Waar moet ik rijden??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Starr_

Re: Waar moet ik rijden??

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 17:15

mishcien prive les?

Alissia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-08 17:27

Dat heb ík ook; ik leer niks, alleen maar stap draf galop weer stap, en draf. Soms moeten we wijken, ze legt het niets eens uit hoe je dat doet! Ik heb het op ruiterkamp geleerd. Het beste is om privelessen te gaan rijden:P

Succes

Jenthe_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-08 21:29

IsaDream schreef:
Hoi iedereen, ik weet niet zo goed waar ik dit onderwerp moest plaatsen, maar ik zet het gewoon hier Tong uitsteken

Ik rijd al 7 jaar paard en ben afgelopen jaar gestopt, omdat ik de les niet meer leuk vond. Ik leerde helemaal niets meer en er stroomden heel veel beginners onze les binnen, waardoor het heel saai werd. Bovendien vond ik de manege niet leuk meer. Nu ben ik weer begonnen met rijden, de manege is heel leuk, maar de lessen zijn precies hetzelfde! Het is zó standaard allemaal: stap, draf, galop, draf, stap en tussendoor wat voltes. Dat is alles. Ik hou heel veel van paarden en paardrijden, maar ik heb een hekel aan zulke lessen, want er gebeurd gewoon niets. Heeft iemand tips wat ik kan doen? Geld en tijd voor een eigen paard, heb ik trouwens niet.

ik had net hetzelfde probleem ! ik leerde ok niets meer bij in de groepsles & de privéles was te duur , dus ben ik verzorgpaarden gaan zoeken!! (ok , ik moet mijn bed uitvallen en ik was er , ze staan namelijk in mijn straat) en nu rijdt ik 3 keer per week & ik mag steeds meer van de eigenaresse .. het is écht veel leuker dan op de manege!

zuske

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 18:56

op welke manege heb je gereden in utrecht? ik heb ook bij meerdere maneges gereden in utrecht omdat het allemaal net niet was! nu rijd ik in amsterdam met veel plezier... leer hier veel, maar moet nog een hoop oppakken omdat ik een tijd niet meer op de manege gereden heb. wat je kunt proberen zijn de polopaarden in houten. als je dat niet te ver vindt.