Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DeadxStar schreef:Toen ik met die laarzen reed, bleef ik aan de bovenkant hangen.. Dan heeft zo'n veiligheids beugel toch echt niet zoveel zin
Zijn gewoon geen laarzen om te rijden, vind het ook echt niet lekker zitten, en mn voetjes blijven niet warm.. Staan al een paar jaar in de kast
Lamar schreef:_Cassandra_ schreef:Ik heb inmiddels met mijn Mountain Horse Stella polaris high rider thermolaarzen gereden en dat was goed te doenKon makkelijk in de beugels met de laarzen en heb ook nog ruimte over.
Die heb ik ook net gekocht. Mijn dochter had ze vorig jaar al en zei altijd dat ze goed warm waren. Nu ik met dezelfde laarzen thuiskwam zei ze ineens dat ze helemaal niet zo warm waren maar dat ze dat had gezegd omdat ze zoveel hadden gekost en geen nieuwe durfde te vragen.
![]()
Ik heb er nog niet mee gereden, maar volgens jou zijn ze dus wel warm genoeg.
alesha schreef:Ik heb de thermolaarzen van eurostar.,
Die zijn speciaal voor het rijden en zijn erg mooi en zeker niet lomp!
Je hebt er erg warme voeten in.
Alleen er was iets met de maat, of ze vallen groot of ze vallen klein.. Dat weet ik niet meer
Rinske schreef:Ik ga morgen mijn nieuwe thermolaarzen ophalen, het zijn de Mountain Horse Active High Winter geworden. Ze passen goed om mijn kuit en ik heb nog mooi plek om mijn steunzooltjes kwijt te kunnen. Ben benieuwd hoe deze laars mijn koukleumvoetjes warm gaat houden
.
Rinske schreef:Ik heb een longontsteking, dus ik heb er nog niet mee gereden. Heb er wel mee buiten gelopen en ze zijn heerlijk warm! En inderdaad zoals Germie zegt, heel elegant
. De schacht is ook heel lang, dus fijn voor mensen met lange onderbenen. Bij normale thermolaarzen komen ze bij mij bijna onder mijn kuit uit, deze zitten op perfecte dressuurlengte
.
Romana01 schreef:raden jullie mij aan de hkm elegance te kopen, ik moet er ook veel op lopen
goldie_ schreef:Mondoni Alaska
die zijn het beste