ik ben het volledig met aerdenhout eens. als je denkt dat je het niet aankan haal er aub iemand bij die jullie kan helpen want dit paardje moet je niet samen met je kind alleen laten das ronduit een actie waar je spijt van krijgt.
claudiaM33
Geplaatst: 10-08-10 18:04
Meiden dit stadium van reacties zijn we al lang voorbij..........eerst even topic lezen aub gr Claudia
ben benieuwd hoe het jullie verder af gaat. Maar zo te horen zit er vordering in. Soms moet je ook gewoon geduld hebben. En dan word het straks waarschijnlijk een schat van een pony
kyaraxciara
Geplaatst: 28-08-10 17:26
ik zou hem zeker niet heel erg aanpakken, maar je moet wel altijd de baad blijven
Sientje
Geplaatst: 28-08-10 22:49
kyaraxciara schreef:
ik zou hem zeker niet heel erg aanpakken, maar je moet wel altijd de baad blijven
Heb je toevallig de moeite genomen dit topic te lezen voordat je 'm omhoog schopte? Maar goed, nu we het er toch over hebben, TS, hoe is het nu?
0316Meisjj
Geplaatst: 29-08-10 00:33
WOW.. wat een verhaal.. jeetje.. dat mensen elkaar zo kunnen afzijken enz misschien niet het juiste woord ,, maar ik vind dat je het super dapper gedaan heb! Ga zo door We horen!!
Mallodie
Geplaatst: 29-08-10 01:31
Allereerst denk ik dat er veel mensen een puntje mogen zuigen aan jouw doorzettingsvermogen! Knap dat je steeds rustig blijft maar toch verder wilt werken met de pony met een toch wel schitterend resultaat vind ik. Verder kan je op termijn misschien toch terug gaan nadenken om het kleine meisje erop te zetten (over een half jaartje of een jaartje ongeveer).
Verder vind ik het ook weer bedroevend hoe sommige mensen hierop reageerden, beschamend gewoon. Maar dat zijn uiteraard de beste paardenmensen onder ons die natuurlijk nooit iets fout doen en alles kunnen en weten, de perfectie in hoogst eigen persoon! Gelukkig zijn zij er nog om ons op het rechte pad te houden, dank jullie wel .