Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
gohya schreef:Jannepauli schreef:Ik ben eigenlijk wel erg benieuwd wat er nou letterlijk in het huidige contract staat. En waarom een advocaat zegt dat je geen poot hebt om op te staan.
Kun je die tekst ( evt zonder naam|adres vermelding) hier eens neerpennen?
Zal ik doen,zodra ik het contract weer terug heb.Ligt nu bij me verzorgster.
Het land is nog niet te koop,dat zou nog jaren kunnen duren zeiden ze.En dan mag ik ook een bod doen.
gohya schreef:Jannepauli schreef:Hmm, raar.. als er geen plannen zijn, waarom moet je er dan hals over kop vanaf?
Ze gaan plannen maken,samen met de gemeente.Ik denk gewoon dat er meer achter zit.
Weet alleen niet wat.
Mijn verzorgster is 100% te vertrouwen Cayenne
Maartje1990 schreef:Nou lekker zeg... Schandalig ook hoe ze jou behandeld hebben en tegen je gelogen hebben!!

gohya schreef:Ik heb alweer meer gehoord,de plannen schijnen er al te liggen,gemeente en GGZ zijn al rond de tafel geweest. Het zal waarschijnlijk allemaal verkocht worden aan de project ontwikkelaar en dat is de woningstichting hier.

gohya schreef:Idd. Annelies,jij kan zeker nog wel gelijk krijgen!
Wat ik me wel afvraag;Een mondelinge toezegging van de directeur,dat de paarden helemaal niet weg hoeven,telt dit ook? Het is dan wel niet tegen mij persoonlijk gezegd,maar tegen de verslaggeefster van de plaatselijk krant.En die gaf het weer door aan mij.
Ben ik verplicht om dat nieuwe contract snel te tekenen? of mag ik ook wachten tot nét voor 1 febr?