Er komt iemand ongevraagd op mijn wei, wat nu?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

hooiberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 23:11

Zelf heb ik ook wel eens 'per ongeluk' een jong paardje gelongeerd waarvan ik later hoorde dat de eigenaresse dat liever niet had.
Als je kwade bedoelingen zou hebben, lijkt het me dat je niet gaat longeren. Het is natuurlijk wel erg onverstandig op dat op bevroren grond te doen. :(

Wellicht was deze aangesproken dame toch niet zo onschuldig als ze zelf beweert, maar misschien is ze bang voor maatregelen tegen haar. In ieder geval fijn dat het nu niet meer gebeurt.

xJellybeex12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 00:12

hooiberg schreef:
Zelf heb ik ook wel eens 'per ongeluk' een jong paardje gelongeerd waarvan ik later hoorde dat de eigenaresse dat liever niet had.
Als je kwade bedoelingen zou hebben, lijkt het me dat je niet gaat longeren. Het is natuurlijk wel erg onverstandig op dat op bevroren grond te doen. :(

Wellicht was deze aangesproken dame toch niet zo onschuldig als ze zelf beweert, maar misschien is ze bang voor maatregelen tegen haar. In ieder geval fijn dat het nu niet meer gebeurt.

Sirieus? iemand anders paard gaan longeren? :?
Nou het had mij niet moeten gebeuren dat iemand ongevraagt bij mijn paard kwam, en ik Zou het zien.
Die had van mij toch echt een trap na gekregen. :Y)