Uiterlijk tijdens het paardrijden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Memuska

Re: Uiterlijk tijdens het paardrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 19:25

Ik zorg er altijd voor dat we niet superhard vloeken, dus bv roze trui met rood dekje zal je mij niet zien doen. Ik koop rijbroeken in neutrale kleuren: ik heb er momenteel een donkerbruine, een donkergrijze en één met ruitjes die beige/bruin is. Mijn paardrijtruien/vestjes/bodywarmers zijn veelal bruin, beige of zwart en ik zorg dan wel dat het een beetje bij elkaar past. Paard gaat zo goed als altijd 'assorti' met dekje en bandages, maar als het erg modderig is en we buiten moeten trainen doe ik hem (zwarte) 3-in-1 beschermers aan - die passen overal bij.
Ik heb wel altijd redelijk goed aansluitende kleding, enerzijds omdat ik losse kleding niet fijn vind zitten, en anderzijds omdat mijn trainer dan zeurt dat hij niet goed kan zien hoe ik op mijn paard zit.

Als ik gewoon de paarden ga voeren zie je wel eens gekke creaties bij mij: pyjama met rubberlaarzen over en een jas, of net jurkje met moonboots... Ze staan aan huis en we wonen achterin dus gelukkig ziet niemand het (buiten de paarden maar die zijn al lang blij als ze eten krijgen)

ushielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 16:16

cap: zwart met diamantjes
bodyprotector: zwart van harry's horse
T-shirt: wat ik die dag naar school aan had( lang leven de wasmachine
broek: beige, zwart, grijs, bruin met blauw
sokken: gwn paardrijd sokken
laarzen: nu nog rubberen, na me verjaardag leren chaps en jodphers

Horsesfriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 19:21

Vest: Bruin met ruitjes
Sokken: BR bruine ruit / Stapp Horse beige ruit
Handschoenen: Fouganza bruin
Chaps: Horze Country chaps bruin leer
Jodphurs: Covalliero jodphurs bruin leer
Zweep: bruin
Cap: BR Zenith Donkerblauw
Rijbroek: HH Curly Grijs & Zwart / HH Beijing Choco & Tobacco

Tesssie14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 19:32

Ik heb allemaal neutralen paardrijbroek en daar doe ik dan een gekleurd hempje/shirtje/vest op en paardrijsokken in de kleur van me bovenkleding. en dan pak ik op stal het dekje er bij in die kleur. en als ik zin heb bandages om. maar ga ook gerust in me oude vest naar de manege. heb daar niet zoveel van. maar heb 6 mooie paardrijvesten dus er is er wel altijd eentje schoon

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 22:21

Oud topic,slotje.