Rij-jurk, fotoshoot met paard en jurk

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Appelpit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 22:23

ik vind dat altijd zo leuk om te zien als er een fotoshoot is met een jurk..
maar het lijkt mij niet echt heel handig dan moet je gwn je paardrij broek eronder of een legging.

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 12:43

Op onze bruiloft zijn we met mijn vp Lotte naar het gemeentehuis gereden. Dwars door de stad. En dat ging heel goed.
Ik had onder mijn trouwjurk wel een legging aan. Zo met blote benen over het zadel leek mij niet zo prettig. Maar ook, omdat ik moest afstappen bij het gemeente huis waar iedereen bij stond leek mij een legging er onder wel beter haha. Dan keek niet iedereen tegen m'n kont aan. :P

brittje14

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 18:52

ik heb dat nog nooit gedaan maar is zou dat toch wel graag willen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 20:32

Chasey schreef:
Op onze bruiloft zijn we met mijn vp Lotte naar het gemeentehuis gereden. Dwars door de stad. En dat ging heel goed.
Ik had onder mijn trouwjurk wel een legging aan. Zo met blote benen over het zadel leek mij niet zo prettig. Maar ook, omdat ik moest afstappen bij het gemeente huis waar iedereen bij stond leek mij een legging er onder wel beter haha. Dan keek niet iedereen tegen m'n kont aan. :P

Door de de stad naar het gemeentehuis! wel leuk zeg!

LeonieL

Re: Rij-jurk, fotoshoot met paard en jurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 20:10

Ik heb nu al zin in de zomer. Ik ga fotoshoot doen met Amanda, en m'n verzorgarabier.
Ik heb er zin in xD Kan niet wachten (gaat alweer kijken naar een jurk Haha)