannen rondje ging. En dat is gelukt. Hij liep weer al van ouds en heb de hele rit genoten en ik was super tevreden. zo voor het eerst binnen en na een week ouwehoeren toch braaf zijn best doen.

Door het genieten en de ontspanning had ik behoorlijk wat kleine foutjes en dat heeft me de WP gekost. Ik hag 176, maar was desondanks super tevreden en ik heb genoten, en dat is me nog altijd meer waard dan een puntje erbij. volgende keer beter, maar hier kan ik iig weer me verder.

Dat had ik ook tijdens mijn debuut! Lachen Dacht echt: als ze maar gewoon bij mij blijft met het hoofd en haar best doet. Dan is ze iig bewerkbaar en daar kan ik dan weer op bouwen!

Nou dat was ze. Ging niet uit van een wp, wel stiekem gehoopt. We hadden precies 180 punten, dus met de hakken over de sloot Knipoog

Als nu terug denk aan het rijden van die proef, krijg ik een heel voldaan gevoel Ja

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 13:31

ik heb met mijn vierjarige merrie geen planning,

heb nu eerste wedstrijd outdoor 174 en 173
2e wedstrijd outdoor 177
3e wedstrijd outdoor 162 (ging wat mis) en 183
4e wedstrijd indoor 183
5e wedstrijd indoor 183

dus ik ben al heel tevreden, we gaan nu werken aan verbeter puntjes zodat punten wat hoger worden. maar ik stel niets vast, ben al heel trots op haar. heb haar 3 maanden ze is zo jong, heeft nog nooit wedstrijden gelopen en doet nu al zo haa best!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 09:27

Planning met de 2 paarden Knipoog

Linka start ik nu L1 met 3 winst, heeft KS dus eigenlijk niet echt een super sportpaard meer.
Toch wil ik het einde van 2008 de punten voor het L2 of eigk al een paar puntjes in het L2 binnen hebben.

Unique ga ik binnenkort voor het eerst starten L1. Outdoor seizoen 2008 wil ik L2 startgerechtigd zijn en het indoor seizoen M1.