Met je kont in het zadel? Draag toch een SPORT-BH!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 10:30

Rintah schreef:
Janine1990 schreef:
Rintah, dan doe je het helemaal goed. Staat ook op de site die ik hierboven heb genoemd, dat de sportbh een maatje kleiner moet (in ieder geval omtrek). :)

Heb nu een goed passende van shockabsorber. yey, kan nu weer met 1 bh Maar ik ben blij dat ik die niet qua omvang een maatje kleiner heb genomen, dan had ik niet meer kunnen ademen namelijk. Heb verschillende omtrekken geprobeerd (ook om beetje te kijken wat ik qua cup moest bestellen want mijn maat hadden ze daar niet) maar omvang 80 van SA zat hetzelfde als de omvang van m'n gewone bh's. SA heeft er dus al rekening mee gehouden dat het bij een sportbh wat strakker moet zitten als normaal en kan je dus gewoon in je standaardmaat kopen.
enne, die te kleine sportbh zat qua omvang idd wel goed maar het puilde wat uit zegmaar..

Same here! Mijn SA is ook de maat van m'n gewone bh's, maar zit al een stuk strakker :D
Wat zijn ze fijn... :)

Dat uitpuilen had ik bij de HEMA sportbh's, in twee maten gehad. Naar mijn idee kwam dat omdat de bh te laag uitgesneden was.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 10:31

mar_fay schreef:
Ik ben er ook zo een die niet opstapt zonder. Gisteren voelde ik me na ziekte weer oke, liep toch in de wei en dacht, ach doe eens gek, lekker even zonder zadel. Dat was weer even een goed herinneringsritje.... :+ maar aan de andere kant het ik vaak gewoon in het weekend hele dagen een sportbh aan, omdat ik ze zo lekker vind zitten :')

Hihi!

Ik draag ze niet de hele dagen hoor, als ik heb gereden heb ik gezweten en dan doe ik 'm uit hoor. Blijft wat vochtig dan tussen m'n borsten en dat voelt niet zo prettig.

Mizora

Re: Met je kont in het zadel? Draag toch een SPORT-BH!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 10:34

Ik draag altijd een sportbh, maar als ik aan het rijden ben heb ik eigenlijk er wel twee nodig om het allemaal op de plaats te houden en daar ben ik dan wel weer te lui voor. Gezegend met een 80D/E, dus dat stuiterd ook lekker mee.

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 11:19

In mijn maat heb ik nog geen goede, sportbh met beugel die voldoende ondersteund, waarvan ik geen pijn op mijn schouders krijg gevonden. Zoiezo is mijn maat lastig te vinden (70g)

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 11:25

smurffie schreef:
In mijn maat heb ik nog geen goede, sportbh met beugel die voldoende ondersteund, waarvan ik geen pijn op mijn schouders krijg gevonden. Zoiezo is mijn maat lastig te vinden (70g)

www.bravissimo.com

Daar heb ik mijn 60F vandaan :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 11:26

smurffie schreef:

Kijk eens op http://www.kiesdejuistesportbh.nl
Heel duidelijke site, veel informatie, en natuurlijk bh's... Dan heb je een beetje een idee denk ik.

Het is alleen wel prijzig, zo'n bh. Maar als je er wat voor over hebt, moet het niet heel lastig zijn met dergelijke sites (zijn meer sites over sportbh's!)

Xanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 11:33

Ik rij wel altijd met sportbh en daarover een heel strak hempje anders heb ik ze voor mijn gevoel nog in mijn nek hangen :+ Dus en een goede strake sportbh en een hempje erover dan heb ik er geen last van.

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 12:16

Janine1990 schreef:
smurffie schreef:

Kijk eens op http://www.kiesdejuistesportbh.nl
Heel duidelijke site, veel informatie, en natuurlijk bh's... Dan heb je een beetje een idee denk ik.

Het is alleen wel prijzig, zo'n bh. Maar als je er wat voor over hebt, moet het niet heel lastig zijn met dergelijke sites (zijn meer sites over sportbh's!)

als je dit topic vh begin af aan hebt gelezen dan zie je dat je absoluut nooit iets bij bovenstaande site moet bestellen.
heel veel bokkers(waaronder ikzelf) hebben er zeer slechte ervaringen mee!
het zijn gewoon oplichters. daarbij zijn bijna alle bhs die ze hebben ook bij bravissimo te koop maar dan voor de helft ;)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 12:35

Ik zeg ook niet dat je er meteen moet bestellen ;)

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 12:42

mocht iemand de ultime tip hebben voor een voorgevormde sport bh in maat 80 E die de borsten niet uit elkaar drijft :=

ik heb al zooooo veel sport bh's geprobeerd maar mn ene borst gaat dan recht en de andere links en ik wil ze graag wat bij elkaar houden := dit lukt me nu aardig met normale bh's weet precies welke ik moet hebben maar met sport bh's ziet het er niet uit.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 12:43

Vanwaar je voorkeur voor voorgevormd?? Just curious..

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 14:47

stijve tepels?? :P
pindasmokkelaars :D

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 14:52

Nouja, aangezien een sport bh wel zo zit, dat je dat niet ziet... Vraag ik het me nog steeds af... :o

Bellarose

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 14:54

minikatje schreef:
stijve tepels?? :P
pindasmokkelaars :D

Pindasmokkelaars _O-
*veegt zichzelf weer op*

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 16:52

Ik vind de stevigheid van voorgevormd fijner heb zelf ook gewone als normale bh's maar ookal zitten ze heerlijk mis ik dan toch het stevigere gevoel :o dus daarom ook het liefst voorgevormde sportbh :D

en de priemende oogjes tja dat kan je hebben maar daar gaat het me niet om :D

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 16:54

" je borsten kijken boos naar me"

aldus mijn oude instructeur, tis dat hij homo was en dat we altijd aan het zeuren waren.
anders had hij een mep gekregen :P

sindsdien zorg ik ervoor dat ze niet meer te zien zijn :)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 17:38

Seven schreef:
Ik vind de stevigheid van voorgevormd fijner heb zelf ook gewone als normale bh's maar ookal zitten ze heerlijk mis ik dan toch het stevigere gevoel :o dus daarom ook het liefst voorgevormde sportbh :D

en de priemende oogjes tja dat kan je hebben maar daar gaat het me niet om :D

Oké :)
Ik heb namelijk een shockabsorber, een slap dingetje... Dat stelde me in de eerste instantie wel wat teleur...
Maar hij zit als een huis...

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 17:43

ik heb de shock absorber eens geprobeerd maar die vond ik zo hoog zitten dat zat me niet lekker :)

ik ben dr lastig mee :=

Marlou_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 17:48

Ik voel me echt mega sexy in mijn sport bh :j :D! Ik heb een shock absorber en daar ben ik heeeeel blij mee.. ik word misselijk als ik kijk naar hoe ze bij andere af en toe op en neer gaan, bah dat doet toch zeer?? Vind een goede sport bh toch wel belangrijk hoor ook al heb je kleine boobies.. Die bewegingen kunnen echt neit gezond zijn..

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 19:59

Seven schreef:
ik heb de shock absorber eens geprobeerd maar die vond ik zo hoog zitten dat zat me niet lekker :)

ik ben dr lastig mee :=

Ohja?
Grappig, ik heb wel eens een bh gehad waarbij ik dat heb gehad. Dus ik ken het gevoel. Niet prettig.
Maar met shock absorber heb ik dat niet, gelukkig.. :')

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 20:02

ja de ene vond ik juist goed zitten maar die was kwa cups niet groot genoeg en die andere vond ik zo hoog :=

dus de zoektoch gaat verder, dus nog steeds op zoek naar de ultime tip een sport bh die toch wat decollete kan hebben met voor gevormde cups die bij voorkeur een raceback heeft en een bredere band := lastig weer

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 20:04

Volgens mij hebben [***]'s die? Je weet wel, die van Lotje Schoots...

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 20:05

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 09:03

heeft iemand ervaring met die 2 bh's
voor gevormd daarmee bedoel ik dat het niet zo'n dun stofje is :D dat vind ik gewoon niet lekker zitten

anita's ken ik niet dus ga even google :D thanx

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 12:57

Met die met beugels heb ik ervaring: die heb ik zelf :). wat wil je weten? Ik vind hem erg veel stevigheid geven en je houdt een decolleté waar je ook een V-halsje bij kunt dragen, dat vind ik leuk bij het paardrijden! Stevige achtersluiting, sowieso stevige stof. Een maat kleiner nemen is niet nodig.
Onder kleding ziet het eruit als een gewone BH, het houdt je borsten mooi gesepareerd.