Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Matheno schreef:Wij hadden altijd een dame op stal met haar paard van 1.75, zijzelf was ruim 130 kilo en toch reed ze altijd heel fijn met hem. Paard liep ook heel los en soepel en uiteindelijk zijn ze nog aardig hoog in de dressuur gekomen ook.
Natuurlijk was het totaalplaatje niet al te mooi om te zien, men ziet liever een mooie slanke dame te paard, maar het kon dus wel..
Anoeska schreef:Mijn opmerking van 130 kg was een reactie hierop:Matheno schreef:Wij hadden altijd een dame op stal met haar paard van 1.75, zijzelf was ruim 130 kilo en toch reed ze altijd heel fijn met hem. Paard liep ook heel los en soepel en uiteindelijk zijn ze nog aardig hoog in de dressuur gekomen ook.
Natuurlijk was het totaalplaatje niet al te mooi om te zien, men ziet liever een mooie slanke dame te paard, maar het kon dus wel..
rosalyvdb schreef:Walgelijk..
Dat je gewicht af en toe in de gaten wordt gehouden is oke, maar waar iedereen bijstaat nog wel..
Bij ons rijden d'r ook en aantal dames met ja, wat zal ik zeggen, flink overgewicht.
Maar ondanks dat ze zo stevig zijn zijn het prima amazones.
En daar bij op; hun paarden zijn prima in vorm!
Matheno schreef:Wij hadden altijd een dame op stal met haar paard van 1.75, zijzelf was ruim 130 kilo en toch reed ze altijd heel fijn met hem. Paard liep ook heel los en soepel en uiteindelijk zijn ze nog aardig hoog in de dressuur gekomen ook.
hannahaapje schreef:Matheno schreef:Wij hadden altijd een dame op stal met haar paard van 1.75, zijzelf was ruim 130 kilo en toch reed ze altijd heel fijn met hem. Paard liep ook heel los en soepel en uiteindelijk zijn ze nog aardig hoog in de dressuur gekomen ook.
Wat voor paard was dat? Zeker geen KWPN maar misschien een Belgisch trekpaard?
Met zo'n gewicht zou ik gewoon leuk gaan mennen of gaan grondwerken.

hannahaapje schreef:Ja nou, die worden tegenwoordig toch echt niet meer gebruikt om alleen maar te ploegen?
[BKR] dressuur met een trekpaard, wie nog meer?
[RIJ-ITP] Julie, het Belgisch trekpaard
[ITP] Mijn maatje Nikita en wat foto's van Nouchka
Als iemand van 130 kilo toch moet rijden, dan het liefst op zo'n stevige knol ipv een welsh of zo.
. Andewi schreef:Wat voor paard was dat? Zeker geen KWPN maar misschien een Belgisch trekpaard?
[/quote]
Dan heb je zeker tien kinder in zo'n wagen. Die halen samen de 130 ook wel hoor
. Andewi schreef:Hoi,
ik vond de opmerking nogal in de trant van Dikke mensen moeten maar gaan mennen.
dat vond ik niet echt Fair.