[FOTO]Show je cap!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 18:27

Keell94 schreef:
Mijn cap (fairplay logo) laten pimpen door MEK Paardensport.

Ik wilde graag de glitter variant maar die hadden ze alleen maar in een suede uitvoering en na 7 jaar een suede cap gehad te hebben wilde ik dat niet meer. Dus het werd de fairplay logo,
maar die sprak me eigenlijk niet zo heel erg aan en het zilveren frame zag er als goedkoop plastic uit.

Middenstuk is nu gespoten met zwarte flakes en het frontje in Chroom.
Kon helaas het filmpje niet opslaan maar in het echt glinstert hij nog veel meer <3

[ [url=m/ryATyG.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/fn1D98.jpg]Afbeelding[/url] ]

O heel gaaf!

Ik had de fair play moonlight besteld, maar was toch niet helemaal goed gegaan en ik kreeg dus een belletje van de shop dat het tot eind mei kan duren en ze raadde mij de nieuwe cap van br aan (staat op de vorige pagina) en die krijg ik nu van de week binnen. Ik ben heel benieuwd hoe die in het echt is. Iemand hier al een foto ervan? Ik heb een zwarte met glitters besteld. Ik vond hem alleen op de foto niet zo glitteren als de moonlight helaas. Dus ik ben heeeeeel benieuwd

Pippaa

Re: [FOTO]Show je cap!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 20:34

Afbeelding

Ik heb het goedkoopste model van decathlon en ben er heel erg blij mee! Ik ben er ook een keer flink mee op mijn hoofd gevallen en de cap was vreselijk beschadigd maar mijn hoofd had gelukkig niks :)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 10:52

Ik heb de Harry's Horse Chinook. Maar binnenkort komt er een tweede bij voor het mennen. :) Het rijpaard en de menpony staan op verschillende stallen en ik wil mijn cap altijd bij het paard hebben en niet in de auto o.i.d. (als ik dan een keer met de fiets ga vergeet ik hem wellicht).
Ben nog even aan het uitzoeken welke cap ik wil voor het mennen.
Ik vind de Chinook fijn zitten, lekker licht. Maar hij laat wel altijd en flinke afdruk in mijn voorhoofd achter. Dat is wat minder (ik heb een rond hoofd en deze cap is toch vrij ovaal heb ik het idee)
Afbeelding

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 11:10

Frummels schreef:
Ik heb de Harry's Horse Chinook. Maar binnenkort komt er een tweede bij voor het mennen. :) Het rijpaard en de menpony staan op verschillende stallen en ik wil mijn cap altijd bij het paard hebben en niet in de auto o.i.d. (als ik dan een keer met de fiets ga vergeet ik hem wellicht).
Ben nog even aan het uitzoeken welke cap ik wil voor het mennen.
Ik vind de Chinook fijn zitten, lekker licht. Maar hij laat wel altijd en flinke afdruk in mijn voorhoofd achter. Dat is wat minder (ik heb een rond hoofd en deze cap is toch vrij ovaal heb ik het idee)
[ [url=m/zyuxWd.jpg]Afbeelding[/url] ]

Haha grappig ik heb een ovaal hoofd en de harry's horse caps zijn juist te rond voor mijn hoofd.

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 11:14

Harry's horse voegt hier ook niet, ovaal hoofd en die caps zijn te rond juist :')

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 11:17

Oh ik vond die caps juist veel ovaler dan ik gewend ben haha! Mijn HH challenge is duidelijk minder een ronde champignon op mijn hoofd dan vorige caps. Maar goed dat er zo veel verschillende caps zijn voor zo veel verschillende hoofden :D !

leenbeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 11:26

Ik heb er net eentje bij gekocht om te trainen, hoog tijd om er 3 te verkopen.
Heb er eentje van decathlon
Een busse

Afbeelding

Een lamicell

Afbeelding

Samshield voor de training

Afbeelding

Samshield voor op wedstrijd

Afbeelding

Jodi93

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 11:54

Ik heb een oude Harry's Horse. Ik wil graag de BR Sigma.
Een keer weer wat anders :)

Afbeelding

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 16:19

MyChoice schreef:
Keell94 schreef:
Mijn cap (fairplay logo) laten pimpen door MEK Paardensport.

Ik wilde graag de glitter variant maar die hadden ze alleen maar in een suede uitvoering en na 7 jaar een suede cap gehad te hebben wilde ik dat niet meer. Dus het werd de fairplay logo,
maar die sprak me eigenlijk niet zo heel erg aan en het zilveren frame zag er als goedkoop plastic uit.

Middenstuk is nu gespoten met zwarte flakes en het frontje in Chroom.
Kon helaas het filmpje niet opslaan maar in het echt glinstert hij nog veel meer <3

[ [url=m/ryATyG.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/fn1D98.jpg]Afbeelding[/url] ]

Echt heel tof! Mag ik vragen wat je daarvoor betaald hebt? Voor alleen overspuiten heb ik 37,50 betaald. Hoop hem deze week binnen te krijgen.

ja tuurlijk, het middenstuk (flakes) was €35 en het frontje in Chroom €20, samen dus €55 exclusief verzendkosten en incl btw.

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 16:54

Nou ik heb de br sigma binnen en hij valt me tegen! Ik ga hem weer terug sturen en dan de moonlight op een Belgische site bestellen waar hij nog op voorraad zou zijn.

Afbeelding

Het is de br sigma glitter, maar ik zie bijna geen glitter....:

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 17:31

Is die nieuwe van HH dan niet iets voor je?

Jodi93

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 19:39

Lootje1991 schreef:
Nou ik heb de br sigma binnen en hij valt me tegen! Ik ga hem weer terug sturen en dan de moonlight op een Belgische site bestellen waar hij nog op voorraad zou zijn.

[ [url=m/mIsfj1.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat valt je tegen naast de glitter?
Hoe is de pasvorm en hoe valt die? Ik wil hem ook graag aanschaffen

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 20:06

Jodi93 schreef:
Lootje1991 schreef:

Wat valt je tegen naast de glitter?
Hoe is de pasvorm en hoe valt die? Ik wil hem ook graag aanschaffen

Hij valt redelijk klein en ik vind het midden stuk gewoon niet zo mooi. Vind het erg erg “goedkoop” uit zien zeg maar dat randje in het middenstuk

Quote verkloot

Degene die onder mij vroeg of de nieuwe HH dan niets is; ik vind die erg mooi, maar mijn oude cap is gescheurd dus ik kan helaas niet tot april wachten. Tenminste de ruiterzaak bij ons in het dorp kan hem pas april krijgen. En ik wil ze graag gewoon zo passen, want dat zag ik nu ook met de br weer een maat te klein binnen gekregen. Had van mijn oude HH een xs/s, van de FairPlay moest ik maat M en dus blijkbaar van de BR ook M. Sommige modellen van HH zitten helemaal niet lekker, al meerdere geprobeerd dus ik wil gewoon lekker passen. De FairPlay al een x gepast en toen dacht ik bij mijn eigen “ laat ik eens slim doen en geld in mijn zak houden, mijn cap is nog goed” en nu is de FairPlay moonlight bijna niet meer te verkrijgen en ik vind hem zoooo mooi <3
Laatst bijgewerkt door N_B_N op 20-02-18 20:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 20:09

Op de foto's vind ik die achterkant zo gek met die naad van de stof :=

MyChoice

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 16:34

Ik heb vanmorgen de BR Sigma gepast en besteld. De enige van al die modellen die werkt zonder draaiknop, maar door middel van schaalmaten en binnenvoeringen. Het KEP italia systeem. Super! Heb hem gepast nadat ik een kask op had. Qua gevoel van pasvorm maakte het voor mij geen verschil. Maar de kask laat duidelijk meer lucht door. Dus die zal er uiteindelijk wel een x komen haha

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 16:59

MyChoice schreef:
Ik heb vanmorgen de BR Sigma gepast en besteld. De enige van al die modellen die werkt zonder draaiknop, maar door middel van schaalmaten en binnenvoeringen. Het KEP italia systeem. Super! Heb hem gepast nadat ik een kask op had. Qua gevoel van pasvorm maakte het voor mij geen verschil. Maar de kask laat duidelijk meer lucht door. Dus die zal er uiteindelijk wel een x komen haha

Daar was ik al bang voor. Mijn huidige BR is ook echt gigantisch warm :(

MyChoice

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 17:04

Ik zal het laten weten als ik er mee gereden heb :-)

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 19:34

Lootje1991 schreef:

helaas vind ik dat met veel caps zo dat die glitters bijna niet te zien zijn, daarom laten spuiten ergens en hij blingt super erg.
Ik wilde ook de moonlight van fairplay maar helaas heb je die alleen in een suede uitvoering wat ik niet meer wilde, dus maar zo opgelost :P
die frontjes zien er idd uit als goedkoop plastic, bij de BR maar bij de fairplay eerlijk gezegd ook.
vind ook de kinbandjes erg goedkoop eruit zien en niet heel stevig, maargoed heb hem nog niet zo lang dus dat wachten we af. Vind dat het mooie van samshield en KEP dat die gewoon van leer zijn en niet van dat snijdende materiaal

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 19:51

MyChoice schreef:

Waar heb je hem gepast?

MyChoice

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 20:19

In Nijkerk

MyChoice

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 20:34

Heb hem binnen! Hij lijkt toch luchtiger te zijn dan ik had verwacht. Ik heb de binnevoering eruit gehad, en over de hele binnenkant zitten gaten in het piepschuim (?), En dat glitterkapje kun je doorheen kijken via die gaatjes. Lijkt van soort stalen net te zijn gemaakt. Dus ik ben erg benieuwd met rijden. Hij zit in ieder geval fantastisch en ik vind hem ook echt super mooi. Voor het eerst dat ik net zo blij ben met zo'n 'goedkope' cap als met m'n KEP Italia.

Jodi93

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 21:21

MyChoice schreef:
Heb hem binnen! Hij lijkt toch luchtiger te zijn dan ik had verwacht. Ik heb de binnevoering eruit gehad, en over de hele binnenkant zitten gaten in het piepschuim (?), En dat glitterkapje kun je doorheen kijken via die gaatjes. Lijkt van soort stalen net te zijn gemaakt. Dus ik ben erg benieuwd met rijden. Hij zit in ieder geval fantastisch en ik vind hem ook echt super mooi. Voor het eerst dat ik net zo blij ben met zo'n 'goedkope' cap als met m'n KEP Italia.

Hoe valt die qua maat. Heb normaal 57 maar valt die groot of klein?

MyChoice

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 08:39

Ik heb er 56 in. Die zit nog net ietsje ruim. Heb normaal ook 56. Er zitten 3 maten binnenvoering bij. Ik heb er mee gereden. Hij is ontzettend licht en luchtig. Echt een supercap!

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 19:59

Afbeelding

Nieuwe cap besteld. Een samshield! Ben benieuwd hoe hij in het echt gaat zijn

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-18 21:34

Aparte Samshield! Ben ook benieuwd hoe die in het echt is. Heb vorige week ook een samshield besteld. Hoop dat die volgende week binnenkomt.

Afbeelding