Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ellen_xx schreef:mou dat is ook lekker dan ik heb me toen ook gemeld maar divoza vertelde mij dat ik na 4 weken terug moest bellen dus hebben niks genoteerd. belde na 4 weken en toen zeiden ze me dat de nieuwe caps nog niet binnen waren en ik na 3 a 4 weken weer moest bellen en dit is nu 2 weken geleden. weet nu dus even niet goed waar ik aantoe ben aangezien het bericht hierboven zecht dat je eigelijk nietmeer mah gebruiken.
Mickyl schreef:Ik vind het niet erg professioneel van Uvex, al die tegenstrijdige boodschappen... Als ze nou 1 duidelijk persbericht naar buiten brengen en naar al hun dealers sturen...
Op de site van Uvex.nl staat nog steeds het volgende:
If you own a riding helmet of the model exxential (formerly uvision), uvision elegance or supersonic elegance, please immediately cease using it as you will not be able to determine yourself whether your helmet is affected.
Please return the helmet to the dealer where you purchased it. We will retrofit your helmet or provide a replacement helmet that is at least equivalent. As a German manufacturer of quality products we would like to offer our sincere apologies for any inconvenience caused.
Je mag de helm dus eigenlijk niet blijven gebruiken volgens hun, al zeggen de winkels van wel. En ze zeggen dus ook dat ze de helm óf aanpassen óf vervangen. Dus er is niet een eenduidig antwoord van hun kant...