Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Corelli schreef:nee dat zeker niet,,maar ik zou het woord dom oid niet willen gebruiken..

) Dat soort ongelukken (vd beugels oid) horen natuurlijk niet te gebeuern, maar zulke ingen gebeuern toch..

orionneke schreef:Hmpz zo ver weer niet doorgedacht! Goed bezig Correli

LETS schreef:Ja dat is zo, een ongeluk zit in een klein hoekje, maar ik denk dat ik best aardig op m'n paard kan blijven zitten, zelfs als er een beugelriem oid breekt....
Niet dat ik vind dat je geen cap op moet; het is inderdaad verstandig, aangezien de ongelukken die met paardrijden vaak ernstig zijn. M'n zus liep een tijdje mee bij een neuroloog; die had een dochter die ponyreed en die moest absoluut een cap op omdat die man de meest vreselijke ongelukken had gezien.
)) dan krijg ik ook spontaan de kriebels..
) om er een op te zettenmarloezzke schreef:ik heb de gevolgen gezien hoe het kan aflopen zonder cap.
maar toch ik blijf eigenwijs, ik vind het nog steeds niet prettig zitten en veel te klef ongeacht welke ik ook neem. ik werk in een ruitersportzaak en heb er al heel wat uitgeprobeerd.
het is stom ja ik weet het maar ik vind het gewoon weg niet prettig.
superlise schreef:ik heb áltijd mijn cap op ,ben pas 2 x van m´n pony gevallen (ook al weer een jaar geleden) en ik vertrouw m'n pony ook maar ieder pony/paard kan schrikken.
ik vind het daarom ook raar dat sommige zeggen : ''omdat ik weet dat ik echt niet van mijn paard val en ik vertrouw hem''.
en idd ''ik vind een cap niet lekker zitten'' vind ik ook geen excuus dan kun je ook gewoon één kopen die wel lekker zit.
Mloesje schreef:inderdaad:)
Dat is net als met een rijbroek, die pas je ook altijd, en als hij niet lekker zit ofzo dan koop je hem toch ook niet, niet alle caps zitten fijn, maar er zijn heus wel caps die wel lekker zitten..!!
Mloesje schreef:Ik heb verschillende rijbroeken en die zitten allemaal erg lekker. Ik heb ze van mondoni ze zijn in de aanbieding bij divoza!!

)
superlise schreef:ik vind het daarom ook raar dat sommige zeggen : ''omdat ik weet dat ik echt niet van mijn paard val en ik vertrouw hem''.