Niwla: Zal van het voorjaar wel even een berichtje sturen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
janneke584 schreef:Ik ga ook nog af en toe met de vrachtwagen naar Ede. Soms gaan we bij amadeus en soms bij juffrouw top het bos in. Als iemand een keer af wil spreken vind ik dat wel leuk. Ik kan ook eventueel een extra paard/pony meenemen of aangespannen als iemand dat leuk vind.
Cinnepin schreef:janneke584 schreef:Ik ga ook nog af en toe met de vrachtwagen naar Ede. Soms gaan we bij amadeus en soms bij juffrouw top het bos in. Als iemand een keer af wil spreken vind ik dat wel leuk. Ik kan ook eventueel een extra paard/pony meenemen of aangespannen als iemand dat leuk vind.
Oh dat lijkt mij erg leuk als ik een keer mee mag met Niels ( das mijn paard )
Lienboon schreef:Rose94 schreef:Dit topic is al even niet meer actief maar ik vraag me af of de whatsapp groepen die destijds gemaakt zijn nog wel actief zijn? Mijn paard komt volgende week in Ede staan en het lijkt me erg leuk andere paarden mensen te leren kennen en samen in het bos te kunnen rijden. Stuur me gerust een pb bij vragen.
Hoi Rose, welkom! Waar ga je je paard stallen?
Ik ben inmiddels verhuisd naar een particuliere plek. Sta dichtbij de Mill Ranch en ga ook daar de hei op, of naar het Wekeromsezand.
Blacky94 schreef:Ik ben afgelopen september ofzo nog bij de Panoramahoeve geweest en ze hebben idd een paddock waar je je paard in kwijt kanze hebben, naar mijn weten, alleen niet echt handige plaatsen voor bijv het laten van je zadel dus ik probeer zelf meestal wel een plekje te zoeken dat ik zicht heb op paard + spullen
xxPaige schreef:Wat een fanatieke reacties allemaal! Mochten mensen in de appgroep willen, stuur mij vooral even een berichtje.
@canon klinkt goed voor wat betreft je paard. Fingers crossed voor die laatste checks. Ik reageer later even uitgebreid op je pb
@lovee kan je bij de Panoramahoeve ook een stop maken met je paard? Staat mij bij van heel wat jaren terug dat ze er een soort paddockje hadden, maar geen idee hoe dat er daar nu uit ziet![]()
@janneke584 wat een leuk en lief voorstel! Zal vast iemand heel blij van worden. Rijd je nog steeds die c-pony?