Wie gaan beginnen aan jurycursus???

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CGJ12

Re: Wie gaan beginnen aan jurycursus???

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 23:38

Tyrza schreef:
Ik hou mijn hart alleen vast voor de enorme hoeveelheid stof die ik in zo'n korte tijd moet gaan stampen

Hou op!
Als GP-amazone met zo'n enorme hoeveelheid rij-ervaring en een Masters in je broekzak moet jij die kennis al lang paraat hebben........

Tyrza

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 08:41

Het is niet moeilijk, het is alleen veel! En met name die reglementen zijn niet zo makkelijk doorheen te komen.

En die Masterclass heb ik nog niet. Daar zit ik nu voor in het examenjaar dus daar heb ik ook nog bergen huiswerk van...

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 12:35

Ik heb ooit iemand meegemaakt die het presteerde om voor de Orun 1e fast theorie te zakken.........

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 14:26

Een clubgenootje van mij is hier ook op gezakt...
Ik moet zelf in februari examen doen.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 17:36

Tyrza schreef:
Ja okee, maar specifiek de reglementen leren en al die aparte zinnetjes wat correct en niet correct is valt nog niet mee hoor

Wat betreft cijfers geven bij video opnames zat ik er niet vaak naast, dus dat stemt hoopvol Maar ja, eerst maar eens concentreren op het theorie gedeelte:

Wat is het doel van de dressuur? Ehm.....

Hee wat leuk Tyrza! Ik ga me voor de volgende keer opgeven dus hoop dat ik er dan bij zit.
Enne CG, Masterclass is niet dezelfde stof als met jureren hoor, misschien dat sommige dingen wel met elkaar te maken hebben maar niet zo als met de jurycursus.

Doel van de dressuur? Eeeh was dat niet de harmonische ontwikkeling van het organisme wat de verbetering van de natuurlijke eigenschappen als doel heeft? En dan met die verlevendiging van de gangen en ongedwongenheid enzo?

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 18:12

@suzanne F. wat een hersens je hebt het nog goed ook stiekem gespiekt in het boekje ???