Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ToosxHorses schreef:Ik heb de Samshield shadowmatt en die liners zijn best wel dik. Na (lang) gebruik en aantal keer wassen worden ze wel iets dunner heb ik de indruk. De maten zijn hier overigs gewoon normaal en niet bijvoorbeeld 57 - 59
Jooliieen schreef:ToosxHorses schreef:Ik heb de Samshield shadowmatt en die liners zijn best wel dik. Na (lang) gebruik en aantal keer wassen worden ze wel iets dunner heb ik de indruk. De maten zijn hier overigs gewoon normaal en niet bijvoorbeeld 57 - 59
Ja die heb je bij de divoza ook wel, maar dus ook meerdere maten in 1? Heel apart vind ik dat, twijfel of ik die zou bestellen of niet..
Jooliieen schreef:Ze verkopen ook gewoon de losse maten bij divoza, dus gewoon de 58M, 58L, 59, 60 etc, maar dus ook meerdere maten, dus dat vroeg ik mij even af. Maar ik ga nu bestellen en dan zie ik het morgen wel hoe dat precies zit
Jooliieen schreef:Nee ik bedoel echt meerdere maten van de liner, zie deze link:
https://www.divoza.com/nl/samshield-premium-liner
daar kun je dus de liner bestellen in maat: 57-59 en maat: 58-62.
Zelf heb ik schaal L, dus dan zouden die 2 aparte maten er wel in passen.
Jooliieen schreef:ToosxHorses schreef:Ik heb de Samshield shadowmatt en die liners zijn best wel dik. Na (lang) gebruik en aantal keer wassen worden ze wel iets dunner heb ik de indruk. De maten zijn hier overigs gewoon normaal en niet bijvoorbeeld 57 - 59
Ja die heb je bij de divoza ook wel, maar dus ook meerdere maten in 1? Heel apart vind ik dat, twijfel of ik die zou bestellen of niet..
ToosxHorses schreef:Ah wat zonde! Heb op mijn matte ook al heel wat krassen staan. Als hij binnen tig maanden / jaren er echt te lelijk uitziet wil ik het laten spuiten.
KellyR schreef:ToosxHorses schreef:Ah wat zonde! Heb op mijn matte ook al heel wat krassen staan. Als hij binnen tig maanden / jaren er echt te lelijk uitziet wil ik het laten spuiten.
Als je met tig jaar, +5 jaar bedoelt, dan zou ik lekker een nieuwe cap halen.
De dempende werking van het materiaal binnen in je cap is dan niet meer betrouwbaar. Dit droogt uit na verloop van tijd en kan er dus voor zorgen dat hij de klap niet opvangt zoals zou moeten.
Daarom is het advies om na 5 jaar altijd een nieuwe cap te halen