Bij welk merk kom jij steeds weer terug?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 14:31

Laarzen petrie, dekjes QHP, peesjes BR.

Lumi

Re: Bij welk merk kom jij steeds weer terug?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 14:35

Mondoni :)

Dropneus95

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 14:35

Qua dekjes kom ik vaak uit bij Stonedeek. Een westernmerk :D Heb hier ook kleding van.

Icrack

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 14:47

Met mijn dekjes kom ik altijd weer op Hv polo uit. Bij mijn rijkleding is een strijd gaande tussen Hv Polo en Ariat. Schoenen daar staat Ariat bovenaan en met dekens Rambo.
Ik heb in het verleden wel andere merken gebruikt, maar toch....ik blijf terug komen op bovenstaande merken :j

kevinsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 14:55

Kieffer PK Kentauer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 15:02

Handschoenen: Roeckl of Schenkel
Rijbroeken: kentucky! Gisteren is mijn rijbroek overleden na ongeveer 8 jaar intensief gebruik ;( Op de knieën gewoon door de stof heen gesleten.
Rijlaarzen: voor zomerlaarzen pioneer. Zitten godsamme heerlijk, niet duur én perfect te vinden voor mijn smalle kuitmaat. Helaas zijn ze na 2 jaar intensief gebruik (en weinig onderhoud) bijna aan vervanging toe. Voor rijlaarzen in de winter mijn ariat thermoboots. Dingen zijn nu zo'n 5 jaar oud, deze week voor't eerst een rits laten herstellen en kunnen nog makkelijk zat een winter overleven.

Om mijn paarden te wassen: Zwitsal zeepvrije douchecrème :o Werkt perfect ook om gele voeten en staarten weer wit te krijgen. De staarten zijn iets hardnekkiger vaak, maar de voeten lukt prima.

Wat komt er niet meer in?
HH rijbroek. Heb mijn witte wedstrijdbroek van dat merk en hoewel ze algemeen genomen prima zit rij ik er elke keer mijn kont en *** mee open. Enige wat ietwat werkt is naadloos ondergoed, maar zelfs dat is geen garantie. De hele stof trekt aardig scheef en kruipt overal tussenin.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-16 19:54

Ik heb er nog 1 aan de openingspost toe te voegen: als deze stuk gaat (dikke nadruk op 'als'): zéker weer een Kingsland jas. Heerlijke dingen en oersterk. Vroeger ond ik ze ook heel 'cool' omdat de naar mijn mening 'echte' ruiters ermee liepen. Maar daar ben ik wel overheen hoor. Over de jas. Niet over de ruiters.

Mareintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 21:20

Dekens: Rambo, oersterk, ademt geweldig en liggen als een huis. Door die Ballistic nylon lijken ze ook wel minder vies te worden?

Transportbeschermers: Rambo, perfecte pasvorm waardoor ze niet afzakken en beschermende rand aan de onderzijde waardoor je mest er makkelijk af kan vegen.

Halsters: Eskadron, verkleuren niet in de zon en niet stuk te krijgen.

IJsco_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 21:27

Fákur voor alles wat ik specifiek ijslander wil, ariat voor mijn jodphurs omdat ik met mijn kleine voeten in de kindermaten zit en hun tenminste ook daarvoor goede schoenen hebben voor redelijke prijs en voor kleine zaken heel vaak gewoon het huismerk van Epplejeck :+

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 21:15

Harry's horse en BR.