Tallie1979 schreef:Adil, jij smijt mij om de oren dat ik vind dat ik God ben.. Het spijt me zeer, maar je legt mij iets in de mond wat je mij nooit zal horen zeggen. Als ik god zou zijn, zou iedereen die een wasbeer levend vilt, terplekke doodvallen.. Dus nee, ik ben God niet.. was het maar zo.. Dan was er ook geen oorlog in de wereld en geen honger..
Kinderachtig wil ik het niet noemen, je legt zelf een opmerking neer hier door mij iets te noemen.. Dan krijg je van mij de bal terug..
Gerechtigheid voor een dier....enz. Dat waren jouw woorden. Ik denk dat je niemand helpt eigen rechter te spelen en het heft in eigen handen te nemen.... Jij bent ook maar een mens en jij hebt geen bijzondere rechten, in ieder geval niets meer of minder dan die van andere mensen, dat bedoelde ik er mee te zeggen....En niet alleen die opmerking daaropvolgend vond ik een beetje kinderachtig, maar ook de andere reacties, waarin je net deed alsof je me niet begreep terwijl ik zeker weet dat je dat wel deed....
Maar goed, jij en Abeltje gaven al aan dat jullie je niks aantrekken van de mening van een ander, ik denk daarom dat ik deze discussie ook laat voor wat het is, immers heeft een discussie geen zin wanneer je volledig overtuigd bent van je gelijk...

Ik weet het niet
Wie weet is een van jullie Anky incognito, haha!