Wie durft ...Pikeur Bandira rijbroek

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 16:04

Lusitana schreef:
N0a schreef:
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom rijkleding steeds meer op 'gewone' kleding moet gaan lijken. Waarom zou je in vredesnaam met een tijgerprint op je paard willen gaan zitten? Doe mij maar lekker basic en een oversized t-shirt er bovenop.
Dat liever dan als een clown op mijn paard zitten.. :+

Tja, ik vind dus dat men tegenwoordig steeds meer de paarden aankleed als Barbiepaarden
met de gekleurde setjes en bling bling, en dat vindt men dan weer wel heel gewoon....
Dan is het eigenlijk niet meer dan logish dat de vrijetijds rijkleding er in mee gaat...

Op een Amerikaans forum werd er juist enorm geklaagd over het ouderwetse verplichte kostuum op wedstrijden bv...

En niet om het een of ander, maar een oversized t-shirt is toch ook gewone kleding?

En een rijbroek met print verliest verder zijn normale functie of pasvorm toch niet? Het blijft een RIJbroek.

En wat zie je nu eigenlijk van een rijbroek als je er iets langs als en jasje of trui bij aan hebt en je laarzen erover?

Maar het mooie is dat men vrij is om te kiezen. Als je het niet mooi vindt, draag je het toch gewoon niet?

Ik bedoelde dus meer, die hele hoempapa is voor mij niet nodig :D. Waarom wil je als gordon op je paar zitten met een glitterbroek, lak laarzen en een swarovski cap. En daarnaast ook je hele paard er nog mee behangen, ik kan de gedachte gang daar niet achter volgen. Is simpel/basic niet goed genoeg meer? Als je namelijk 'underdressed' op je paard zit wordt je er meteen voor aangekeken. Je shirt past niet bij je dekje oid. krijg je dan naar je hoofd geslingerd. Ik vind het belachelijk :+

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 16:07

Waarom meteen er van alles bij halen als het om een simpel onderdeeltje gaat dat je met gewone laarzen en een een effen shirt of jasje zou kunnen dragen?

Ik zie het niet anders als een witte rijbroek en een gebloemde trui ofzo erover hoor...

En ja, van de rest krijg ik hier gelukkig niks mee, in Portugal is men nog steeds erg basic, of meteen barok, maar dat is dan kostuum.

(Van mij hoeft het ook niet "over de top" maar dat vind ik het met een aparte rijbroek nog lang niet. Wat zie je daar eigenlijk van, in verhouding?)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 16:29

Laatst bijgewerkt door Anoniem op 30-12-13 16:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Babsding

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 16:33

Verschrikkelijk.
Ik zou hem wel weer aandoen om anderen te shockeren.
Ware het niet dat ik die prijs er echhhht niet voor betaal. Gekkenhuus! :P

Tazzey

Re: Wie durft ...Pikeur Bandira rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 17:13

Ik krijg van al die dingen een heel sterk Nel Veerkamp gevoel.

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 17:16

prugelpiet schreef:
Als ik er zoveel geld voor kreeg zou ik hem trouw elke week dragen, echt :')

Edit: Kijk, deze is ook al zo prachtig :Y)

http://www.divoza.com/collectie/paard/z ... eldek.html

Deze vind ik opzich nog wel oke voor een keertje mee te rijden ofzo, maar niet als je die broek met die dierenprint aan hebt en dat dekje! Haha, :+

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 17:19

Help wat een gedrocht!!! Pikeur is een heel fijn merk qua pasvorm en kwaliteit, maar hier zou ik nog niet dood mee gevonden willen worden (bij wijze van).
Idem dito tijgerprint-dekjes!

dinniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 17:25

voor me verjaardag :D

Tan1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 13:47

Leuk kleurig dekje erbij en het feest is compleet *\o/* Niets voor mij...

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 14:03

Ik snap niet waarom mensen meteen denken aan dekjes bij rijbroeken, maar het zal wel aan mij liggen.

"Ik kan vandaag niet rijden want het dekje dat bij deze rijbroek past ligt in de was." (of andersom) 8)7

LeffroiJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 15:24

Lusitana schreef:
Ik snap niet waarom mensen meteen denken aan dekjes bij rijbroeken, maar het zal wel aan mij liggen.

"Ik kan vandaag niet rijden want het dekje dat bij deze rijbroek past ligt in de was." (of andersom) 8)7

Dan vraag ik mij af of er serieus mensen zijn, die zo denken :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 16:08

Leffroi schreef:
Lusitana schreef:

Hoop het niet :+

paradisex

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 16:16

Zo afschuwelijk ! Haha ! -O-
Waarom is hij eigenlijk zo duur ? :?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 16:22

paradisex schreef:
Zo afschuwelijk ! Haha ! -O-
Waarom is hij eigenlijk zo duur ? :?

Omdat het Pikeur is, je betaalt voor het merk.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 16:24

Leffroi schreef:
Lusitana schreef:

Nou ik ben bang dat die er echt zijn hoor. Het maakte mij echt geen fluit uit wat ik aanhad en of dat nu wel of niet vloekte met de outfit van mijn paard. Ik droeg broeken die fijn zaten, laarzen die aan het doel voldeden, en de eerste de beste trui en jas die voorhanden waren. Ik zorgde er wel altijd voor dat het netjes en schoon was, maar qua kleur interesseerde het mij echt niets. Het tuig van mijn paard was netjes zwart, keurig schoon en de dekjes had ik in neutrale kleuren en wit voor concours. Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om mijn paard in een roze "bling bling" outfit te steken. Ik was niet zo van het gypsy uiterlijk. Denk overigens dat paardlief gevlucht was zodra ik met een roze outfit voor hem aankwam :j

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 16:24

Ik vind hem geweldig! Lekker fleurig, en inderdaad met het liefst nog zwarte lakzaarzen, en een effen zwart truitje, staat toch stoer?! Ik zou het zo dragen, alleen de prijs is wel erg veel en dat heb ik niet, ook geen paard trouwens meer :P

Tinneh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 16:29

Ik zou het wel aandurven om hem te kopen en dan ook dragen hoor, maar de prijsklase is toch net iéts te hoog. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 17:07

Snuggere vraag, per wanneer leverbaar???
Krijg nl een andere gedachtegang.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 17:55

kyraties

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 18:04

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 18:06

kyraties schreef:
LiannePuthzy schreef:
of deze rijlaarzen
http://www.ooteman.nl/media/p_full_8590 ... anLogo.jpg
je hebt ze ook in het fluoriserend roze

Prachtig _O- _O- _O-

mwhahahahah idd, zal me ook niets verbazen als ze over een tijde in de sale zijn van wege de prijs en lelijkheid, de prijs van deze rijlaarzen is maar 700 euro

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 18:07

:oo Ik vraag me af wat me meer schokt: dat dit de lelijkste rijlaarzen zijn die ik ooit heb gezien of het prijskaartje.

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 18:10

Als je ze bij Lipica laat maken zijn ze een stuk minder duur :D

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 18:12

noorhermans1 schreef:
Als je ze bij Lipica laat maken zijn ze een stuk minder duur :D

ook als je zelf goedkope rijlaarzen kooopt en een spuitbus met verf naar de gewenste fluoriserende kleur en die kleur er gaat opspuiten ben je goedkoper ruit

paradisex

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 18:44