aanraders paardenspullen Decathlon

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: aanraders paardenspullen Decathlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 10:55

Toen ik er van de week was heb ik geen high impact BH's zonder sluitingen gezien. Daarom heb ik die ene met sluiting aan de voorkant gekocht.

Net bij het poetsen schoot me te binnen: die twee spotgoedkope borstels die ik ooit bij de Decathlon kocht, gebruik ik eigenlijk het vaakst van al allemaal. Ik heb mooie borstels, ook dure, maar elke dag grijp ik toch weer die twee uit mn poetskist (die trouwens ook van de Decathlon komt, realiseer ik me opeens. En dat is ook een prima ding.)
https://www.decathlon.nl/p/strowis-scho ... mc=8355617
https://www.decathlon.nl/p/zachte-borst ... mc=8355620
https://www.decathlon.nl/p/poetsbox-500 ... 71&c=ZWART

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 11:18

Hier kopen we alleen bij Decathlon want dat kan niet anders. Ik ben er blij mee.
Gisteren was ik in de zaak in Limoges en omdat we na overlijden van ons Hercule 2 weken geleden, een nieuw paardje aan het zoeken zijn. Ik vond ik om een nieuwe periode te markeren en omdat het goed is voor de moraal dat ik wel een nieuwe rijbroek mocht kopen (tevens ook omdat ik wat dikker ben geworden :P ). Deze heb ik gekocht en ik ben benieuwd of iemand er iets meer van weet en ervaring mee heeft? Ik vond hem er zo gaaf uitzien. De kleur is heel mooi diep donkerblauw en komt niet helemaal tot zijn recht.
Voorkant
Afbeelding

achterkant
Afbeelding

Amalarab

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 11:23

Leuke broek, mooie kleur en vooral handig dat zakje op de zijkant voor de telefoon! Ideaal!

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 11:32

Amalarab schreef:
Leuke broek, mooie kleur en vooral handig dat zakje op de zijkant voor de telefoon! Ideaal!

Dat zakje is voor mijn telefoon helaas te klein. Maar is ook in de andere. Ik heb een Samsung A10.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 11:59

friezenfan2 schreef:
Marije_jiplover schreef:
@schuur dank voor de tip, ik heb een decathlon in de buurt en ga idd eens bij de sportbh's neuzen dan!
Die op het linkje van jou ziet er niet verkeerd uit.

Die in t linkje is voor medium impact en daar zou je niet mee op een paard willen zitten denk ik.

Ik ga wel eens even passen.
Ik heb geen idioot grote cupmaat (B) maar merk dat nu ik een eind ben afgevallen mijn huidige sportbh's te weinig steun beginnen te geven.
Wie weet is een nieuwe met medium impact voor die van mij op zich wel genoeg, als die weer gewoon goed passend voor mijn huidige lichaam is.
En in het pashokje flink op en neer springen beetje squatten en op de plek dribbelen geeft waarschijnlijk wel een realistisch gevoel of die voldoende steun geeft of niet.

Siamsmeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 16:21

safina schreef:
Ja, dat over mn kont vind ik in het zadel weer niet zo fijn. En ik heb iets tegen bontkraagjes, maar da's enkel een kwestie van smaak (Ik hou trouwens ook niet van felle kleuren, parels, glitters, lak, opdrukken, diamanten, kwastjes etc. Kortom: het is een heel gedoe om in deze tijd iets te vinden qua paardenspul voor mij. Zelfs bij de Decathlon. :') )

Ik verheug me op de rijbroek. Gelukkig heeft mn auto geen leren bekleding dan.

Ik heb trouwens ook nog een sportBH gekocht. https://www.decathlon.nl/p/hardloopbeha ... sAEALw_wcB

Die liggen bij het hardloopspul. En die bevalt ook ontzettend goed. Alles blijft keurig op zn plek. :D En hij trekt makkelijk aan want de sluiting zit aan de voorkant. Ik vind die sportBH's die je eerst over je hoofd moet doen waarna je aan de achterkant de sluiting dicht moet zien te krijgen een hopeloze uitvinding. Deze heeft dat nadeel niet..

Tja, ik kan alleen maar buiten rijden, dus ik waardeer het wel dat ik met hoevenkrabben een warme rug houdt, en met rijden het zadel en m'n bovenbenen droog kan houden.
De capuchon kan er gelukkig af, verder heb ik dezelfde smaak: geen bling en ander modieus geneuzel 8-)
Dus ik begrijp je zoektocht naar iets waar je blij mee kunt zijn :D

Wat betreft de rijbroek, mijn auto heeft stoffen bekleding.... En toch blijf ik hangen met die waterdichte rijbroek (wie heeft er nog siliconen nodig :P)

Goede tip trouwens van die sport-bh. Ik heb door afvallen inmiddels een nieuwe nodig, en was al wat gaan rondkijken. Denk dat ik deze maar eens op m'n lijstje zet +:)+

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 10:39

Zelf heb ik ook de sport BH van Decathlon. Om te rijden zit hij super, MAAR ik kan hem niet langer als paar uur aan want dan gaat hij ontzettend zeer doen aan mijn schouders. Dit doet zelfs zo'n zeer, dat ik toch weer met mijn goede stevige normale BH's ben gaan rijden. Ik heb kwaliteits BH's waarbij ik dat totaal niet heb. Het rijdt iets minder confortabel, maar ik heb niet de verdere dag zo'n schouderpijn.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 11:29

Welke heb jij pien_2010?

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 11:37

Marije_jiplover schreef:
Welke heb jij pien_2010?

Ik heb even van de voor en achterkant een foto gemaakt

Afbeelding

Afbeelding

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 11:39

Ah dat is die met die rits die hiervoor ergens ook genoemd staat.

Ik ga binnenkort gewoon eens passen, stom genoeg heb ik van alles van Decathlon, maar over sportbh's non nooit nagedacht en dus ook nooit naar gekeken.

Siamsmeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 12:51

Dat is precies de sportbh waar ik ook naar gekeken had, anders misschien eens bestellen en gewoon passen. Ik heb er nu eentje die de bandjes ook zo op de rug heeft, maar wel met een clipje, zodat ik die na het rijden los kan maken en er een gewone bh overblijft, wat inderdaad dan minder druk geeft.

KarenQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 12:02

Ik ben echt fan van de Decathlon. Ik heb er al best veel gekocht, ook voor andere sporten. Maar ik ben nog niet zo lang aan het paardrijden, dus ik vind het fijn dat je dingen kunt kopen zonder gelijk een godsvermogen kwijt te zijn. Maar ik moet dus nog een goede sportbh, ook geschikt voor hardlopen, maar geen voorgevormde cups (blijft te lang nat). En die hebben ze dus weer niet in mijn maat. :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 14:44

Siamsmeesje schreef:
Tja, ik kan alleen maar buiten rijden, dus ik waardeer het wel dat ik met hoevenkrabben een warme rug houdt, en met rijden het zadel en m'n bovenbenen droog kan houden.
De capuchon kan er gelukkig af, verder heb ik dezelfde smaak: geen bling en ander modieus geneuzel 8-)

Wat betreft de rijbroek, mijn auto heeft stoffen bekleding.... En toch blijf ik hangen met die waterdichte rijbroek (wie heeft er nog siliconen nodig :P)

Goede tip trouwens van die sport-bh. Ik heb door afvallen inmiddels een nieuwe nodig, en was al wat gaan rondkijken. Denk dat ik deze maar eens op m'n lijstje zet +:)+

Mijn nederige hoeve heeft ook geen binnenbak hoor. ;-) Maar ik ben gelukkig wel thuis, dus heel rap omgekleed. En ik zit zelden met rijbroek in de auto, maar ben erg benieuwd naar mn "rubberbroek" in het zadel. :D

Ik vind het nu meer weer voor de ventilerende kleding, pfffff! En ik moet wel even iets vertellen over de befaamde grijze rijbroek van 15 euro: je ziet er na het rijden enorm het transpiratievocht op. En dan vooral op ongelegen plekken. Zodat mensen zouden kunnen gaan denken dat je aan de Tena-lady moet, zeg maar. Het is ook heel rap weer droog hoor, maar toch...voor 5 euro meer heb je hem namelijk in donkerblauw. :Y)

KarenQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 15:22

safina schreef:
Siamsmeesje schreef:

Mijn nederige hoeve heeft ook geen binnenbak hoor. ;-) Maar ik ben gelukkig wel thuis, dus heel rap omgekleed. En ik zit zelden met rijbroek in de auto, maar ben erg benieuwd naar mn "rubberbroek" in het zadel. :D

Ik vind het nu meer weer voor de ventilerende kleding, pfffff! En ik moet wel even iets vertellen over de befaamde grijze rijbroek van 15 euro: je ziet er na het rijden enorm het transpiratievocht op. En dan vooral op ongelegen plekken. Zodat mensen zouden kunnen gaan denken dat je aan de Tena-lady moet, zeg maar. Het is ook heel rap weer droog hoor, maar toch...voor 5 euro meer heb je hem namelijk in donkerblauw. :Y)

Volgens mij is op dit moment enkel zwart safe. :D

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 16:13

safina schreef:
Siamsmeesje schreef:

:+:+ ik hoop dat je dit ook zo bij de review op de decathlon website heb geplaatst :D _O-

alice0cullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 17:28

Met die rijlegging had ik ook al last, heb nu de donker blauwe maar genomen. :')

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 07:43

[quote="pien_2010"]

Deze rijbroek wil ik ook gaan kopen bij de dectahlon zit alleen nog te twijfelen in welke kleur dat het blauw of groen word. Ik heb al heel veel blauwe rijbroeken :D vandaar de twijfels. Ik heb de rijbroek wel gepast in de winkel en ik vind het ook erg lekker zitten.

Ik zag ook op de site van de decathlon dat ze een nieuwe staart en manen spray hebben alleen nog niet gezien in de winkel van Breda. En zag daar ook dat ze leder gel hebben die ga ik ook kopen om te testen of dat ook goede lederonderhoud spul is.

Zidore

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 18:09

Iemand ervaring met de vliegenkap van de decathlon?

vbu1016

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-19 22:07

Zidore schreef:
Iemand ervaring met de vliegenkap van de decathlon?

Mijn fjord heeft die nu 3 weken aan, ik ben er tevreden van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 21:07

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 07:37

Gister weer lekker gaan shoppen bij de Decathlon, nu meer voor mezelf. Ik heb mezelf getrakteerd op een nieuw paard jodhpurs en een jodhpurs rijbroek die super fijn zit, 2 paar sokken, 2 t-shirts en een paar goedkope wandelschoenen,2 liter spray, shampoo en een paar goedkope Jodhpurs voor mijn jongste.
De Jodhpurs die ik heb gekocht kosten 44.99 euro op een na de duurste van de decathlon deze vind ik het fijnste zitten want bij de goedkope Jodhpurs zijn niet goed voor mijn enkels en hielspoor. Ik kan nog wel eens door mijn enkels gaan vooral als ik geen steun heb aan de jodhpurs/schoenen.

Ik wil gaan bellen met de Decathlon Best als ze gaan nog die Jodhpur rijbroek hebben. Deze rijbroek was in de uitverkoop en nu mooi afgeprijsd. Ik zal vandaag foto's van mijn spullen die ik heb gekocht gisteren.

Ilsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 12:19

pien_2010 schreef:
Hier kopen we alleen bij Decathlon want dat kan niet anders. Ik ben er blij mee.
Gisteren was ik in de zaak in Limoges en omdat we na overlijden van ons Hercule 2 weken geleden, een nieuw paardje aan het zoeken zijn. Ik vond ik om een nieuwe periode te markeren en omdat het goed is voor de moraal dat ik wel een nieuwe rijbroek mocht kopen (tevens ook omdat ik wat dikker ben geworden :P ). Deze heb ik gekocht en ik ben benieuwd of iemand er iets meer van weet en ervaring mee heeft? Ik vond hem er zo gaaf uitzien. De kleur is heel mooi diep donkerblauw en komt niet helemaal tot zijn recht.
Voorkant
[ [url=m/AifESu.jpg]Afbeelding[/url] ]

achterkant
[ [url=m/wPYuwo.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb deze in kakigroen. Heerlijke broek <3

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 13:24

Ilsey is het geen zweetbroek? In de winkel zeiden ze van niet. En hoeveel moest jij ervoor betalen?

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 16:27

Vandaag was het super druil weer, dus ik ben oa maar even langs de Decathlon gegaan.
Ik was niet helemaal de enige :=

Maar ik heb wel een sportbh gekocht die volgens de beschrijving voor High impact sporten is, zonder sluitingen en die zo op het oog lekker zit.

https://www.decathlon.nl/p/sportbeha-vo ... 55&c=ZWART
Deze is het geworden.

Die andere die een paar pagina's terug genoemd werd, die leek mij idd te slap om mee op paard te stappen of te gaan hardlopen, maar deze zit denk ik wel goed daarvoor.
En is toch zo'n 40,- goedkoper dan de sportbh's die ik nu draag en die niet eens meer leverbaar zijn...

Ik ben dus benieuwd, wordt vervolgd wanneer ik er mee gesport heb en op het paard gezeten.

Die "rubberen"rijbroek heb ik ook even gezien en gevoeld, maar ik vond m zo afschuwelijk eruit zien en aanvoelen, dat het daar ook bij gebleven is.
Rijleggings heb ik niet zien hangen hier in Arnhem, dus die kon ik niet voelen.

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 16:37

decathlon in utrecht stad gaat over 4 dagen open! *\o/* *\%/*