Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Toad schreef:Manieki schreef:Vanmiddag heb ik ook Mondoni Fields gekocht, en ben helemaal blij dat ik ze ondanks mijn enorm lange benen zomaar pas! Lekker hoor, zo'n mazzeltje en dan ook nog met 15% korting
Leuk om te horen! Ik ben van plan om ze te bestellen, omdat ze nu 15% korting hebben. Hoe lang ben jij? Ik ben 1.72cm, maar heb "normale" benen, geen hele lange dus. Zouden ze voor mij te lang zijn? Omdat ik hierboven lees dat ze wel 57 cm hoog zijn?
En waar kopen jullie hakverhogers?
Ik ben van plan om de 39s te bestellen.
Ilse schreef:Heeft er toevallig iemand al eigen foto's van de Mondoni Bath?
Ik ben echt al een tijdje opzoek naar een betaalbare cognackleurige rijlaars, maar niemand lijkt de Bath te hebben
Ik ben ook heel benieuwd hoe de kleur van de Bath in het echt is? Op de foto lijkt hij niet geheel cognac maar meer gevlamd of misschien zelfs wel een beetje suede-achtig?
xEline schreef:...en de rits zelf naar beneden zakte.
...
MamaMiesje schreef:xEline schreef:...en de rits zelf naar beneden zakte.
...
Mijn Fields hebben achterop een sluitinkje van elastiek en dat is in tweeën gedeeld en daar kun je dan het 'lopertje' van je rits tussen stoppen.
Dat zou dan zijn omdat het dan niet naar beneden kan gaan, maar... jullie voelen hem al... bij mij gebeurt dat dus wel
Misschien dat het nog komt omdat ik de rits niet hoog genoeg heb gedaan of omdat ze nog zo stug zijn ofzo...maar ja...