Lusitana schreef:N0a schreef:Ik snap eerlijk gezegd niet waarom rijkleding steeds meer op 'gewone' kleding moet gaan lijken. Waarom zou je in vredesnaam met een tijgerprint op je paard willen gaan zitten? Doe mij maar lekker basic en een oversized t-shirt er bovenop.
Dat liever dan als een clown op mijn paard zitten..
Tja, ik vind dus dat men tegenwoordig steeds meer de paarden aankleed als Barbiepaarden
met de gekleurde setjes en bling bling, en dat vindt men dan weer wel heel gewoon....
Dan is het eigenlijk niet meer dan logish dat de vrijetijds rijkleding er in mee gaat...
Op een Amerikaans forum werd er juist enorm geklaagd over het ouderwetse verplichte kostuum op wedstrijden bv...
En niet om het een of ander, maar een oversized t-shirt is toch ook gewone kleding?
En een rijbroek met print verliest verder zijn normale functie of pasvorm toch niet? Het blijft een RIJbroek.
En wat zie je nu eigenlijk van een rijbroek als je er iets langs als en jasje of trui bij aan hebt en je laarzen erover?
Maar het mooie is dat men vrij is om te kiezen. Als je het niet mooi vindt, draag je het toch gewoon niet?
Ik bedoelde dus meer, die hele hoempapa is voor mij niet nodig
. Waarom wil je als gordon op je paar zitten met een glitterbroek, lak laarzen en een swarovski cap. En daarnaast ook je hele paard er nog mee behangen, ik kan de gedachte gang daar niet achter volgen. Is simpel/basic niet goed genoeg meer? Als je namelijk 'underdressed' op je paard zit wordt je er meteen voor aangekeken. Je shirt past niet bij je dekje oid. krijg je dan naar je hoofd geslingerd. Ik vind het belachelijk

Niets voor mij...
Ik vraag me af wat me meer schokt: dat dit de lelijkste rijlaarzen zijn die ik ooit heb gezien of het prijskaartje.