Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Darkness85 schreef:Martine_R schreef:Ik heb Sealskin handschoenen besteld, 3 weken levertijd!
Hopelijk nog net op tijd binnen voor kerst maar we zullen zien
Waas heb je ze besteld? Ik heb ze bij de paardendrogist besteld. Daar stond bij dat t ook een 2 weken lange levertijd was. Maar ik had ze 3 dagen later al binnen..Was wel de versie van 33,- zoveel. Niet die duurdere van rond de 50,-
Darkness85 schreef:Ik hoop het ook voor je. Ik heb ze begin deze week besteld. En ik had ze 3 dagen later binnen. Maar misschien hangt t ook van de maat af. Ik heb XL besteld. En die passen gelukkig net. Ik heb ook asociaal grote handen met lange vingers.
yvonnedv schreef:Rieja schreef:Je kunt ook gewoon schapenvacht-inlegzolen kopen...ik heb ze in m'n rubber laarzen. Het helpt wel, maar niet als je buiten stil staat! (dat moet je ook gewoon niet doen met dit weer)
€0,55 bij de action![]()
Molzebeer schreef:ooee ik ga ook die tabletten proberen! Iemand ervaring met mountain horse rimfrostlaarzen?
zijden handschoenen met daarover gewone winddichte handschoenen schijnt ook te helpen. Maar ik kan ze nergens vinden.
yvonnedv schreef:Darkness85 schreef:Ik hoop het ook voor je. Ik heb ze begin deze week besteld. En ik had ze 3 dagen later binnen. Maar misschien hangt t ook van de maat af. Ik heb XL besteld. En die passen gelukkig net. Ik heb ook asociaal grote handen met lange vingers.
Ik heb ook besteld S en XL zijn op voorraad maar L en M hebben drie weken levertijd
Molzebeer schreef:ooee ik ga ook die tabletten proberen! Iemand ervaring met mountain horse rimfrostlaarzen?
zijden handschoenen met daarover gewone winddichte handschoenen schijnt ook te helpen. Maar ik kan ze nergens vinden.
yvonnedv schreef:Darkness85 schreef:Ik hoop het ook voor je. Ik heb ze begin deze week besteld. En ik had ze 3 dagen later binnen. Maar misschien hangt t ook van de maat af. Ik heb XL besteld. En die passen gelukkig net. Ik heb ook asociaal grote handen met lange vingers.
Ik heb ook besteld S en XL zijn op voorraad maar L en M hebben drie weken levertijd