met foutief bedoelde ik dat de jury de combi's verwisseld heeft, en de punten + commentaat bedoelt waren voor een ander.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik zelf vind het commentaar wel een beetje heftig maar ik heb de proef niet gezien en kan er dus niet echt over oordelen. Als het echt bagger was geweest had ik eerder ingegrepen denk ik. En de proef tussentijds laten beeindigen. En dan mondeling toelichten waarom zoiets niet kan.
Ik denk dat het zo ook beter overkomt bij het kind zelf.

tjaennu schreef:als het werkelijk zo is dat er eigenlijk de hele proef wordt geschopt en getrokken, dan vind ik ook dat je dat je dat heel duidelijk moet noteren, en ja; dat kan wel eens wat cru overkomen...
ik probeer altijd netjes te verwoorden wat er duidelijk gemaakt moet worden, maar als er echt heel dieronvriendelijk gereden kan het ook wel eens mensonvriendelijk op de coupon komen.
Anya schreef:Sorry opmerking over oude pony vind ik niet kunnen.
Maar ik zie ze ook wel in de ring komen. aardige pony onder de kont... ouders aan de kant met brede lach. Kind kan pony niet aan en hangt aan de mond, zaagt voor remmen...
eh...en dan zou je moeten schrijven: probeer pony met been naar je hand te rijden????? Kind snapt niet waar je het over hebt. Ze start ook geen bixie, of onderling. Maar in de B. Dan mag je iets minimaal verwachten. Protocol zo uit mijn hoofd begin van nageeflijkheid en begin van verzameling. Fatsoenlijke overgangen, dat soort dingen.
Misschien had het subtieler gekund, maar hallo:het is een sport. Geen kindergarten. Het staan niet bij alle punten.
ruiter zit scheef
ruiter zaagt en trekt
Lijkt mij dat ruiter niet in de ring had moeten verschijnen. Kan ruiter niks aan doen. De omgeving van ruiter wel. Die hadden kennelijk oogkleppen op. Moet ruiter het ontgelden. Gebeurt wel vaker.
Ik vind het wel makkelijk om het probleem bij de jury te leggen. Zoek het probleem eens bij de groep die ruiter uberhaupt heeft laten starten.
En dat is wat anders als niet helemaal klaar zijn voor de L2. Los daarvan..als je daar wel start en niet klaar bent.. dan neem je je verliespunt. Zo werkt dat.
Citaat:Bovendien betekent moeilijke pony vaak onbegrepen pony