Weet iemand waarom bij de startlijsten van de viertallen sommige geel bedrukt staan?????
Lijkt net alsof die al door zijn ofzo. Maar dat kan niet.

Ik snap er niks van!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

!!
)
gefeliciteerd
ik ben moe man... pff, al om kwart over 6 op, en gisteren hadden ze een of ander feest in de buurt...
ik sliep dus pas om kwart voor 12 ofzo.
in de proef had dante iets actiever gemogen. in de middendraf ging hij even in galop. maar verder was het wel netjes
niet spetterend ofzo maar wel netjes 
)
heel tevreden dus!
! Lyon liep super en ik mag door naar de Nederlandse
!!
Maarja.. ik rij pas 2 maanden wedstrijden dus..
Maxima schreef:Ik ben 3e geworden in de E-B met springen... En gisteren met dressuur ben ik 14e geworden.. Paar grove foutjes gemaakt..Maarja.. ik rij pas 2 maanden wedstrijden dus..
), maar goed dan blijf je bezig, toch? Als je elke keer vastrijd en zo, dat geeft alleen maar meer stress. 
Shirley88 schreef:heej
wij mochten ook na de brabanste kampioenschappen(ponys)
hoe heb je gerede?
wij ware 3de in de CDE/L en staan eerste resever voor het Nk:D
er zijn hier ook een paar bladzijdes weg.... gefeliciteerd iig!!
als je het tegen mij had ----> zaterdag 7e met 166 en 168, dus door naar zondag en toen 10e met 163 en 166 (ik moest als 1e rijden
)
alleen 1 heel groot nadeel.... hij heeft het niet op tijd staan... je kan dus een stuk of 25 pagina's door gaan spitten. succes!
! Ik mag dus naar de Nederlands kampioenschappen
! Met Walco was ik zaterdag 12e in het D/E-M2 en er mochten er 10 door naar zondag. Maar ze hebben het allebei super gedaan
!
daar stond heel saxe gotha voor haha en ik dus ook (A) haha! onze hele club was kampioen!

haha!
! Ik vind het heel knap van Manon dat ze 2e is geworden met Tessa
! Tessa is namelijk mijn pony geweest