Rintah schreef:Janine1990 schreef:Rintah, dan doe je het helemaal goed. Staat ook op de site die ik hierboven heb genoemd, dat de sportbh een maatje kleiner moet (in ieder geval omtrek).
Heb nu een goed passende van shockabsorber. yey, kan nu weer met 1 bh Maar ik ben blij dat ik die niet qua omvang een maatje kleiner heb genomen, dan had ik niet meer kunnen ademen namelijk. Heb verschillende omtrekken geprobeerd (ook om beetje te kijken wat ik qua cup moest bestellen want mijn maat hadden ze daar niet) maar omvang 80 van SA zat hetzelfde als de omvang van m'n gewone bh's. SA heeft er dus al rekening mee gehouden dat het bij een sportbh wat strakker moet zitten als normaal en kan je dus gewoon in je standaardmaat kopen.
enne, die te kleine sportbh zat qua omvang idd wel goed maar het puilde wat uit zegmaar..
Same here! Mijn SA is ook de maat van m'n gewone bh's, maar zit al een stuk strakker
Wat zijn ze fijn...
Dat uitpuilen had ik bij de HEMA sportbh's, in twee maten gehad. Naar mijn idee kwam dat omdat de bh te laag uitgesneden was.
maar aan de andere kant het ik vaak gewoon in het weekend hele dagen een sportbh aan, omdat ik ze zo lekker vind zitten