Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fredt schreef:Mooie set, volgens mij hebben wij bijna dezelfde laarzen!Ik start in het grijs. Heb 2 zwarte paarden.
Grijze laarzen met zwarte piping, grijze cap en grijs jasje met krijtstreep en zwarte kraag. Heb inmiddels ook een wit dekje met grijze rand (niet op deze foto).
Heb ook nog een heel gaaf geruit zwart/bruin jasje van Pikeur, maar daarvoor moet ik nog bijpassende bruine en/of zwarte laarzen kopen (ooit.....).
[ Afbeelding ]
Splendesco schreef:Fredt schreef:Mooie set, volgens mij hebben wij bijna dezelfde laarzen!Ik start in het grijs. Heb 2 zwarte paarden.
Grijze laarzen met zwarte piping, grijze cap en grijs jasje met krijtstreep en zwarte kraag. Heb inmiddels ook een wit dekje met grijze rand (niet op deze foto).
Heb ook nog een heel gaaf geruit zwart/bruin jasje van Pikeur, maar daarvoor moet ik nog bijpassende bruine en/of zwarte laarzen kopen (ooit.....).
[ Afbeelding ]
margoclinton schreef:Ik persoonlijk vind grijs met een schimmel wel heel mooi, maar op een gewoon bruin paard ga ik nog het liefst voor gewoon zwart met wit. Wat ik wel heel mooi vind is blingbling, dus blingbling knopen, op je cap en op het dekje. En natuurlijk lakaccenten op je laarzen.
MyWishMax schreef:margoclinton schreef:Ik persoonlijk vind grijs met een schimmel wel heel mooi, maar op een gewoon bruin paard ga ik nog het liefst voor gewoon zwart met wit. Wat ik wel heel mooi vind is blingbling, dus blingbling knopen, op je cap en op het dekje. En natuurlijk lakaccenten op je laarzen.
Ik heb juist een hekel aan teveel bling. Daarom heb ik ook geen opvallende frontriem, laarzen of cap.
Joolien schreef:Bedoel je die Bayer?
Alane schreef:Joolien schreef:Bedoel je die Bayer?
Kentucky en heb mischien ook nog een bayer
Ben de kast van mijn dochter aan het uitmesten, en excl. die verkocht en gereserveerd is heeft ze nog 10 jasjes
Als morgen het weer er naar is, zal ik eens wat op de foto zetten, misschien dat mensen dan nog op ideeen komen