Shadow0 schreef:Anoniem schreef:ik denk dat jij deze opmerking net zo opvat als ik, volgens mij bedoelt ze dat doodgaan geen onderdeel van je hobby hoort te zijn..?
Zelfs dan nog. Het is geen gepland onderdeel van mijn hobby, maar het kan gebeuren, dat weet ik. Dat weten mensen die op de motor rijden ook, en mensen die parachute springen, die gaan skien, bergwandelen, uitgaan, zeilen, duiken.
Ook met cap kun je doodgaan. Het is heel simpel, als je dat risico niet aanvaardbaar vindt, moet je uberhaupt uit de buurt van paarden blijven en er zeker niet opstappen. De cap is maar een klein deel van het geheel. Het is niet de ultieme scheidslijn tussen helemaal veilig en zeker doodgaan.
Inderdaad en je vergeet gewoon fiesten
Daarnaast kan het naast het paard ook goed mis gaan. En dan heeft niemand beschermende kleding aan. 
(linkerhelft is lichtblond, rechterhelft donkerbruin, zit allemaal door elkaar na t rijden, wordt altijd uitgelachen
)
(heb het niet meer geprobeerd na mijn infarct dus heb ook geen idé of ik het nog kan maar deed het er voor al niet meer eigenlijk.)
Daar kan ik dus van "doodvallen" zoals we dat in België wel eens zeggen. Ik begrijp dat echt niet.