Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lieser schreef:Nog geen idee. Wij betalen nu 709 euro per maand voor stalling inclusief uitmesten en voeren, met een toeslag voor hooi (ipv kuil) en paddockservice. Oh, en een tweede zadelkastje. Ik ben benieuwd wat dat in 2025 wordt.
Lieser schreef:Doordeweeks hebben ze een vaste medewerker die de paddockservice regelt. Dat gaat gelukkig goed. In het weekend werken ze met meisjes die nog op de middelbare school zitten. Het meisje dat meestal op zondag komt, is heel goed en betrouwbaar. Die van zaterdag is pas 12 of 13 jaar en (in mijn ogen) een lui, verwend nest.
lies schreef:Heel slordig zeg. Als je betaalt voor een service, moet je er ook op kunnen vertrouwen dat het gebeurt. Nu ga je er vanuit dat je paard buiten is geweest en dan is dat niet eens zo. Sneu voor hem je paard. Goed dat je het zelf gaat doen.
mavantos; ze noemt toch geen naam? Wat maakt dat nou uit?
mavantos schreef:lies schreef:Heel slordig zeg. Als je betaalt voor een service, moet je er ook op kunnen vertrouwen dat het gebeurt. Nu ga je er vanuit dat je paard buiten is geweest en dan is dat niet eens zo. Sneu voor hem je paard. Goed dat je het zelf gaat doen.
mavantos; ze noemt toch geen naam? Wat maakt dat nou uit?
Je hoeft geen naam te noemen om je aangesproken te voelen toch? Een kind van 12 op internet lui noemen is gewoon not done. Misschien zit zij wel op Bokt en weet ze aan de berichten van Lieser wel wie dat is. Dat is toch niet leuk voor het zelfvertrouwen van zo'n meisje?
De staleigenaar zit hier fout, niet dat meisje. Die moet zorgen voor gekwalificeerd personeel.
Phonix schreef:Dat stoor mij echt enorm. Stalhouders willen allemaal zeer veel geld. Maar die service is soms ver te zoeken.
joyce B schreef:Een meisje van 12 hoort die eindverantwoordelijkheid niet te krijgen.
Helpen en samen doen met brave dieren is 1 ding, maar zelf doen zonder een ouder iemand er bij vind ik niet alleen de schuld van dit meisje.
Als je een dienst afneemt voor betaalt moet je er inderdaad vanuit kunnen gaan dat het gebeurd.
joyce B schreef:Phonix schreef:Dat stoor mij echt enorm. Stalhouders willen allemaal zeer veel geld. Maar die service is soms ver te zoeken.
Je hebt zeker niet de rekensommen gezien wat voor uurloon een stalhouder over houdt aan alleen pensionpaarden?
Dat ligt over het algemeen nog beneden het bedrag dat je als vrijwilliger als vrijgestelde vrijwilligersvergoeding mag krijgen.
Amber_anne schreef:Als ze het al 4 keer zijn vergeten krijg je je geld dan terug?