listiglistje schreef:Daarbij had ik met andere stalgenootjes een front gevormd, stalvergadering met
pensioneigenaar erbij een de knelpunten aangeven en tijd geven om met een oplossing te komen.
Binnen korte tijd geen oplossing, dan maatregelen... dat kun je allemaal afspreken in zo'n vergadering.
Samen sta je sterk!
Dat is niet altijd zo simpel. Mijn ervaring is dat iedereen klaagt (achter de rug van de stalhouder), maar als er daadwerkelijk actie moet worden ondernomen geeft niemand thuis en sta je er allen voor.
Uiteindelijk heb ik gezegd de politie te bellen, toen kon ineens het slot er wel af, maar kon ik meteen vertrekken. Spullen in de auto van mijn vriend gegooid en zelf paard opgezadeld en gegaan en niks meer betaald. Gelukkig kon paardlief tijdelijk bij een bevriend fokker in de buurt staan, en kon ik toen rustig op zoek naar een andere stal. 
Weet jij wat er gebeurd is en wie in zijn recht stond dan? Overigens heb ik in 13 jaar maar 2 stallen gehad. Ik zal vast iets goed doen.

?Wat een mafkees,hij zou een andere fouragehandel moeten zoeken.Er zijn er zat...door heel Nederland wordt geleverd.