t0i t0i t0i

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anoukie schreef:Ik vind dat je als je dit topic leest, niet echt kunt zeggen dat dit hetgene is waar het bij velen om gaat hoor.
amondi schreef:( voor diegenen die het niet weten, wildcards waren kinderen die zich niet via de normale wedstrijden hadden geselecteerd. Deze kinderen werden door de "juryleden" zelf voorgedragen om te starten op de selectiedagen. 1x raden welke kinderen doorstroomden naar het vervolgtraject.)
Anoukie schreef::oo Wat een verschrikkelijk lelijk topic zeg! We hebben het over een meisje van 11, vergeten jullie dat ineens allemaal ofzo?
Het is nu eenmaal zo dat sommigen meer geluk hebben dan anderen qua steun van ouders, zowel financieel als persoonlijk. Toch geen reden om in dit geval Maria zo aan te vallen? Jaloezie is iets menselijks, maar probeer wel om te relativeren.
Ik kan alleen maar zeggen dat ik hoop dat ze samen met Milkshake en haar andere pony's mooie dingen gaat doen voor de Nederlandse dressuursport!
redbull33 schreef:Heb net het hele topic even snel gelezen, maar tjonge jonge wat een zielige mensen zijn er toch op de wereld!!!
Neem van mij aan: als iemand echt talent heeft en er voor 100% voor zal gaan zal hij of zij later altijd goed terecht komen!
Dus niet zielig doen dat het allemaal oneerlijk is voor dit meisje, maar zelf gewoon een beetje harder werken!!!
En gewoon iemand anders iets gunnen!!