Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Dniekje schreef:als k me kop in het zand steek stik ik
Dniekje schreef:Wil iedereen ophouden met zeiken en gewoon niks meer zeggen dan? als 't zo moet?
Dniekje schreef:als k me kop in het zand steek stik ik

Luigie schreef:nou echt geen leuke reacties hier ons de schuld geven jullie zeggen allemaal dat ik onervaren ben en dat ik en gevaarlijke pony heb!! hallo ik ebn hartstikke verdrietig!!
Maar ik denk wél dat hier wat aan gedaan moet worden, vóórdat die zometeen mísschien wel ontstaan. Want dan ben je echt de pineut en dan denk je; "had ik maar naar al die verstandige mensen op Bokt geluisterd".

Luigie schreef:nu ophouden met die rot reacties! vind dit echt niet leuk meer!

BertBaley schreef:Luigie schreef:nu ophouden met die rot reacties! vind dit echt niet leuk meer!
Waarom opende je het dan?
En anders lees je het toch gewoon niet?
Luigie schreef:nu ophouden met die rot reacties! vind dit echt niet leuk meer!
Als je dít al rotreacties vind. 
Luigie schreef:om tips te krijgen van aanvallen maar het enige wat ik krijg is dat het een gevaarlijke pony is en dat ik onervaren ben daar heb ik iets aan!
Luigie schreef:nou echt geen leuke reacties hier ons de schuld geven jullie zeggen allemaal dat ik onervaren ben en dat ik en gevaarlijke pony heb!! hallo ik ebn hartstikke verdrietig!!
maar nogmaals, dat is niet erg!zolang we maar een oplossing vinden voor je probleem.Maar aangezien je niets van andere mensen wilt aannemen is dat nogal moeilijk...vind je niet? 
Dniekje schreef:ti's wel zoo hoor. ze is nog maar een klein meisje. dus als je zo afgezeikt word
triest van jullie hoor.
.Milly_ schreef:we zeggen toch helemaal niet dat je iets "slecht" gedaan hebt? Wel dat de pony zo reageerd door jou houding en je pony daardoor gevaarlijk gedrag vertoont (gevaarlijk gedrag is nog altijd iets helemaal anders dan een gevaarlijke pony)
Waarom zou je je verdrietig voelen? omdat het jou 'schuld' is dat je pony zo reageerd?
wel meid, IEDEREEN heeft wel eens miscommunicatie met zijn paard/pony!
IEDEREEN maakt fouten, dat is niets om je slecht bij te voelen!
Wij geven je alleen een oplossing voor je probleem!
Je hebt niets 'slecht' gedaan, wel verkeerdmaar nogmaals, dat is niet erg!zolang we maar een oplossing vinden voor je probleem.Maar aangezien je niets van andere mensen wilt aannemen is dat nogal moeilijk...vind je niet?
fOrEveryOu schreef:En die opmerking van ''Homaar, moet ik je een krukje aanbieden om van de kast te komen?''
Hoezo ik wil ff als een ego overkomen!
Kunnen we ook even indimmen? Ik wil helemaal niet als ego overkomen.
Je kunt ook de humor wel even ergens van inzien in plaats van gelijk in de verdedigingsmodus te springen hoor.

fOrEveryOu schreef:Ze heeft toch niks voor niks een topic aan gevraagt om GOEDE LEUKE EN LEERZAME reaties te krijgen! Niet om afgezeker te worden
En die opmerking van ''Homaar, moet ik je een krukje aanbieden om van de kast te komen?''
Hoezo ik wil ff als een ego overkomen!
Hopelijk komt het slotje snel!
( Alleen goed advies