Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Het is de 14e al en ik kom steeds meer dingen tegen van oliebol, dat moet ik ook nog hebben
.
.Emperor schreef:Misschien dat Snelstart dan een goede optie voor je is. Is best wel een eenvoudig programma. Je kunt er facturen in maken en betaalde facturen inscannen en koppelen aan een betaling. Daarnaast zou je evt. je boekhouder kunnen koppelen om mee te kunnen kijken. Rompslomp als programma zou ook nog een optie kunnen zijn.
IcePrincess schreef:Gefeliciteerd! Hoe is je eerste officiële jaar bevallen?

beestenfreak schreef:Ik schop dit topic weer even omhoog
Ik ben een aantal maanden geleden officieel begonnen met mijn bedrijf. Ik heb een opleiding gevolgd tot gedragstrainer en vorig jaar de opleiding tot ruitercoach afgerond. Deze twee ben ik gaan combineren tot gedragscoach, ik begeleid de eigenaar zodat deze zelf het probleemgedrag kan oplossen en neem het paard alleen over waar dat echt nodig is.
Ik help al een aantal jaar vrienden en kennissen (en kennissen van kenissen) om gedragsproblemen op te lossen, tegen een vrijwillige bijdrage, en had op die manier af en toe een 'klant'. Toen ik een casus zocht voor mijn examen had ik binnen een 2 dagen een stuk of 20 reacties van mensen die heel graag geholpen willen worden. Maar nu ik officieel begonnen ben, heb ik alles bij elkaar 1 officiële klant gehad en krijg ik verder 0 reacties
Ik heb een Facebook pagina/insta waar ik soms een stukje voor schrijf. Ik heb 2x een advertentie geplaatst op marktplaats groepen, 1 van die berichten is ruim 1200 keer bekeken. Wat kan ik doen? Ik heb helaas weinig beeldmateriaal/voor en na video's. Ik overweeg om gratis les te geven in ruil voor video's die ik als content kan gebruiken, maar is dit iets wat gaat helpen?
Misschien kunnen jullie eens meekijken naar mijn site/berichten en hebben jullie tips voor verbeteringen? Het werkt erg ontmoedigend zo, zeker omdat ik wel braaf een verzekering heb afgesloten en die kosten lopen natuurlijk gewoon door
https://Www.steptostride.nl
Facebook:step to stride
Insta: step2stride
beestenfreak schreef:Ik schop dit topic weer even omhoog
Ik ben een aantal maanden geleden officieel begonnen met mijn bedrijf. Ik heb een opleiding gevolgd tot gedragstrainer en vorig jaar de opleiding tot ruitercoach afgerond. Deze twee ben ik gaan combineren tot gedragscoach, ik begeleid de eigenaar zodat deze zelf het probleemgedrag kan oplossen en neem het paard alleen over waar dat echt nodig is.
Ik help al een aantal jaar vrienden en kennissen (en kennissen van kenissen) om gedragsproblemen op te lossen, tegen een vrijwillige bijdrage, en had op die manier af en toe een 'klant'. Toen ik een casus zocht voor mijn examen had ik binnen een 2 dagen een stuk of 20 reacties van mensen die heel graag geholpen willen worden. Maar nu ik officieel begonnen ben, heb ik alles bij elkaar 1 officiële klant gehad en krijg ik verder 0 reacties
Ik heb een Facebook pagina/insta waar ik soms een stukje voor schrijf. Ik heb 2x een advertentie geplaatst op marktplaats groepen, 1 van die berichten is ruim 1200 keer bekeken. Wat kan ik doen? Ik heb helaas weinig beeldmateriaal/voor en na video's. Ik overweeg om gratis les te geven in ruil voor video's die ik als content kan gebruiken, maar is dit iets wat gaat helpen?
Misschien kunnen jullie eens meekijken naar mijn site/berichten en hebben jullie tips voor verbeteringen? Het werkt erg ontmoedigend zo, zeker omdat ik wel braaf een verzekering heb afgesloten en die kosten lopen natuurlijk gewoon door
https://Www.steptostride.nl
Facebook:step to stride
Insta: step2stride
zodra ik goed beeldmateriaal heb ga ik kijken of ik er wat mooiers van kan maken. Nogmaals bedankt, als iemand anders nog tips heeft hoor ik het graag! beestenfreak schreef:Bedankt voor de tips, Via pb had ik ook al een aantal fijne berichten ontvangen. Ik ga er inderdaad dan toch maar werk van maken om beeldmateriaal te regelen. De website heb ik zoveel ruzie mee gehad dat ik blij was dat ik überhaupt iets online kon zettenzodra ik goed beeldmateriaal heb ga ik kijken of ik er wat mooiers van kan maken. Nogmaals bedankt, als iemand anders nog tips heeft hoor ik het graag!
)
maar doorgroeien kan ik niet (meer) alleen.
Dus kan je er helaas nog niet mee helpen.