Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
friezenfan2 schreef:Marije_jiplover schreef:@schuur dank voor de tip, ik heb een decathlon in de buurt en ga idd eens bij de sportbh's neuzen dan!
Die op het linkje van jou ziet er niet verkeerd uit.
Die in t linkje is voor medium impact en daar zou je niet mee op een paard willen zitten denk ik.
safina schreef:Ja, dat over mn kont vind ik in het zadel weer niet zo fijn. En ik heb iets tegen bontkraagjes, maar da's enkel een kwestie van smaak (Ik hou trouwens ook niet van felle kleuren, parels, glitters, lak, opdrukken, diamanten, kwastjes etc. Kortom: het is een heel gedoe om in deze tijd iets te vinden qua paardenspul voor mij. Zelfs bij de Decathlon.)
Ik verheug me op de rijbroek. Gelukkig heeft mn auto geen leren bekleding dan.
Ik heb trouwens ook nog een sportBH gekocht. https://www.decathlon.nl/p/hardloopbeha ... sAEALw_wcB
Die liggen bij het hardloopspul. En die bevalt ook ontzettend goed. Alles blijft keurig op zn plek.En hij trekt makkelijk aan want de sluiting zit aan de voorkant. Ik vind die sportBH's die je eerst over je hoofd moet doen waarna je aan de achterkant de sluiting dicht moet zien te krijgen een hopeloze uitvinding. Deze heeft dat nadeel niet..
Siamsmeesje schreef:Tja, ik kan alleen maar buiten rijden, dus ik waardeer het wel dat ik met hoevenkrabben een warme rug houdt, en met rijden het zadel en m'n bovenbenen droog kan houden.
De capuchon kan er gelukkig af, verder heb ik dezelfde smaak: geen bling en ander modieus geneuzel
Dus ik begrijp je zoektocht naar iets waar je blij mee kunt zijn
Wat betreft de rijbroek, mijn auto heeft stoffen bekleding.... En toch blijf ik hangen met die waterdichte rijbroek (wie heeft er nog siliconen nodig)
Goede tip trouwens van die sport-bh. Ik heb door afvallen inmiddels een nieuwe nodig, en was al wat gaan rondkijken. Denk dat ik deze maar eens op m'n lijstje zet
safina schreef:Siamsmeesje schreef:Tja, ik kan alleen maar buiten rijden, dus ik waardeer het wel dat ik met hoevenkrabben een warme rug houdt, en met rijden het zadel en m'n bovenbenen droog kan houden.
De capuchon kan er gelukkig af, verder heb ik dezelfde smaak: geen bling en ander modieus geneuzel
Wat betreft de rijbroek, mijn auto heeft stoffen bekleding.... En toch blijf ik hangen met die waterdichte rijbroek (wie heeft er nog siliconen nodig)
Goede tip trouwens van die sport-bh. Ik heb door afvallen inmiddels een nieuwe nodig, en was al wat gaan rondkijken. Denk dat ik deze maar eens op m'n lijstje zet
Mijn nederige hoeve heeft ook geen binnenbak hoor.Maar ik ben gelukkig wel thuis, dus heel rap omgekleed. En ik zit zelden met rijbroek in de auto, maar ben erg benieuwd naar mn "rubberbroek" in het zadel.
![]()
Ik vind het nu meer weer voor de ventilerende kleding, pfffff! En ik moet wel even iets vertellen over de befaamde grijze rijbroek van 15 euro: je ziet er na het rijden enorm het transpiratievocht op. En dan vooral op ongelegen plekken. Zodat mensen zouden kunnen gaan denken dat je aan de Tena-lady moet, zeg maar. Het is ook heel rap weer droog hoor, maar toch...voor 5 euro meer heb je hem namelijk in donkerblauw.
safina schreef:Siamsmeesje schreef:Tja, ik kan alleen maar buiten rijden, dus ik waardeer het wel dat ik met hoevenkrabben een warme rug houdt, en met rijden het zadel en m'n bovenbenen droog kan houden.
Mijn nederige hoeve heeft ook geen binnenbak hoor.Maar ik ben gelukkig wel thuis, dus heel rap omgekleed. En ik zit zelden met rijbroek in de auto, maar ben erg benieuwd naar mn "rubberbroek" in het zadel.
![]()
Ik vind het nu meer weer voor de ventilerende kleding, pfffff! En ik moet wel even iets vertellen over de befaamde grijze rijbroek van 15 euro: je ziet er na het rijden enorm het transpiratievocht op. En dan vooral op ongelegen plekken. Zodat mensen zouden kunnen gaan denken dat je aan de Tena-lady moet, zeg maar. Het is ook heel rap weer droog hoor, maar toch...voor 5 euro meer heb je hem namelijk in donkerblauw.
pien_2010 schreef:Hier kopen we alleen bij Decathlon want dat kan niet anders. Ik ben er blij mee.
Gisteren was ik in de zaak in Limoges en omdat we na overlijden van ons Hercule 2 weken geleden, een nieuw paardje aan het zoeken zijn. Ik vond ik om een nieuwe periode te markeren en omdat het goed is voor de moraal dat ik wel een nieuwe rijbroek mocht kopen (tevens ook omdat ik wat dikker ben geworden). Deze heb ik gekocht en ik ben benieuwd of iemand er iets meer van weet en ervaring mee heeft? Ik vond hem er zo gaaf uitzien. De kleur is heel mooi diep donkerblauw en komt niet helemaal tot zijn recht.
Voorkant
[ [url=m/AifESu.jpg]Afbeelding[/url] ]
achterkant
[ [url=m/wPYuwo.jpg]Afbeelding[/url] ]