Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
IJp schreef:Alles leuk en aardig, maar ik word er zo moe van in deze discussie!!
Zullen we allemaal maar met alles stoppen? Als je op straat loopt heb je ook een redelijke kans om bv aangereden te worden en blijvend invalide te raken!!!( zodat een ander je de rest van je leven moet verzorgen!!)
Als je thuis zit en er vliegt een vliegtuig bij je naar binnen overleef je het ook niet!!!
Als je een keer dronken bent en je fietst langs een sloot en je valt erin kan je ook verdrinken en zo zijn er nog miljoenen voorbeelden te verzinnen waarom je dingen wel of niet moet doen dus een zinloze discussie waar we het allemaal toch niet over eens worden!!
Ik weet dat dit mijn laatste bericht is in dit topic want ik ga me alleen maar meer ergeren aan het welles/nietes-verhaal!!!

als dat kooitje dan breekt dan zijn er scherven en dan kunnen we ons snijden

IJp schreef:Alles leuk en aardig, maar ik word er zo moe van in deze discussie!!
Zullen we allemaal maar met alles stoppen? Als je op straat loopt heb je ook een redelijke kans om bv aangereden te worden en blijvend invalide te raken!!!( zodat een ander je de rest van je leven moet verzorgen!!)
Als je thuis zit en er vliegt een vliegtuig bij je naar binnen overleef je het ook niet!!!
Als je een keer dronken bent en je fietst langs een sloot en je valt erin kan je ook verdrinken en zo zijn er nog miljoenen voorbeelden te verzinnen waarom je dingen wel of niet moet doen dus een zinloze discussie waar we het allemaal toch niet over eens worden!!
Ik weet dat dit mijn laatste bericht is in dit topic want ik ga me alleen maar meer ergeren aan het welles/nietes-verhaal!!!

Snoevie schreef:goh die vergelijking had ik nog niet gelezen in dit topic
volgens mij zijn er echt mensen die het serieus nemen
hahaha ik denk dat er zeker mensen zijn die het serieus nemen !!!
Henrieke schreef:ik snap dat eigenlijk ook niet.
Ik kan me voorstellen dat mensen niet met cap rijden omdat ze het niet fijn vinden (ik zou het zelf nooit doen, maar snap wel waarom ze het doen).
Maar als ze dan een pét op doen? Dat snap ik dan weer niet, want dan heb je ook wat op je hoofd. En het is geeneens veilig(er), dus dan kun je net zo goed een cap op doen.
Snoevie schreef:dat is niet waar,want je betrekt er ook veel andere mensen bij.
maar daar ging het niet over.....
Blitzelover schreef:IJp schreef:Alles leuk en aardig, maar ik word er zo moe van in deze discussie!!
Ja en pas maar op
zelfs schaken is onveilig daar kan je gek van worden..
misschien kunnen we ons hele leven in een glazen kooitje zitten? Of neeals dat kooitje dan breekt dan zijn er scherven en dan kunnen we ons snijden