Ervaring Human Nature (anwb) Outdoor laars?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Muzefee

Re: Ervaring Human Nature (anwb) Outdoor laars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 18:13

Zo, toch nog op tijd thuis om even te bellen.

Krijg over 2 weken een nieuw paar toegestuurd, ze zullen letten op de kleur en dan kan ik uit de vier die ik dan in huis heb de 2 meest gelijke kiezen en de anderen terug sturen. Helaas hebben ze ze dus momenteel niet op voorraad. :n Wel balen, had de bontjes vanavond al lekker aan willen hebben. :\

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 00:44

Let aub goed op de zolen van de laars! Ik had ze in september op mijn verjaardag gekregen. De zolen waren niet gelijk maar ik dacht dat het mischien met inlopen wel goed zou komen. Niet dus.. Dus terug naar de winkel, was geen probleem kon ze zo ruilen tegen een ander paar. Ze hadden 3 paar anwb laarzen in mijn maat. En alle 3 weer met ongelijk zolen! Dus geld netjes geterug gekregen en nu opzoek naar iets anders.

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 10:08

ho valt de kuitmaat bij maat 42?

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 12:07

glossi: ongelijke zolen? wat moet ik me daarbij voorstellen?

Kyno

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 12:51

Ik heb ze ook.
Ben er super tevreden mee!
Loop er vrijwel dagelijks op en ze zijn echt heerlijk warm.
I <3 them.

:D

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 12:53

Nu in de sneeuw ben ik er helemaal blij mee. Er ligt bij ons nu een laag van 10 en meer cm in de wei. De voet van de laars verdwijnt geheel in de sneeuw. Ik heb nog steeds warme voeten en je blijft grip houden in de sneeuw.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 15:33

Zwitsal schreef:
glossi: ongelijke zolen? wat moet ik me daarbij voorstellen?

Uhmm hoe ga ik dat eens uit leggen.. Als je 2 schoenen hebt en die plat op de grond neer zet dan staan ze gelijk op de grond. Dus dat de zolen overal gelijk aansluiten om zo maar te zeggen. Ik had dat bij de ene zool de binnenvoorkant helemaal omhoog stond. Dus ze waren flink ongelijk. Bij de andere laarzen die ze hadden was het nog erger. Als je die op de toonbank zette stond/sloot die ene hak niet op de toonbank aan en de voorkant weer helemaal omhoog terwijl de andere wel op de toonbank aansloot. Ik weet even niet hoe ik dat moet omschrijven maar mischien begrijp je hem? Ik kreeg ook vreselijk last van mijn ene teen tijdens het wandelen omdat de druk niet overal gelijk verdeelt was.

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 16:28

Kreeg telefoontje van de Paardendrogist. Helaas zijn mij bontsokken pas in februari 2011 leverbaar, dus heb een andere kleur gekozen die nu wel op voorraad is. Ik ga mooi niet uit van de foto, want die ik nu heb wijken ook wel aardig af van de foto op de site, dus ben benieuwd wat ik morgen binnenkrijg. :D Wel super service dat ze je direct informeren en een oplossing willen zoeken. :j

Cherellee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 16:53

Ik heb de anwb laarzen ook sinds vandaag en moet zeggen dat ze heerlijk lopen. Hoop alleen dat mijn kuit nog iets uitloopt want die zit net 2 mm te strak voor het ideale.. Heb ze eigenlijk gekocht als paardenlaarzen, maar vind het nu alweer zonde om ermee door de blub te gaan stampen :+

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 18:39

Ik gebruik ze ook voornamelijk voor de paarden. Maar vanmiddag moest ik boodschappen doen en daar is het altijd slecht gestrooid en glad, dus heb ik de laarzen even schoongemaakt. Afgespoeld onder de kraan en dan met een doekje de laatste restjes vuil eraf. Even wat voedende creme erover en ze zien er weer als nieuw uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 20:36

hmmm...hoor toch ook wel geluiden dat ze niet zo warm zijn....

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 20:37

ik draag ze ook met de dubarrysokken erin nu het zo koud is.

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 20:38

Is natuurlijk ook per persoon afhankelijk. Ik heb er vanmiddag mee gewandeld door de sneeuw met de honden en geen koude voeten! Heb er wel dubbele sokken in aan en een wollen zooltje, maar dat is meer omdat ze dus uitgelopen zijn en het zo wat steviger zit.

Heb over het algemeen snel koude voeten en als je stilstaat is het niet meer dan normaal dat je koude voeten krijgt. ;)

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 20:41

ik heb ook wat last van koude voeten idd... maar heb er ook steunzolen in, dus behoorlijk koud zijn(van rubber oid).... geen wonder dus..
zit ook te denken aan die sokken want als ik er een zooltje overheen leg voor de warmte dan blijft ie niet goed liggen vrees ik.... en als ik ergens een hekel aan heb is het wel een zooltje wat ophoopt onderin je laars :')

verder ben ik wel heel blij met ze hoor, de rest is mooi warm en goed grip in de sneeuw etc :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 20:55

sussie,draag jij die bontsok???
zoja,bevalt dat??

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 10:06

Jah ik draag die bontsok in mijn outdoor laarzen. Ik vind het er heel leuk uit zien en het is lekker warm. Je kunt ze alleen niet in je laars laten zitten. Want als je de laarzen uittrekt trek je de sok mee. Ik haal ze er nu altijd uit en hang ze uit om te luchten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 10:30

lijkt mij ook wel wat(al heb ik geen dubarry's,maar MH laarzen)

welke heb je??

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 12:06

Ik heb de human nature orebo laarzen in het donkerbruin met de dubarry chincilla grey bontsokken.

Afbeelding

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 12:12

Nieuwe bontsokken binnen, de Dursy Grey Chinchilla en vind die stiekem nog wel mooier dan de anderen. :D Kleur is veel meer gelijk ook. :j Straks met hondje uitlaten gelijk aan!

Edit, foto toevoegen!

Afbeelding

Marlissa92

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 12:29

Wauuww! Leuk zeg!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 12:29

Is het nou echt zoveel warmer met die sokken er in? :) Want het is alleen dat randje bont toch en de voet fleece? Worden jullie daar niet onwijs statisch van? :P

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 13:05

Muzefee: we zouden dezelfde kleur moeten hebben eigenlijk. Alleen jij van dursy en ik van dubarry, maar die van jou lijken veel grijzer. Ook wel mooi trouwens! Fijn ook dat je nu wel mooi dezelfde kleur hebt.
Wendy: ik wordt er niet statisch van. En met de sokken is het echt wel warmer!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 13:07

Die grijze vindt ik ook wel heel mooi idd! :j

Lijkt me ook wel lekker van die sokken er in, maar ik ben al zo statisch en van fleece wordt ik helemaal verschrikkelijk statisch, dus daarom twijfel ik :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 14:24

superleuk!
zijn ze niet heel dik om je kuit?
ik wil ook die van dursi...
en dan voor mijn MH laarzen(die trouwens zalig warm zijn)

kevje06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 23:23

word zo een bont rand niet heel smerig in de blub op de wei?